Підсумки: Боксер року & Поєдинок року

В той час коли більшість людей починають планувати зустріч Нового Року, я починаю підводити підсумки року що минає.
Свого роду підсумки я вже підводив, pound for pound, але гадаю буде не лишнє нагдати хто цього року заслужив звання боксер року, і яке протистояння можна назвати поєдинком року. За майже круглий рік, хороших боїв назбиралося багато, хоча я вважаю що минулого, 2012 року, мегафайтів було значно більше!!! Зате цього року Флойд Мейвезер нас порадував двома поєдинками за рік, а цього вже не було декілька років! Плюс Проводніков-Бредлі ще те побоїще, так що тринадцятий рік теж був яскравим.
Почну з Поєдинок року. Як я вже казав цей рік не був таким щедрим як минулий, але дещо було. З цього я і почну. Зразу уточню, я вибираю поєдинок лише з боксерами високого класу. В багатьох журналах в таких номінаціях перемагають бої, де учасникам не має чого втрачати і вони всі сили залишають на ринзі. Такі поєдинки звичайно варті уваги, але я більше люблю поєдинки де боксери вже відомі, тобто хорошого класу, і популярні, такі поєдинки дуже цікаво дивитися, в кожного з боксерів на кону кар'єра, і коли такі боксери ідуть на загострення, наелектризованість відчувається, варто згадати поєдинок Шейн Мозлі - Мігель Котто, хоч поєдинок завершився по очках, але напруга була неймовірною!! Коментатори з НВО ще довго відходили, Макс Келлерман казав що це найкращий поєдинок де не було нокдаунів!! наскільки високою була напруга! Це все до того, що моя версія поєдинку року може відрізнятися від інших.
Одже добре подумавши я находжу лише три поєдинки, в ході яких я підскакував з місця і до кінця так і стояв перед монітором! Перший - Бредлі vs. Проводніков: коротко охарактеризувати що відбувалося на рингу 16 березня, можна словами які казав Тімоті для Келлермана на його шоу FACE OFF на НВО, так от після поєдинку, після того мордобою(вибачаюся за жаргон) Тімоті Бредлі деякий час не міг нормально розмовляти, в нього була порушена вимова!!! На щастя згодом все було гаразд. Лише тоді розумієш настільки бокс може бути небезпечним. Прев'ю до цього бою тут. Другий - Проводніков vs. Альварадо: цей поєдинок посвіжіший, він відбувся зовсім не давно, його я детально на сторінках цього блогу не описував, але поєдинок був яскравим. Третій - Хопкінс vs. Каро: вам не показалося, так це Хопкінс в номінації поєдинок року!! Найнудніший боксер, найраціональніший, найскупіший, най най най, які лише є синоніми до слова нудний, до Хопкінса підходять. Я ніколи не називав і не вважав Бернарда Хопкінса нудним, мені його поєдинки завжди цікаві, завжди цікаво наскільки швидко B-HOP пристосується до суперника? чи що противопоставить Хопкінсу його черговий опонент? Але в поєдинку з Муратом Каро, Бернард був просто красенем, він наперекор усім скептикам і прогнозистам показав що якщо він захоче, то може влаштувати справжню бійку в ринзі. Поєдинок Хопкінс-Мурат був видовищним і класним, прочитати про нього можна тут! І ще коротко декілька номінантів: Хан-Діас; Кесслер-Фроч; Альварадо-Ріос. І ПОЄДИНКОМ РОКУ стає битва яку влаштували між собою Тімоті Бредлі і Руслан Проводніков.
Поєдинок року 2013
Боксер який за рік здобув яскраві перемоги над боксерами з найвищого гатунку, пригнув вище голови, став чемпіоном, зробив апсет року, називають боксером року. А якщо простіше то той боксер що здобув перемоги над найкращими суперниками і є боксер року, і притому не обовязково бути королем р4р. Але цього року якраз так і сталося. Флойд Мейвезер мл. провів два поєдинки за  2013 рік, і ці поєдинки були найжаданішими, осолбиво поєдинок проти Канело Альвареза! Встановив новий рекорд за найбільший гонорар в історії боксу. І головне зустрівся з суперником, непереможним, який є одним з найсильніших в цій ваговій категорії, і входить до р4р. Флойд виграв той поєдинок не залишивши сумнівів. Поєдинок проти Роберта Герреро теж був викликом для "грошовитого" Флойда. "Привид" Герреро був дуже не зручним суперником, плюс був на вершині своєї кар'єри, і дехто перед поєдинком відавали перемогу для Роберта. Ці два поєдинки найбільше хотіла побачити публіка, і вона їх отримала. Отже БОКСЕР РОКУ 2013 Флойд Мейвезер молодший!
Боксер року 2013
Для різноманіття і обєктивності, я хотів добавити сюди Боксер року & Поєдинок року від інших джерел, але погугливши, а я цього терпіти не можу, я не знайшов результатів на які сподівався, там були підсумик попередніх років, а цього ще ні, можливо я погано шукав, напевно я погано шукав. В любому випадку рік ще не минув. На початку року підсумки можна прочитати на vringe.com і інших виданнях. Я цю тему, "Боксер року & Поєдинок року" закину на форум vk.com/allboxing і там це радо будуть обговорювати, такщо заходьте і підписуйтеся. Кого цікавить моє бачення солодкої науки, можна підписатися по електронній пошті, або теж підписатися на мою группу у ВК vk.com/mysweetboxing. На любі запитання я зрадістю відповім. Мир Всім!

Коментарі