Володимир Гендлін ст. "я згоден з суддями Головкін vs Альварез"

Найавторитетніший експерт та коментатор боксу Володимир Гендлін ст. прокоменутвав результат поєдинку між Генадієм Головкіним та Канело Альварезом. На його думку результат бою закономірний!

«Бій був чудовий, це класика боксу, давно ми подібного не бачили. Це був справжній, дуже цікавий бокс, технічний і напружений в усіх відношеннях. Мені здається, що Головкін бій не виграв, як і Альварес, так що я згоден з суддями. Хоча, може бути, в підрахунку очок одна суддя явно перебрала ( Аделаїда Бьорд, що порахувала 118: 110 за Альвареза).
Головкіна підвело одноманітність, його манера була передбачувана, а Альварез в деяких епізодах виглядав дуже добре, навіть блискуче. Він діяв на контратаках, у відповідь, використовував багато захисних рухів, які недосвідчене око не втигає помітити, наприклад, у Альвареза були чудові «сайд-степ», коли Головкін мазав справа. По-друге, у мене є відчуття, що ударів у Головкіна було більше, а влучень менше»
Хочу від себе добавити що повністтю згідний з Володимиром Гендліном старшим.
Володимир Іліч Гендлін для мене як ментор, все що я знаю дав мені він, і не мені одному! Я вважаю якби не Гендлін, то популяризація боксу була б значно нижча! Він розжовував всю інформацію, опираючись на свій багато літній досвід! Нинішні коментатори ніщо в порівнянні з ним! Даже Бєлєнькій знаходиться дуже далеко позаду!
Відрізок з вікіпедії:
Володимир Ілліч Гендлін (р. 26 травня 1936 Москва) - російський спортивний коментатор, основоположник телетрансляцій професійного боксу на російському телебаченні, експерт з боксу, знавець. Дворазовий лауреат національного телевізійного конкурсу «ТЕФІ».
В. Гендлін користується великим авторитетом як у провідних спортивних видань, так і у шанувальників боксу в Росії і країнах СНД
Мир Всім!

Коментарі