БРЕДЛІ VS. ПРОВОДНІКОВ

16 березня "Home Depot Center" Карсон, Каліфорнія Тімоті Бредлі (29-0,12) вперше явиться народу, після його скандального поєдинку з Манні Пакьяо. Нагадаю поєдинок Пакьяо-Бредлі відбувався 9 червня 2012 року в Лас Вегасі на MGM GRAND за титул чемпіона світу за версією WBO у welterweight(66,67кг). Бредлі переміг  розділеним рішенням суддів(115-113, 115-113 Бредлі і 113-115 Пакьяо). Сам бій був досить не поганим, но людей шокував не сам бій, а рішення яке винесли судді на протязі 12 раундів. І коли Майкл Баффер оголосив «І новий WBO welterweight чемпіон світу Тімоті Бредлі»  у всіх був ШОК! Даже коментатори на НВО секунд десять не могли нічого сказати, а коли прорвало то Джим Лемплі сказав: i dont think we're blind…(я не думаю що ми сліпі). Аналітик і штатний(неофіційний) суддя НВО Гарольд Леддерман дав 119-109 на користь Пакьяо!
Майже ВСІ вважали що Бредлі програв, на запитання Макса Келлерманта(НВО) про переможця бою, Тім відповів що всі раунди були рівні, і щоб говорити остаточно йому треба з командою подивитися відеозапис бою. На теж запитання, Манні відповів: «я переміг… я поважаю суддів,  це частина гри». Результат цього поєдинку в тіттері обговорювався ще довгі тижні. Я подивився бій не один і не два рази, і рахую що переміг Манні Пакьяо з невеличкою перевагою. 
Я детальніше описав попередній бій Тімоті Бредлі, тому що наступний бій ніякого інтересу не викликає, окрім цікавості в якій формі буде Тім. Тому що його суперник Руслан Проводніков(22-1, 15) поки що  в профі боксі нічого важливого не завоював(інтерконтинентальні пояси не рахуються). Зараз Проводнікова тренує легендарний Фредді Роуч, який перейшов до Руслана перед поєдинком Пакьяо-Бредлі, і ставив Руслана в спаринг з Манні Пакьяо.
Тобто можна очікувати що робота з Фредді Роучом і спаринги з таким боксером як Манні Пакьяо підуть на користь російському боксеру. В будь-якому випадку лише лакі-панч може врятувати Руслана Проводнікова, тому що він нічого не зможе проти поставити  швидкості, силі, техніці і пресингу «бурі в пустелі» Тімоті Бредлі. До того ж робота корпусом в Бредлі стала на багато кращою, це було видно під час бою з Манні. Очевидно Джоель Діас добре по працював над цим.
Мій прогноз на цей бій: перемога Бредлі по очкам або технічним нокаутом!  
P.S: При ще одному перегляді поєдинку Пакмен-Бредлі, я почав замічати як  Манні пропускає удари, вірніше які саме і коли Манні пропускає удари. Підступаючи наносить серію і залишається там, і тоді пропускає. В бою з Тімоті було багато таких ударів, а ще були такі удари один в один схожі на той яким Маркез виключив Пакьяо. Тімоті відсупаючи перекривався і після декількох ударів наносив сам, і Манні ще був біля нього. І в перериві угол каже для Манні «не ведися, він тебе чекає, неведися він чекає тебе, хоче підловити» що мене здивувало що це казав не Фредді Роуч, а філіппінські помічники. Дякую НВО за хорошого перекладача. Видно Ігнасіо Беристайн підмітив цей момент і вони з Хуаном в наступному бою це використали, Маркеса удар набагато сильніший.
І ще я підмітив декілька речей. Не знаю чому но в мене було таке враження як будь-то коментатори НВО не помічають ударів Бредлі, а лише підмічають удари Пакмена. Були моменти коли Бредлі провів декілька точних атак, а в ефірі була тиша. Но мені кажеться  я щось таке пам’ятаю. У 2003р. коли Шейн Мозлі бився проти Оскара де ла Хойя, там НВО і Оскар мали взаємо вигоду. Можливо мені просто так показалося.  


Коментарі

  1. Бредлі переміг одноголосним рішенням суддів 114-113, 114-113 і 115-112 на користь Тімоті. Детальніше про цей бій я напишу коли його подивлюся не менш двох разів. а поки все що я знаю це те що прочитав на сайті http://www.vringe.com/boxing/35-news/15716-rezultaty-timoti-brjedli-vymuchil-pobedu-u-ruslana-provodnikova

    ВідповістиВидалити

Дописати коментар