АЛЬВАРЕЗ нокаутував КОВАЛЬОВА!

Десь, Джон Девід Джексон напевно сміявся. Хто був винен на думку Сергія Ковальова, цього разу? Не було сумнівного підрахунку очок. Не було ніяких прикордонних ударів. Там не було тренера якого можна було б звинуватити, як це робив Ковальов з Джексоном в двох поспіль поразках від Андре Уорда.
Одним словом, "Крашер" був зруйнований.
Елієдр "Шторм" Альварес шокував світ  красивим нокаутом над Ковальовми! Росіянин тричі падав, перш ніж суддя Девід Філдс відмахнувся на 2:45. ЧИСТИЙ НОКАУТ!

"Я хочу подякувати Богові та всім моїм вболівальникам у Канаді та Колумбії", - сказав Альварес. "Це все для них. Це було комбо, що я викидав всю свою кар'єру, і ми працювали над нею в таборі. Я завжди практикував це в таборі, і ми думали, що він буде працювати в цьому таборі.

"Як битва продовжувалася, я хотів показати, що я міг би залишатися сильним і робити добрі справи. Його удари були не такі потужні, як вони були на початку бою. Я готовий до всіх кращих бійців у моєму відділі та найкращих в світі ".
На початку поєдинку Альварез перебоксовував Сергія. Десь з 3-4 раундів Елеідер почав усвідомлено  віддвати ініціативу, та приймати удари на блок. Причому часом попадаючи. Для мене було загадкою навіщо він так робив? Було очевидно відбігатися, і перевести гру в другу половину. Знаючи що в Ковальова серйозні проблеми з витривалісттю. Після бою Альварез пояснив чому він так чинив.
Я перед поєдинком казав що сили рівні, але якщо вже віддавати комусь перевагу, то я відав її Сергію. Але з тим я казав що НЕ БУДУ ЗДИВОВАНИЙ ЯКЩО ПЕРЕМОЖЕ Альварез!!!! Плюс я відзначав дуже швидкий і хороший удар колумбійця. Для мене було дивно чути коли Макс Келлерман запитував у Альвареза "Де взялася така сила. В любителях вона була, а в про. її не було помітно". Я цього не розумію. Бій з Лучіаном Буте показвав як може бити Альварез!
До бою багато говорилося про те, як Ковальов психологічно відійде від двох поспіль поразок від Андре Уорда? Думаю відповідь ми отримали! Коли звинвувачуєш всіх поспіль, окрім себе то це не проходить марно.

Жарт з Джексоном, та інтерв'ю взято з The Ring  

Коментарі