B-HOP знову б’є рекорди / Кличко і Реслінг / і інше

Нарешті я дорвався до свого персонального щоденника, який вислуховує всі мої думки на рахунок солодкої науки боксу! В період мого відлучення боксерський світ був насиченим поєдинками найвищого гатунку, що звичайно ж не могло оминути моєї уваги. Але нажаль я не зміг це все вчасно описувати, по різним причинам, в які я вдаватися не буду. А під кінець жовтня світ побачив новий альбом Емінема – The Marshall Mathers LP 2 і тут понеслося! Хоч офіційно альбом виходить сьогодні(5-го листопада), але це не вперше альбоми зливають раніше до офіційного релізу! Чого це мене понесло не в ту сторону? Причому тут Емінем? Все просто. Емінем як і бокс – це складові частини мого життя, без одної з цих частин я не був би таким як я є, тобто я не був би собою! Саме по причині виходу MMLP2 я не можу зконцентруватися останній тиждень! Постійно його слухаю. Але я всеж таки зібрався, і вирішив написати свої думки на рахунок останніх подій в світі боксу.
Не в хронологічному порядку. Отже почну я з Хопкінса. Бернард Хопкінс який напротязі всієї кар’єри, ну можливо крім ранніх років, носив прізвисько «Палач», але перед останнім поєдинком він змінив свої прізвисько на «Alien», тобто «Прибулець», натякаючи на те що він у свої майже 49 років є одним з найкращих боксерів. Так от Прибулець Хопкінс знову побив рекорд, рекорд Джорджа Формана, ставши найвіковішим боксером що захистив титул по одній з головних версій!!! Останні роки Хопкінса і справді вважали майже над людиною, або людиною не з нашої планети! Я вже писав про Хопкінса, і про його попередній поєдинок з Клаудом, вірніше про його рекорд, сам поєдинок я не описував, то взагалі була моя перша міні стаття в моєму блозі, який ще хтось читає, що мене дуже радує! Отже до самих рекордів і до того, хто був рекордсменом перед Хопкінсом я зараз писати не буду, це все є у статті «Бернард Хопкінс ЧЕМП В 48 РОКІВ». Тут я коротко приділю увагу тому як Прибулець B-HOP відстояв свій титул.
26 жовтня в Атлантик Сіті, Каро Мурат намагався відібрати титул IBF light heavyweight(до 79,4 кг) у Прибульця Бернарда Хопкінс із Філадельфії. Вже з перших секунд Бернард відмовився від своєї тактики, мінімум зусиль, мінімум ризику, максиму трюків на межі фолу, а іноді і за межою, одним словом тактика скучного і розумного Хопкінса, щось схоже з скучною тактикою Володимира Кличко, хоч в них і різні стилі! Але як я вже казав в цьому бою, Бернард був значно активнішим, а моментами даже агресивним. Клінчів було значно менше, обімнів ударами було значно більше! Взагалі це був класний бій, були моменти коли я підривався з крісла і не відриваючи очей слідкував за шоу старого Хопкінса, хто не бачив рекомендую подивитися, хочаб середні раунди. Хопкінс не просто змінив імідж, він змінив і малюнок бою, доказуючи цим, що якщо я захочу то можу бути агресивним. Це з часом Хопкінс став дуже скучним, і над раціональним, все це повязано з його віком, він проводить 12 раундів не просто з молодими боксерами, а з найкращими у своїй вазі, його останні суперники були на гребені слави, можна перераховувати, і пальців на двох руках не вистачить!! Ніколи не забуду як він переміг Келлі Павлика, нокаутера із Янгстауна, Павлик тоді був непереможний, і на піку слави після двох перемог над Жермейном Тейлором, це було щось! Повинен признатись, що на протязі останніх років Хопкінс в кожному поєдинку мене дивував! В нього і в Оскара, на мою думку в послужних списках найбільше зіркових імен!!! Але якщо Оскар не з усіма справлявся, то Хопкінс майже з УСІМА!!! Так от раніше Бернард був активніший, йому не потрібно було піклуватися про вік. Він не був як Артуро Гатті, але був доволі агресивним, якщо чуяв що суперник здає! А щодо поєдинку то тут потрібно бачити, епізодами Хопкінс був просто невгамовний! Особливо запамятався епізод коли Каро Мурат промахнувся і в черговий раз опинився спиною до Хопкінса, Бернард спочатку замахнувся, але поблизу був рефері(удари по спині і потилиці заборонені), він поцілував його спочатку в спину а потім в голову!!!!!!! ЦЕ БУЛО ЩОСЬ!!! Обміни яких в цьому протистоянні було багато, були в основному на користь Бернарда, але не завжди, були моменти коли Мурат влучав, а в одному з останніх раундів B-HOP затримуючись в канатах пропустив серію з декількох потужніх ударів. Я впевнений що Бі-Хоп добровільно залишився біля канат, він так часто робив, я маю на увазі демонстрував свою недоторканість, в нього получалося відмінно, але не завжди. Після 12 раундів всі троє суддів віддали перемогоу для Прибульця Бернарда Хопкінса, який ще до того виходив в ринг в масці прибульця, і шорти з рукавичками були зеленого кольору. Що ж, знову Хопкінс доказав що він не такий як всі!. Можливо він і справді ПРИБУЛЕЦЬ??? Доречі це його 23 перемога у титульному матчі, таке ж досягнення мають ще декілька боксерів, один з них Оскар де ла Хойя, і Чавес старший.
Клично і Реслінг. Відразу ж після перегляду Кличко-Повєткін, мені спало на думку що назва Кличко і Реслінг ідеально підходить для цього поєдинку, і я вирішив що так назву статтю присвячену цьому поєдинку. Написати її мені не вдалося, але назва була б підходяща! Реслінгу в цьому поєдинку хватало, реслінгу –це я маю на увазі боротьби, wrestling – це боротьба на англійській мові, хоч в Україні і в Росії реслінгом називають спортивні розваги, де атлети показують різноманітні трюки, і виповнюють певні ролі. Я поважаю реслінг, а особлио WWE, їхні шоу завжди веселі і класні, і мені не подобається чути що це скучно! А тепер подивимося на ту боротьбу що влаштував Володимир Кличко, у поєдинку з Повєткіним... ну і де скучно?! Я Володимира ні вчому не звинувачую, по-перше я не маю права, а по-друге я це даже поважаю!!! Да-да, це як з Хопкінсом, я вболіваю за Бернарда вже 12 років, після його перемоги над Феліксом Тринідадом, і я поважаю його стиль, всі робили б те що він, якби могли б!!! Теж з Володимиром, всі його критикують, в даному випадку я маю на увазі боксерів-конкурентів-претендентів, всі кажуть що він скучний і вони звільнять дивізіон від Володимира Кличко, але якби вони вміли б як він, теж були б скучними і раціональними! Я критикую Володимира по причині того, що мені кажеться що він в останніх матчах тіршки розслабився, менше працює джебом, ногами! Можливо причина у тренері, після смерті Стюарта, більше не має кому його заставляти працювати на 100%. Хоч я не думаю що Володимир в залі не допрацьовує, це щось інше, але в тому що користі з Бенкса не багато це я впевнений! Раніше, я згадую поєдинки Володимира з Ібрагімовим, Брюстером 2, Чагаєвим, в тих поєдинках і на ногах працював легше, закручував суперників, і джеб вистрілював набагато частіше. Це моя точка зору, що зараз Володимир не зрозуміло для мене по яким причинам не такий як в тих поєдинках що я перечислив вище. Можливо старість? Багато хто говорить що Повєткін пригнув вище голови, чи щось в такому роді, я так не вважаю, він дійсно не погано провів бій, був дуже агресивний, і йшов уперед весь бій, хоч це його і не спасло. На одному теле-шоу Повєткін зі своїм новим менеджером і з ведучими, розмірковували на рахунок причин поразки. Мені взагалі ця ситуація видалася смішною, тому що іншого варіанту як перемогу Володимира Кличко я уявити не міг. Але вони розмірковували серйозно, так нібито всі думали що перемогти повинен був Олександр. Так от однією з причин поразки Повєткіна, на їхню думку, була заполітизованість, тобто психологічний тиск, що діяв на Олександра, вся ця ситуація, рідні трибуни і т.д. не дозволили для Олександра зконцентруватися. Можливо і так, але я гадаю що якби не було цього тиску заполітизованості, якби цей поєдинок відбувся не в Москві, а десь в Німеччині, і не було б цього ажіотажу з рекордним призовим фондом, бій був би іншим! Після перших пропущених ударів пил і темп Повєткіна знижився б, так завжди буває з суперниками Володимира, і тут все пішло б по накатаному сценарію. Але в Москві, при такій розкрутці, рідній публіці, яка його завжди підганяла, Олександр Повєткін не мав іншого виходу як іти в перед. Але попри все головна причина того що поєдинок не завершився нокаутом, у Володимирі Кличко! Я бачу це так, він повинен був на кожен крок Повєткіна робити крок назад, тобто постійно тримати дистанцію, мягко триматися на ногах, закручувати, і ПОСТІЙНО, ПОСТІЙНО ПОСТРІЛЮВАТИ ДЖЕБОМ!!!! а цього зараз значно поменшало! І доречі не один я замітив що Володимир став рідше викидати джеби, в одному з номерів журналу Ринг, автор теж це підмітив. В любому випадку Володимир Кличко робив те що вважав за кращим, інакше б він цього не робив би. Враження після цього поєдинку були не найприємнішими, хоч я і порівнюю Володимира і Хопкінса, тут треба розуміти що Бернард Хопкінс змагається з найкращими, боксерами найвищого гатунку, а в хевівейті крім Кличко і Хея, взагалі не має боксерів найвищого гатукну, даже високого! Плюс Хопкінс на 11 років старший за Володимира, і виступає в ваговій категорії де пенсія наступає раніше, тому що у легших вагових категоріях швидоксті вищі, а роки в першу чергу вбивають швидкість, а в надважкому дивізіоні швидоксті значно нижчі, ящо взагалі є, хе-хе. Саме тому кожна перемога Хопкінса це подвиг! А до Володимира такі високі вимоги!
Тімоті Бредлі здолав Х.М.Маркеза за очками, поєдинок був рівним але з перевагою Бредлі. Тімоті правду казав для Макса Келлерманта на Face Off, коли говорив що буде працювати розумно, так і було, він не кидався вперед я цього можна було б очікувати, він розумів що Маркез контрпанчер і тільк цього і чекає. Бредлі робив ставку на швидкість, він швидко вривався на дистанцію наносив декілька ударів і відходив. Було помітно хто справжній нокаутер, Бредлі не затримувався на довго біля Хуана Мануелья, працював акуратно і розумно, але розгромної переваги у Бурі в Пустелі Тімоті Бредлі не було, напруга в цьому поєдинку була до фінального гонгу. Перемогу здобув Тімоті Бредлі тим самим реабілітувався за поєдинок з Пакьяо і Проводніковим. Нічого дивного Маркез далеко не молодий боксер, більш цікавим був би цей поєдинок років 4 назад, але поки що машини часу не придумали.
Ломаченко переміг Раміреза. Тут без слів, це треба бачити, супер бій, супер нокаут, супер Ломаченко! Ждем наступного поєдинку, відповідей ми багато не отримали, але зрозуміло що до профі Вася готовий!!! Все ж одну важливу відповідь ми отримали. Аце як Ломаченко буде себе вести коли його пресингують? Дуже важливий момент! Отриманою відповіддю я задоволений, Василь Ломаченко відмінно протистояв агресивним діям Раміреза. Я в захваті від дебютного поєдинку Василя Ломаченко!!!
26 жовтня в Шеффілді Великобританія, В’ячеслав Сєнченко програв Келлу Бруку нокаутом, цей поєдинок був за претиндента на чемпіонський пояс. Я чесно кажучи великих надій не мав на цей поєдинок, поясню чому, інтерв’ю які давав Сєнченко, взагалі все виглядало якось не нормально, говорив без особливого інтересу до бою, особливо мене здивувало: «я бачив декілька поєдинків Брука ...» декілька?? Коли ти їдеш в чужу країну, і коли тебе чекає бій з місцевим улюблинцем, такого прохолодного і відчужного ставлення не повинно бути! Таке враження ніби він говорив «зараз піду в зал позанімаюся, або на пиво піду» принаймі мені так показалося. Сєнченко став чемпіоном за версією WBA welterweight(до 66,7 кг), перемігши українця Юрія Нужненко. В’ячеслав технічний і досвічений боксер, найзнаковіша перемога над Ріккі Хеттоном, програв В’ячеслав свій пояс для Полі Маліняджи технічним нокаутом. В поєдинку з Келлом Бруком Сєнченко був скований, мало працював ногами, мені показалося ніби він не до працював фізично, а можливо вік? Для В’ячеслава вже 36 років що для велтервейту пенсійний вік, ну майже пенсійний. В такому віці протистояти молодим потужнім і ШВИДКИМ хлопцям дуже важко!!
Українець Ісмаїл Сіллах, який був дуже перспективним у аматорському боксі, але не попав на Олімпійські ігри через допінг. В 2010 році Ісмаїл Сіллах підписав контракт з промоутерською компанією Роя Джонса мл. Square Ring Promotions, вигравав різні(не престижні) титули, а в 2012 році програв для Дениса Грачова, зараз рекорд українця 21-1, 17 КО, тобто 21 перемога, одна поразка і 17 поєдинків завершив нокаутом(дані з Вікіпедії). Так от йдуть розмови про те що наступним суперником Ісмаїла буде росіянин Сергій Krusher Ковальов(22-0-1, 20 КО). У Ковальова немає поразок на профі ринзі, лише одна нічия, і 20 нокаутів, відсоток нокаутів вражає. Ковальов чемпіон світу за версією WBO light heavyweight(до 79,4 кг) тобто цей поєдинок Сіллах-Ковальов титульниий! От тільки щось я дуже сильно переживаю, хоч Сіллах провів після поразик 4 поєдинки, тобто і відновився і форму набрав, але деякі суперники з якими він набирав форму мають поразок майже так само як і перемог!!! Контраст із попередніми суперниками і Ковальовми помітний. Для українця буде дуже важко протистояти для потужнього Ковальова, даже не берусь робити прогноз, тому що він буде не втішним для Ізмаїла.
І на кінець відмічу про перемогу GGG Генадія Головкіна, дуже популярного нокаутера з Казахстану, з відмнним рекордом 28-0, 25 КО який ламає своїх суперників один за одним, не виключенням став і Кертіс Стівенсон. Поєдинок Головкін-Стівенсон закінчився технічним нокаутом у 8-му раунді. Оскільки це перший поєдинок за участю Генадія що я бачив, я хочу відмітити що він багато пропускає, даже занадто, але це компенсовується потужніми ударами. Але в принципі те що я про нього чув або читав підтвердилося, справді боксер вищого гатунку, що підтверджує чемпіонський пояс за версією WBA middleweight. Зараз Головкін працює з братами Кличко, вони йому допомагають освоювати американський ринок. На цьому все, мир всім!
Використовувалася інформація з Вікіпедії uk.wikipedia.org/wiki/ і ru.wikipedia.org/wiki/

Коментарі