Шон Портер викликає на поєдинок Денні Гарсія.

Шон Портер все ще чекає свого реваншу з Кітом Турманом, але тим часом він готовий до будь-яких викликів.
Після операції на лікоть Турман не планує виходити на ринг до 2018 року. Так як Турмам не в змозі захистити свої титули у велтервейті, швидше за все, WBC замовить тимчасовий титульний бій на осінь, лідери за цією версією Портер і Денні Гарсія.
Нагадаю що обидва боксери мають поразки від Кіта Турмана.
Портер (27-2-1, 17 нокаутів) звернувся до соціальних мереж, щоб викликати Денні Гарсіа на поєдинок восени, з промо-акцією в стилі WWE як Мачомен Ренді Саведж(легенда реслінгу золотої ери).
"Це великий бій для мене," 29-річний Портер розповів RingTV.com "Я готовий кожного разу, коли надходить виклик. У мене є більш універсальний стиль боксу, який був затьмарений протягом багатьох років. Я думаю, ви побачите прекрасний показ боксу проти бойового винищувача".
Остання перемога Шона Портера була в травні над Андре Берто. А найбільш знакова перемога була над Едрієном Бронером, ну і не будемо забувати про перемогу над Девоном Александером. В поєдинку з Турманом Шон показав високий клас, і бій був більш-менш рівний з перевагою Турмана. Доречі той бій я номінував на бій року!
Я вважаю що цей поєдинок дуже потрібний, і він викличе достатньо інтересу. Для мене це один з найочікуваніших боїв року! Якщо поєдинок відбудется, думаю невеличку перевагу буде мати Денні.
Мир Всім.
Інформація з Ringtv.com

Коментарі