Салліван Баррера перебоксував Джо Сміта.

Сьогодні була гаряча ніч. В Лондоні Юбенк мл. домінував над Атруром Абрахамом. А на іншому контененті, в каліфонії, в Форумі Інглвуд Джо Сміт мл. зустрівся в ринзі з Салліваном Баррера.
Джо Сміт-молодший(23-2, 19 КО), який наробив шуму, зупинивши Анджея Фонрфара та Бернарда Хопкінса в минулому році.
Салліван Баррера(20-1, 14 КО) після поразки від Андре Уорда, здобув дві перемоги, з яких можна виділити Вячеслава Шабранського.
Потужній Сміт не зміг протистояти більш технічному боксеру. Сила удару не має такого значення, коли не можеш попасти! Єдиний великий успіх Сміта мл. був коли відправив Саллівана в нокдаун, на початку поєдинку.
Баррера не завдав великої шкоди для Джо, але він  контролював поєдинок. Класиний поєдинок слаггера проти боксера.
В результаті, по завершенню 10-ти раундів перемогу здобув Салліван Баррера з рахунком 96-93, 97-92, 97-92.
"Я в захваті від цієї перемоги. Джо Сміт молодший, - чудовий чемпіон, і я дуже поважаю його ", - сказав Баррера," "Цей титул(інтерконт) не був би можливим без моєї дивовижної команди, і мій батько сьогодні ввечері був тут, це неймовірно. Коли Сміт, молодший, віправив мене в нокдаун в другому раунді, я повернувся, теж саме сталося  у моїй битві з Шабранським"
Баррера виступає як можливий супротивник для Сергія Ковальова.
Мир Всім!

Коментарі