Осінь з HBO

Осінь, одна з моїх улюблених пір року, на пару з зимою, а люди ще мене питають чому. Все просто, подивіться на цей анонс, і все стає зрозуміло.  Цю осінь можна на сто відсотків назвати осінь НВО. Схоже на те, що я недооцінив календар НВО, коли записував їм поразку нокаутом в першому раунді в статті "SHOWTIME vs. HBO". Я рахую рік вони все одно програли, але в пізніх раундах =)
Отже пропоную анонс поєдинків на цю осінь.
АНОНС з офіційного сайту HBO:
7-го  вересня. Хуліо Сезар Чавес мл. - Браян Вера
12-го жовтня. Тімоті Бредлі - Х.М.Маркез(HBO PPV)
19-го жовтня. Майк Альварадо - Руслан Проводніков
23-го листопада. Манні ПАКЬЯО - Брендон РІОС(HBO PPV) 
Все по порядку. Поєдинок Чавес мл. - Вера, мене не дуже цікавить, тому зупинятися на ньому я взагалі не буду.
Переходжу на 12-го жовтня, вже щось! Дуже цікавий поєдинок Бредлі-Маркез, різні стилі в цих бійців, що обіціяє бути дуже дуже цікавим поєдинком. Одне лише гірко на душі, що Х.М.Маркез вже далеко не молодий, я б сказав би, що на завершальній стадії. Це доводить поєдинок, який Маркез сенсаційно виграв у Манні Пакьяо. Хоч він його і виграв, але до середини бою вже був виснажений, зрозуміло з Манні не за сумуєш, але контраст помітно. В загалі то в кожному поєдинку  з запланованих НВО на осінь, чогось не вистачає. Здається Бредлі-Маркез  є найцікавішим з цього анонсу, співвідношення сил, різні стилі і т.д., але привсій повазі до легендарного Маркеза, Бредлі(30-0-1,12 КО) повинен його перемогти, хоч йому буде ой як не солодко. Взагалі з цього списку, найбільше ризикує Тім, в нього взривні потужні атаки, а манера Маркеза, ідеально для цього підходить, Хуан Мануель є контрпанчером, йому не потрібні будуть ноги щоб дістати Бредлі. Тому якщо Бредлі програє то це буде величезний крок назад, все ж таки занадто старий Маркез. Про кар'єру Х.М.Маркеза можна прочитати у статті "Легендарний мексиканець Хуан Мануель Маркез (Juan Manuel Márquez) (55-6-1,40 КО)". Прогноз на Бредлі-Маркез зробити неймовірно важко, особливо якщо згадати поєдинок Тімоті з Проводніковим. Нагадаю що Бредлі-Маркез, є титульний бій, Тімоті захищає свій титул WBO welterweight. З прогнозувати як пройде бій легко, а хто виграє дуже важко! Зрозуміло що Бредлі буде працювати першим номером, а Маркез буде діяти на контр атаках. Думаю якщо Тім не пропустить лакі панч, то за очками повинен перемогти.
19-го жовтня. Майк Альварадо(34-1,23 Ко) vs. Руслан Проводніков(22-2,15 КО) за титул чемпіона світу за версією WBO light welterweight(до 63,5 кг), теж цікавий поєдинок, співвідношення сил тут по-справжньому рівне! Обидва боксери на піку свїх кар'єр, не зважаючи на те що Руслан свій останній бій проти Бредлі програв. Тому що до Бредлі його взагалі ніхто не знав!!! Альварадо на піку через перемогу в реванші, над не переможним на той час Брендоном Ріосом. Майк це така собі цікава суміш, ніби і боксер(мається на увазі технічний), ніби і нокаутер. Характер в нього бійцівський, при кожному зручному випадку йде в обміни і стає нокаутером, після того як тренер попросить, стає боксером. А Руслан мені кажеться не стабільним, я бачив  один його, на батьківщині з Демаркусом Корлі, і він там був якийсь не зрозумілий, принаймі мені, занадто пасивний. Я спеціально обрав для перегляду бій Проводнікова з Корлі, Корлі хоч і вже давно пенсіонер, а привичку портити людям празник не втратив, я маю на увазі що Демаркус Корлі є незручним боксером для багатьох. Хоч з цею парою я не дуже знайомий, але прогноз зробити повинен. Незважаючи на те що у цьому поєдинку найбільш рівні сили, я думаю якщо Проводніков буде такий як у поєдинку з Бредлі то він переможе.
Ну і головна подія осені, а точніше осені з НВО, не забуваймо про поєдинок №1 Мейвезер мл. vs. Альварез, Манні "Пакмен" Пакьяо(54-5-2,38 КО) проти Брендона "Бам Бам" Ріоса(31-1-1,23 КО), у Китаї, за титул WBO International welterweight 23-го листопада. ПОВЕРНЕННЯ Манні Пакьяо, як сильно цього чекають у всьому світі. Нагадаю що останній свій поєдинок Манні програв брутальним нокаутом Х.М.Маркезу(2012 рік), у їхній четвертій зустрічі! Зараз всіх цікавить лише одне питання, чи відновився Манні ПСИХОЛОГІЧНО??? Після важких нокаутів далеко не кожен боксер відновлюється, наприклад Володимир Кличко до цих пір дуже обережно проводить поєдинки, звісно не лише по цій причині, але до поразки від покійного нині Корі Сандерса 8 березня 2003 року, Володимир був не такий зкований! Мій кумир В.І.Гендлін завіряв що з Манні все буде гаразд, я в це не дуже вірю, він буде пам'ятати цей удар, тепер при кожному ривку, атаці, він буде якщо не задумуватися, то згадувати це точно! той удар! Це було б дуже добре видно як би в нього був п'ятий бій з молодим Х.М.Маркезом - що звичайно не можливо. Про Манні можна багато говорити, він є єдиним боксером у світі який був чемпіоном у ВОСЬМИ ВАГОВИХ КАТЕГОРІЯХ!!!!!!! Багато разовий боксер року! Конгресмен. Боксер ДЕСЯТИЛІТТЯ, за моєю версією, про це можна прочитати  у статті "ХТО БОКСЕР ДЕСЯТИЛІТТЯ?". Тренерує Пакьяо легендарний Фредді Роач, за фізичну форму Манні відповідає Алекс Аріза(саме йому приписують головні заслуги у подоланні 8-ми вагових категорій). Про найважливіші перемоги Манні Пакьяо можна писати роман, з десятками томів, тому я пропоную заглянути у Вікіпедію, а я лише відмічу декілька поєдинків в яких Манні протистояли найбільші виклики: Баррера(2003 р), де ла Хойя(2008 р), Хеттон(травень 2009 р), Котто(листопад 2009 р.). Про Брендона Ріоса скажу коротко, нокаутер, з міцним підборіддям, для Пакмена це буде легкий бій, місматч - не рівний бій. Прогноз: переможе Манні Пакьяо, повинен нокаутом, але ж не відомо наскільки розкутим він буде у бою.
Це буде класна осінь, не зважаючи на те що в кожному поєдинку є ложка дьогтю. Бредлі-Маркез, Маркез старий! Альварадо-Проводніков, Руслан останній свій бій програв, а Альварадо перед останній. Пакьяо-Ріос, Брендон не рівня Менні! Я з нетерпінням буду чекати цієї осені!
На рахунок цих всіх поєдинків, я буду активно спілкуватися у твіттері. Пізніше коли буде підбірка новин і твітів, про ці поєдинки, я про це напишу  тут же! Мир Всім!

Коментарі