Пакьяо vs Бредлі 3 #PacBradley

Третій поєдинок між Манні Пакьяо і Тімоті Бредлі хоч і не несе такої інтриги як попередні два, але тим не менш є дуже цікавим. #PacBradley відбудеться 9 квітня в MGM Grand Лас Вегас, трансляція відбуватимеця по HBO PPV. Не думаю що цей поєдинок поб'є якісь рекорди по платним трансляціям.
Тим не менш поєдинок цікавий, він відбудеться скоро, пора робити прогнози. Все по порядку. 
Хочу вникнути в історію цих протистоянь. 
Перший поєдинок відбувся в червні 2012 року, і був мега спірним, перемогу в ньому відали, роздленим рішенням судів, для Бредлі. Боксерський світ був шокований, я дивлюся на той поєдинок холоднішими очима, так можливо потрібно було віддати перемогу для Манні, але бій все рівно був рівним.
Другий поєдинок, я на нього робив рев'ю, відбувся через два роки. Пакмен за ті роки встиг програти нокаутом для Х.М.Маркеза, і перемогти Ріоса. Бредлі тим часом переміг Проводнікова і Х.М.Маркеза. В другому поєдиноку переміг філіпінець, і вже переконливо. Саме другий поєдинок буде основою моїх спроб зробити прогноз на 3-їй бій. Що мене розчарувало в другій зустрічі боксерів. Мене розчарував Тімоті Бредлі, розпочав поєдинок він добре, але потім все частіше почав заряджатися на нокаут, починав йти на повідку Манні, а саме обмін ударами, де в Пакьяо була перевага, і буде на далі якщо Тімоті з тренером Тедді Атласом нічого не змінять. Як на мене очевидно що Бредлі потрібно витягувати філіпінця на себе, це в нього частично получалося в першому бою, йому потрібно будувати план на бій, через контратаку. У Бредлі хороші ноги, і рефлекси теж, я думаю йому це підсилу. Далеко ходити не потрібно, можна глянути на поєдинки Манні з ХММ. Хоча Маркез в 3-ій зустрічі не погано виглядав і в ролі першого номера, але це ж Маркез.
Пакьяо-Бедлі 2
В своєму рев'ю до другого поєдинку я відав перевагу для Тімоті Бредлі, тому що в першому поєдинку він працював на відходах, на контратаках, працював 2-им номером, а в другому був готовий вбити Пакьяо, і це вилилося в поразку. 
По цим причинам зробити прогноз на Пакьяо vs Бредлі 3, стає ще важче ніж у Уорд-Ковальов. Але прогноз робити прийдеться. Тут куча факторів! Вік Бредлі, можливо в плюс, вік Пакьяо думаю в мінус, але в мінус на скільки? не відомо, по попередньому поєдинку судити не можливо, тому що в ринзі з Манні, був сам Флойд Мейвезер мл., та ще історія з травмою. Буду робити прогноз в стилі Мерчанта і компанії. Якщо Тімоті буде працювати 2-им номером, на контратаках на відступах, в нього є шанс, даже непоганий. А якщо перейде в рубку, думаю руку піднімуть для Пакьяо. Але тут тоже є цікавий момент, 37 років для Пакмена, якщо поєдинок буде у високому темпі, в постійних розмінах ударами, як це скажеться на Манні? Безумовно раніше він міг і 20 раундів вистояти в такому темпі, але зараз це таємниця, хоча можливо лише для мене.
Все ж таки хочеться мені віддати перевагу для Тімоті, але не можу. 50/50
На цьому все, мир всім!

Коментарі