Рой Джонс знову на ринзі, як і Шеннон Бріггс

Рой Джонс знову на ринзі. Звичайно зараз словосполучення "Рой Джонс" і "ринг" вже не мають такого магнетизму як на початку двохтисячних, зараз я даже не знаю як мені на це реагувати. Зазвичай я не описую поєдинки локального маштабу, які відбуваються в маленьких залах, але як я вже сказав мова йде про Роя Джонса, і я не з міг бути осторонь цієї події. Ну на рахунок події можливо хтось скаже що я загнув, і в цій ситуації він буде правий. Боксерам в 46 років не має чого робити на професійному рингу, якщо він не Бернард Хопкінс. Хоч як мені не прикро це писати але це правда. На мою думку Рой Джонс вже років шість назад, МІНІМУМ, повинен був завершувати кар'єру. Але він цього не зробив, ринг його досі не відпускає. Це сумно. Востаннє коли мене дуже сильно зачепила поразка Роя, це 2009 рік, з тих пір я стараюся з розумінням до цього ставитися.
Мінімум про бій. Звичайно Пола Васкеза ніхто не знає, так як і попереднього суперника Роя, їх даже у англійській вікіпедії не має, а це вже знак! Тому я вирішив що буду строго по факту. Джонс молодший здобув перемогу нокаутом в першому раунді. Закривши суперника в куті Рой, наніс  швидку серію удаів, один з ударів, по-моєму це був лівий боковий, був нокаутуючий. Ну що можна сказати в завершення, не зважаючи на яскравий нокаут, бій виглядав доволі рівним, що ніяк не може мене заставити радіти.
Ще один нестримний пенсіонер вийшов на ринг на цих вихідних. Я маю на увазі Шеннона Бріггса, того самого показушника, який не дає спокою для Володимира Кличко. Думаю всі бачили його намагання вивести чемпіона з рівноваги і прийняти виклик. І що ж на гармата Шеннон показав? крім відмінної фізичної форми нічого. Бріггс відразу кинувся за візуально в тричі меншим суперником, який і в мріях не бачив перемоги, відразу ж увімкнув режим задньої передачі. Золтан Петраньї теж не супер зірка, і довго бігати йому не получилося. Постійні удари Бріггса в корпус зробили своє діло, перший нокдаун, Золтан ледь встав, не на довго, Шеннон наносить лівий в корпус, Петраньї падає і рефері дає відмашку про завершення бою.
Щось в них спільного є, я маю на увазі Роя і Шеннона. Обидва сяяли в 90-их, а зараз виступають не відомом де, і не відомо з ким.
Суперник в Роя був звичайно цікавіший, не поступався в габаритах, атакував, і даже в мене склалася така думка що хотів перемогти! що робить сам вечір боксу більш цікавим. А суперник Шеннона нагадав мені старий кінофільм "Людина що біжить", я думаю ви розумієте до чого я веду. І після бігучого чоловіка Бріггс хоче бій з Володимиром!?!!?
Мир Всім!

Коментарі