Класика: ЛЬЮЇС - БРІГГС '98

Це був березень 1998 року, на рингу зійшлися британець Леннокс Льюїс і американець Шеннон Бріггс, у битві за пояс WBC у надважкій вазі. У цьому поєдинку британець відстоював свій титул а "Гармата" Бріггс намагався його відібрати. На той час для Шеннона було 26 років, а для Леннокса 32. Рекорд Льюїса був 32 перемоги 1 поразка, і 26 нокаутів. Рекорд Шеннона Бріггса 30-1, 24 КО, варто відмітити що це в нього був перший чемпіонський поєдинок. Зараз картина кардинально змінилася, зараз і в 20 поєдинків можна влаштувати бій за пояс, аби гроші були у промоутерів. 
Шеннон Бріггс хворіє на астму саме тому він значну білшість своїх поєдинків закінчував нокаутом у ранніх раундах, даже більше того, Шеннон являється рекордсменом по кількості нокаутів у першому раунді. 
Поєдинок розпочався дуже активно, Льюїс на правах чемпіона накинувся на молодого претендента серією ударів, Бріггс перечекавши шторм сам почав атакувати, і доволі успішно, правий через руку влучив. Згодом дистанція розтягнулася. Це зрозуміло, розмах рук у Льюїса, якщо я не помиляюся, 216см. Леннокс пробував джебувати, зайняв центр рингу, піддавлював Шеннона. Завдяки неймовірній роботі корпусом, качанням маятника, Бріггс вміло уникав ударів британця. За 30 секунд до закінчення першого раунду, прогримів грім, підловивши Льюїса на контр атаці Шеннон Бріггс всаджує йому лівий боковий в голову, Льюїса понесло, він "поплив", якби позаду не опинилися канати він би впав(я в цьому впевнений). З добиванням Бріггс не забарився, бив з обох рук, Леннокс виглядав притрушеним, але вижив! 
Початок другого раунду був нетакий гарячий як очікувалося. Льюїс викидав джеб, перемішуючи його з правим прямим, було доволі успішно. Шеннон був пасивним, в основному розкачував маятник, але цього разу пропускав. Я вже подумав що він нічим у другому раунді не відмітиться. Я був не правий. За хивлину до завершення раунду Бріггс викидає трох ударну комбінацію, з лівим боковим в голову, і знову влучно! Добивання довгим не получилося, британець відновився, і під завершення раунду декілька разів влучно пробив з дистанції. Обидва раунди за американцем.
Шеннон Бріггс зліва, Леннокс Льюїс зправа
Третій раунд Льюїс відмітив декількома влучними ударами, думаю Леннокс нащупав дистанцію. Хоча і сам Шеннон став менше рухатися, перідоично він демонстрував відмінну роботу корпусом, але втома(як на мене) дається взнаки. Незабуваймо що як на їхню вагову категорію вони наносили багато ударів, плюс у Шеннона астма. Льюїс все частіше попадав з права, Бріггс нічим не відповідав. Льюїс як і Володимир Кличко не часто пускає праву коли суперник сильно рухливий, вірніше він не часто вкладується в праву коли суперник рухливий.
Як тільки відзвенів гонг про початок четвертого раунду, як Льюїс наче лев накинувся на Бріггса з комбінацією лівий боковий, правий прямий! влучно, тепер вже Шеннона понесло. Леннокс кинувся на добивання. Бріггс виглядав погано, удари Льюїса постійно влучали. Перший нокдаун відбувся після важкого правого прямого на 2:16 до завершення 4-го раунду, Бріггс піднявся. Під кінець раунду Шеннон Бріггс знову примудрився влучити лівим боковим, на цей раз Льюїс на відступив, а наоборот провів свою комбінацію в результаті якої Шеннон вдруге опинився на підлозі. 
В п'ятому раунді картина не змінилася, британець продовжував добивання Бріггса. В середині раунду Шеннон пропускає з середньої дістанції неймовірний по силі правий оверхенд від Леннокса, і падає як підкошений! Коментатори з HBO кажуть це кінець, я теж так подумав, ми всі помилялися, Шеннон Бріггс піднявся!!! Досі не можу зрозуміти як це можливо!?! Протримався американець не довго. Під час виживання, Бріггс після свого промаху знесилено впав. В рефері Френка Капучіно закінчилося терпіння і він зупинив бій. Перемога Леннокса Льюїса технічним нокаутом в 5-му раунді. Я дивуюся як раніше рефері давали продовження бою після дуже важких нокдаунів, зараз все налаштовано на безпеку атлетів. І це правильно.
Мені кажеться тут не погано підходить вислів, "великий хороший боксер завжди переможе маленького хорошого боксера", в даному випадку йдеться не про зріст, а про розмах рук. Насправді тут не лише в цьому проблема Шеннона. Джеб, Леннокс як завжди був на висоті в цьому компоненті, а Бріггс не зважаючи на просьби в своєму куті, про джеб, не часто його викидав, хоча я думаю що не сильно помогло б. На той час Льюїс був королем джебу, і він був більш досвідченішми ніж 26-ти річний Бріггс. Коли Бріггс був рухливим на ногах, і качав маятник Льюїс не був таким упевненим, а коли Шеннон зупинився, та ще й на зручній дистанції для Льюїса, тоді і стало зрозуміло чим це закінчиться. Я б дуже хотів би побачити цей поєдинок з трішки старшим Бріггсом, було б ще цікавіше.
Я вирішив заглянути в історію боксу, щоб згадати які тоді були класні і яскраві поєдинки, від них дух захоплювало! Мені було дуже цікаво дивитися цей поєдинок, і це при тому що я знав результат, таке не часто буває! Коли я хочу поділитися класним поєдинком з минулого, у твіттері я використовую хеш-тег #ilovesweetscience - я люблю солодку науку. Вам рекомендую діяти так само, або просто #Boxing
Мир Всім!

Коментарі