Рой Джонс мл. (Roy Jones jr.)

Давно хотів написати про Роя Джонса, але мені було важко до цього приступити, тому що це особливий боксер, особливий для мене, тай що я міг нового написати? Про Роя вже скільки сказано і написано, що мене це сковувало. Но оскільки я пообіцяв для свого друга, то діватися вже нікуди. До того ж я думаю що зможу в нести своє бачення яскравої кар’єри Великого Роя Джонса мл. в свій блог. Мій блог називається «Мій Солодкий Бокс», так про кого ж мені писати як не про Роя Джонса.
Рой Джонс Джуніор це особлива тема(і дуже важка тема), це не те саме що писати про братів Кличко, чи Льюіса. Не знаю з чого почати, тому що це не пересічний боксер, не якийсь там чемпіон, якого знають лише тоді, в той час, коли в нього на животі є «брязкалка» з написом чемпіон  світу. Ім’я Рой Джонс відомо всім, майже ВСІМ, і мені треба написати щось особливе, щось те чим він для мене є, щось те чим він є для боксу, про вклад який він зробив для популярності і розвитку боксу.
На ринзі і довкола нього Рой Джонс мл. запам’ятався як яскравий, веселий, самовпевнений, і не зрівняний боксер, таким він і був, но по численним документальним фільмам я переконуюся що Рой Джонс насправді замкнута людина, такі люди як він відкриваються лише для вузького кругу друзів, для Роя це Деррік «Smoke» Гейнер, теж боксер(посередній).
Рой Джонс заснував свою промоутерську компанію «SQUARE RING INC» і взяв під своє крило Деріка. На відміну від багатьох промоутерських компаній створених боксерами –де крім власника більше нікого не має, і лише свої поєдинки боксери влаштовують, і то не без допомоги іншого «справжнього» промоутера. У стайні Роя є багато боксерів, кар’єрою яких він займається. А що особливо приємно для мене, то це те що в  «SQUARE RING INC» виступає українець Ізмаїл Сілах. 
(коротко. Сілах – дуже  перспективний молодий боксер, який на мою думку, міг стати Олімпійським чемпіоном, якби не допінг. На профі ринзі Сілах теж подає великі надії, хоч і програв 27 квітня Денису Грачову)
«SQUARE RING INC» існує вже не один рік, і на мою думку виступає пристойно.
Рой Джонс різностороння людина. Одною з сторін Незрівняного Роя Джонса є баскетбол. Рой любить грати в цю гру і вміє, не просто грати, а грати на професійному рівні. Рой Джонс грав на професійному рівні. У 2007 баскетбольний клуб Houston Takers вів трансферні переговори з Джонсом мл.(з сайту www.boxnews.com.ua)  і мене це не дивує, тому що з його ногами і рефлексами сам Кобі Браянт позаздрив би!
Рой Джонс мл. перед над важливим боєм з легендою Феліксом Тринідадом, грав у баскетболл!
Баскетбол це не єдине чим живе Джуніор Джонс. Я думаю що вже всі знають що Рой Джонс професійний РЕПЕР(з 2001р.), і що в нього є власні пісні і відео кліпи. Но я хочу добавити від себе, людини яка слухає реп вже 11 років, і реп найвищого ґатунку, а не те російське лайно що зараз слухає вся молодь. Тож я хочу сказати що той реп який виконує Рой Джонс, так само приємно слухати як реп у виконані таких зірок як: Eminem, Snoop Dogg, чи 2pac. Як раз за це деякі люди Роя і не люблять. Вірніше не за музику, а за те що він цю музику примудрявся виконувати перед виходом на ринг, що дуже сильно нервувало його суперників.
Наскільки Рой унікальний можна судити хоча б по Вікіпедії. Для мене він назавжди запамятається як людина, яка на протязі кар'єри, перед загрозою втратити все, ризикувала всім, щоб людям було весело дивитися бокс! Коли дивишся його бої, думати про щось інше неможливо. І думаєш як таке можна робити без наказанно! Потужні удари, які можуть відірвати голову, пролітають в кількох сантиметрах від голови Роя, а він собі танцює, дурачиться, веселиться, знущається з суперника, ніби перед ним не суперник який хоче його вбити, а дублер в кіно. Виглядає так, ніби він знає що по ньому не попадуть, при інших обставинах не можна йти на такий ризик, тим більше в таких серйозних вагових категоріях. Виходить можна якщо ти Рой Джонс! Важко переоцінити внесок, який зробив Джонс мл. для боксу. Рой Джонс мл. просто подарок для боксу, і для всіх фанів цієї солодкої науки. Ні один вид спорту не має такої яскравої зірки як Рой Джуніор Джонс – і це робить бокс найкрутішим видом спорту!!!
Записуванням пісень і відео кліпів Рой Джонс не обмежився, він цю частину себе вирішив перенести на ринг. Вірніше він задав нові стандарти у виходах боксерів на ринг. Поясню, боксери які направляються до рингу виглядають так, як будь-то направляються до електричного стільця. А Рой це перевів на шоу одного актора, де він шикарно появлявся, виконував власні хіти, і т.д. Як каже В.І.Гендлін(кращий коментатор на Україні і Росії): «Рой Джонс это человек который поднял бокс на уровень искуства» цими словами можна було б починати і закінчувати мою розповідь. Коли я казав що Рой вирішив перенести цю частину на ринг, я мав на увазі що він вирішив зробити боксерські поєдинки схожими на музику, схожими на мистецтво. Щоб люди які ходять на його поєдинки відчували і смакували його бокс, як музику у опері. А для експертів це було як солодка наука.
Якщо проводити паралелі з Великими, то мені кажеться що Шугар Рей Робінсон схожий на Роя, не стилем в ринзі, ні, а стилем поза рингом. Джонс і Робінсон були творчі люди, і мали таланти які не мають нічого спільного з боксом –а це велика рідкість!!!
До речі про легендарних. Коли Дерік Гейнер каже(в одному док.фільмі) що Рой народився не в той час, що йому треба було б виступати в часи великих Хаглерів, Хернсів, Дюранів, Леонардів, Робінсонів і т.д. і т.п. то тут я категорично не згідний! Я радий що Рой виступав в наші дні, коли бокс став більш розумним, технічним, і тактичним. Я можу порівнювати який рівень був тоді, і тепер, зараз я можу впевнено говорити що Рой перемагав сильних і розумних боксерів, які не за тиждень бачать свого суперника вперше, а готуються до бою за три місяця, і підбирають схожих  по стилю спаринг-партнерів, і готують план на бій. Якщо вже говорити про бажання, то я б хотів би, щоб Рой Джонс виступав у велтервейті(до 66,6кг.), де набагато більше талановитих боксерів, ніж в інших вагових категоріях.
Я б перефразував(якщо можна) вислів В.І. Гендліна. Я б сказав би так: «Рой Джонс це людина яка підняла бокс на новий рівень популярності!», я був свідком цього. Коли один мій друг побачив підбір найкращих моментів кар’єри Роя Джонса мл., його це зацікавило, і зараз він слідкує за кар’єрою Джонса молодшого, і дивиться зі мною його поєдинки. Чим не доказ моїх слів! Рой Джонс Джуніор в 90-тих, на пару з Тайсоном в 80-тих підняли бокс до такої популярності, що даже домогосподарки знають ім’я Тайсона, а ім’я Роя знають даже ті хто не слідкує за боксом.
Працював Рой і на телебаченні(HBO) з 2004р. по 2006р. коментатором.
Я думаю все ж таки треба трішки сказати про саму боксерську кар’єру Роя Джуніора Джонса. Він виступав у Middleweight(72,5кг), Super Middleweight(76,2кг), Light Heavyweight(79,3кг), Cruiserweight(90,7кг), Heavyweight(+90,7кг). Самі важливі поєдинки в кар'єрі Джонса мл. це: Джеймс Тоні, Монтел Гріфін (1-2) Хопкінс1-2, Тарвер1-3, Тринідад, Джефф Лейсі, Джо Кальзахе і т.д.
Американська асоціація журналістів назвала Роя Джонса мл. «Боксером десятиліття» в 90-х роках. У девяностих майже кожен рік його називали боксером року! А біблія боксу, американський журнал The Ring десять років обирала Роя Джонса в трійку кращих. Список всіх Pound 4 Pound біблії боксу The Ring журналу.
У поразках Роя були різні причини. На мою думку, Рой втратив інтерес до того що він робить, йому було нічого завойовувати. Кожен попередній бій в нього був на сходинку вверх, а після сенсаційної перемоги над супертяжом Джонні Руїзом(тому що Рой перескочив через декілька вагових категорій) він опинився на вершині. Він переміг усіх претендентів, наступні бої це топтання на місці. І йому ще хотілося щоб публіка ним захоплюватися з кожним разом, з кожним новим поєдинком, і мені кажеться він розумів що вже такого не буде, що це буде просто робота. Це те саме що актору оплески, актор зіграв усі най кращі ролі, і залишилися лише посередні, і він розуміє що вже не отримає таких оплесків, таких овацій. І вже в посередніх ролях він не зможе так вживатися, даже якщо і захоче, але не зможе, тому що треба віддатися  повністю, а внутрішнє я буде казати йому: "заради чого це?" От оцей актор живе у тілі Роя Джонса. Завдяки йому Рой став Незрівнянним, Неповторним, Найкращим. Удар у Роя не най сильніший, підборіддя не найміцніше, швидкість і рефлекси теж не най… але ж він Унікальний і Найкращий! Через цього актора він такий як є. Коли актор помер від депресії і з ним іскра яка живила Роя, його цікавість у тому що він робить, тоді і померла кар’єра Великого Роя Джонса Джуніора. Все що сталося після цього, немає значення. Після цього він став просто боксером, а боксерам властиво програвати!!!   
Я навмисно не написав який в Роя Джонса рекорд (хх-х,хх КО), тому що це стаття не про Роя Джонса боксера, це стаття про Роя Джонса людину яка встановила нові стандарти, нові правила, нову планку, для інших боксерів. І я боюся що ніхто не з може до неї даже дотягнутись.

А якщо ви не згідні


Everybody...
Get on your feet.. right now...
For Roy Jones Jr....
The best pound for pound fighter in the world...
Whoever don't agree... ya know what?
I guess - y'all musta forgot! ...
y'all musta forgot!

Коментарі

Дописати коментар