Огляд: про Альвареза, Мейвезера і Андре Уорда

Привіт, це знову я, і хочу поділитися новинами, а точніше моїми поглядами на новини про трьох боксерів, до яких прикута основна увага публіки. Взагалі то таких боксерів більше, просто я обрав трьох з pound 4 pound, майбутьнє яких мене дуже цікавить. Цими боксерами являються, король pound 4 pound Флойд Мейвезер мл., Канело Альварез, і Андре Уорд.
Отже по традиції я коротко перейду до останніх новин в світі боксу. Ну взагаліто це не остані, але досить свіжі.
Сауль Канело Альварез повертається в ринг 8 березня 2014, це буде його перший поєдинок після поразки від Флойда Мейвезера. Суперником Канело буде вже не молодий Альфредо Ангуло, теж мексиканець. Бій відбудеться на телеканалі Showtime по платній трансляції PPV, прогнозується дуже яскравим, принаймі в цьому завіряв нас Річард Шафер, і я йому вірю, два мексиканця в ринзі - це буде супер! Канело планує провести ще поєдинки в липні і в листопаді, я тільки "за", чим більше Канело тим краще! На веб сторінках мого блогу я не вперше згадував ім'я Канело Альварез, я описував його поєдинки з Траутом і з Флойдом, так щоб не описувати всі хороші якості якими володіє Сауль, і не затягувати огляд, пропоную пройтися по архіву блогу. В цьому поєдинку я прогнозую перемоу для Сауля.
"Син Бога" Андре Уорд Олімпійський чемпіон, і чемпіон за версіями RING і WBA у вазі super middleweight(до 76,2 кг) планує повернутися в ринг в березні чи в квітні. Уорд зараз судиться проти свого колишнього промоутера Дена Гуссена. Бій планується на HBO. На початку січня Андре переніс успішну операцію на правому плечі, саме через травми Андре довгий час не боксував. Можливим суперником Андре Уорд назвав Джорджа "Saint" Гровса(19-1, 15 KO) теж з  super middleweight(до 76,2 кг). В останньому поєдинку Андре одноголосно переміг непереможного Едвіна Родрігеса. Третій у моєму р4р(а в декого і другий) Андре Уорд у після операційний період був коментатором нв HBO.
Король pound for pound Флойд Мейвезер мл. планує вийти на ринг MGM GRAND 3-го травня, проти Аміра Хана з Англії. Останнім часом Флойд завжди виступає на MGM GRAND в Лас Вегасі, і майже завжди в травні. Чому в травні? можливо тому що його прізвище Мейвезер/Mayweather, скорочено буде May, а слово May переводиться з англійської як травень. Попередній поєдинок Мейвезера молодшого встановив новий рекорд, і став найбільш касовою подією в профі боксі на всі часи! Поєдинок Мейвезер-Альварез приніс прибутку $150 мільйонів. На днях Флойд відвідує ПАР, Південну Африканську Республіку, постарається відновити бокс в країні. В планах Мейвезера відвідати тюрму в якій був покійний Нельсон Мандела, який дуже любив бокс. Без сумніву Флойд робить хороші речі, за це йому велика повага!
І до інших новин
Наступним суперником Манні Пакьяо буде або Тімоті Бредлі(це буде реванш), або Руслан Проводніков. Манні свій останній поєдинок провів у Китаї і переміг за очками Брендона Ріоса, моя стаття про цей поєдинок тут. Бредлі в останньому поєдинку переміг легендарного мексиканця Хуана Мануеля Маркеза, а Руслан востаннє переміг Майка Альварадо. Я  хотів би побачити обидва поєдинка, але більш за все реванш з Тімоті.
Мігель Котто який відмовився від поєдинку з Канело Альварезом(правильно зробив), проведе наступний поєдинок з Серхіо Мартінесом, теж дуже небезпечним боксером з pound for pound. Котто свій останній поєдинок провів 5-го жовтя проти Делвіна Родрігеса, переміг нокаутом.
Мир Всім!
Анонси взято з офіційного сайту біблії боксу журналу The Ring
 http://ringtv.craveonline.com

Коментарі