I Am Obsessed! Кличко vs Джошуа

"I Am Obsessed" - Я одержимий, мені кажеться що це більше підходить до тру фенів Володимира, ніж до нього самого, нажаль мені з трудом віриться що Володимир справді одержимий цим поєдинком. А щодо його театральних здібностей, то в мене сумнівів не має, тут він справді хорош. Я веду до того що не важливо що Володимир Кличко говорить, він і раніше заявляв що поразка це не варіант, а потім бездарно проводив поєдинок проти Тайсона Фьюрі. Нам лише приходиться надіятися що Володимир буде по-справжньому заряджений на перемогу, і перебуватиме в хорошій фізичній формі.
 Нагадаю що планувався реванші з Фьюрі, але через психологічні проблеми Тайсона поєдинок скасували. Якщо чесно то я радий що реванш скасовано, так як я був впевнений що Володимир його програє! Причини тіж самі що і після першого поєдинку, їх можна прочитати тут
Ентоні Джошуа це зовсім інший фрукт, він відрізняється від Фьюрі поведінкою не лише в ринзі, а і поза ним. І якщо вже порівнювати Джошуа з Фьюрі, то я вважаю що Ентоні значно кращий, кращий про всім пунктам, він сильніший, швидший, і з технікою дружить, особливо мене лякає його удар, він потужній і технічний, Джошуа може вдарити з близька дуже потужньо! І це насторожує, так як Володимир буде старатися(я надіюся) провести свій коронний лівий боковий з наскоку, тим самим ризикуючи нарватися на короткий зустрічний удар від Ентоні. Я тут задумався і не можу пригадати, коли у Володимира був опонент який був здатний на короткий потужній технічний удар. Думаю удар Джошуа буде його основним козирем.
Не зважаючи на те що я вважаю Джошуа кращим за Фьюрі, стилістично Ентоні, на мою думку, являється більш зручним суперником для Володимира. Поясню чому. На мою думку Джошуа не буде відсупати, а буде піддавлювати Володимира, тобто буде на ударній дистанції і Володимиру не потрібно буде скорочувати дистанцію, це важливий фактор враховуючи поєдинок Кличко-Фьюрі. Дальше. Я думаю бій буде проходити в повільному темпі, що вигідно для Володимира, не лише по причині його віку, а і по стилю. Спираючись на ці дані я більш схильний до перемоги Володимира, але не все так просто, його останній поєдинок був у листопаді 2015 року, а це великий перерив, плюс його вік, який визиває запитання на рахунок форми, і ще, де гарантії що на Володимира знову не нападе нудьга серед поєдинку, я маю на увазі той страх який його паралізував у бою з Фьюрі.
Підсумок. Якщо Володимир і справді буде одержимий, і буде в фізичній формі не гіршій ніж на момент бою з Фьюрі, це важливо, то йому по силам перемогти Ентоні Джошуа, причому переконливо! А так як ми не можемо знати в які формі буде WK, то шанси на перемогу нашого прославленого чемпіона 53/47.
Мир Всім!

Коментарі