Кличко vs Ф'юрі 2

Давненько мене ж не було. Тому буду коротко про головне. Поділюся своїми підкованими думками.
Буду говорити про "Кличко vs Ф'юрі".
Кличко-Ф'юрі дуже болізна тема, наразі емоції притихли і я хочу висказатися. Так реванш Володимир програє, я не маю сумнівів що до цього, нажаль. Про причини першої поразки, розпочну з тренера. Як можна було прогледіти що стиль британця катигорично не підходить для теперішнього Володимира, там і в кращі роки були б проблеми з Ф'юрі, а що говорити про зараз. Так от, куди дивився тренерський штаб? Я не звертав уваги на Ф'юрі, і то зробив дуже песимістичний прогноз на перший поєдинок! притому що я взагалі не дивився даже хайлайти Фюрі, я бачив лише дуже древній бій з Каннінгемом. Маємо що маємо. Що ж відбулося 28-го листопада? Вже багато хто писав, я назву лише три причини які в КОМПЛЕКСІ вилилися в поразку.
Перша - страх, Ф'юрі розтягував дистанцію, постійно відходячи назад, тим самими Володимир не мав певності щодо свого влучного удару з права, чи просто потужнього удару. У Кличка молодшого є з цим певні проблеми, а саме страх, йому боязно після промаху опинитися в не зручному становищі. Володимир пускає праву лише тоді коли впевнений в тому що його кулак досягне цілі.  
Друга - дистанція, в парі з страхом, це виливається в проблему! Володимир не звик до того щоб самому скорочувати дистанцію, так в нього були високі опоненти, але вони не були такі рухливі, і не треба забувати, ніхто з них не розтягував дистанцію!
Третя - вік, не секрет що Володимир Кличко далеко не молодий, йому 39 років, для прикладу Леннокс Льюїс завершив кар'єру, якщо не помиляюся, в 36. 
Тепер на рахунок реваншу, якщо він відбудиться звичайно. На мою думку матч-реванш, на превеликий жаль, Володимир Кличко програє, без сумнівів! Якби я не був проти букмекерів, я б зробив би одну ставку на користь британця. Один з моїх найкращих друзів запитав мене, чи невже я і справді не маю сумнівів на рахунок перемоги Ф'юрі?, я відповів що сумнівів не маю. По трьом причинам. 
Я не думаю що Володимир поборе страх, я не думаю що він підросте, чи в нього збільшиться розмах рук, і я не думаю що він помолодшає. Я відразу помітив як Ф'юрі рухає головою, і я подумав "о-о у нас проблема" І ЦЕ Я ПОДУМАВ ЩЕ В ПЕРШОМУ РАНУДІ!!! Та і взагалі Ф'юрі був дуже рухливим.
Ось такі в нас справи. Мир Всім!

Коментарі