Про реванш: Ковальов vs. Уорд

Як відомо в контракті на поєдинок Ковальов – Уорд передбачається пункт про реванш. І зразу ж після бою Ковальов виявив бажання скористатися цим правом.
На мою думку реванш  не так цікавий як перша зустріч цих боксерів. Зараз ми вже знаємо в якій формі Уорд, вже бачили їх разом, вже знаємо як Андре збирається нейтралізувати силу Крашера. І в’язку з цим майже всі в один голос відають перевагу Андре Уорду в реванші. Справді як не глянь все зводиться до того що повинен перемогти Уорд. Плюс ржавчина повинна була зникнути, після пауз і тих ноу неймів з якими бився Андре. Після Чеда Доусона Уорд ні з ким серйозним не бився. 
Не зважаючи на ці всі позитивні моменти для Андре Уорда, є дві речі які мене приземляють.
1) Мені кажеться що дана форма Уорда являється актуальною, тобто в реванші НОВОГО Уорда ми можемо й не побачити. Є в мене острах що того Андре Уорда що виграв Super Six, і знищив Доусона, ми можемо не побачити!
2) Це вага, не зважаючи що Уорд виграв у Ковальова, я вважаю що йому варто перебратися в свою рідну вагову категорію.  Там його удари були більш дієві, і там без ударним я б його не назвав.
Можливо я не правий, можливо це вже не той Андре Уорд якого я вважав №3 Р4Р, і це при Флойді і «живому» Манні. Можливо Уорд вже привик до цієї ваги. Можливо.
Підсумок.
В принципі я згідний з загальною думкою більшості, і реванш повинен вигравати Син Бога Андре Уорд. Єдине що  хочу сказати щоб не чекали від Уорда занадто багато, бо є можливість що реванш буде більш-менш подібний, наприклад UD тільки з більшою перевагою ніж в першому протистоянні.
Моя стаття про Ковальов vs Уорд тут. Мир Всім!

Коментарі