Андре Уорд - Сергій Ковальов. ПІДСУМКИ!

Нарешті дорвався до цієї теми. Уорд-Ковальов. Поєдинок відбувся два тижні тому, і вже всі охочі висказали свою точку зору, і я в тому числі, але по кусках, щось у твіттрері, щось у ВК. Сьогодні я вирішив поєднати всі свої висказування в цей блог. Суть в тому що цей поєдинок я дивився 4 рази, ЧОТИРИ РАЗИ!!! я спеціально пристально спостерігав за цим довбоєм, а один раз даже покадрово перемотував атаки Ковальова, і все це заради того щоб максимально тверезо і без емоцій розкласти бій пополочками. І вирішити раз і назавжди, хто переміг в цьому двобої. Після чотрирьох переглядів, моя відповідь: перемога Андре Уорда у дуже рівному поєдинку! Це є моя офіційна позиція. Я до і після боя не читав пресси, не дивився інтерв'ю, одним словом не загружав мозок. Про Андре Уорда мені ніхто краще за мене не розкаже, таких боксерів, про яких я можу книгу написати, залишилося не багато, взагалі, якщо не рахувати Хопкінса, і Володимира, то виходить один Андре. Раніше були Мозлі, Джонс мл. Мейвезер, Оскар, Пакмен ітд.
Бій був рівний, і для Уорда він склався не просто, і не лише по причині нокдауну, було помітно що тривалі паузи між поєдинками, мішкова дієта і не своя вага, далися для Андре взнаки. Не зважаючи на те що Андре Уорд зумів вирівняти поєдинок, а згодом і перемогти, я не вважаю що він наблизився до своєї оптимальної/максимальної форми! Коли я робив свій прогноз на цей поєиднок, який доречі можна прочитати тут, я поставив одну важливу умову!!! Цитата:
"Хочу сказати одну важливу річ. Вся моя впевненість основується на моїх спостереженнях за Андре Уордом ДО ПЕРЕРИВІВ, спочатку в один рік, а потім в 2
Як я вже казав, поєдинок був рівний, і багато людей, особливо ті що дивлися безпосередньо в Лас Вегасі на T-Mobile арені, особливо з дальніх рядів, на емоціях говорили що Ковальов переміг, а були ще й такі які заявляли що росіянина пограбували. В рівних поєдинках таке трапляється. Памятаю зразу ж після поєдинку Мейвезер-Пакьяо, Василь Ломаченко казав що перемогу відали не тому. А вже дома без емоцій, він визнав що поспішив, і погодився з суддями. Теж саме трапилося після Ковальов-Уорд, багато людей з першою ж думкою в голові почали штурмувати соц. мережі, і стверджувати про грабіж серед білого дня. Я казав і ще раз повторюся. Рівні поєдинки потрібно передивлятися подекілька разів, особливо, якщо один з учасників майстер захисту. Один блогер даже перезалив свій звіт про поєдинок, визнавши що такі поєдинки потрібно передивлятися. Дуже багато ударів Ковальова, при покадровому перегляді даже не влучали у захист Андре, хоча в динаміці казалося що удар був влучним.
Коротко про сам поєдинок. Андре Уорд з третього раунда навязав свій стиль супернику, проходив на ближню дистанцію, і там вже почувався як дома. На дистанції теж були попадання. Ковальов був активніший на початку двобою, працював першим номером, але нічого такого серйозного, такого що було в другому раунді, в голову американця не прилітало! Ковальов влучав в основному джебами, так його джеби були важкі, але це всерівно джеби. Притому що удари Уорда були значно точнішими, і різноманітними! А під кінець поєдинку Ковальов попадав все менше й менше, і епізодами виглядав безпорадно. По завершеню 12 раундів Уорд виглядав свіжішим, і я думаю що ні в кого не залишилося сумнів що другу половину бою, Ковальов програв. 
My score card.
Після четвертого перегляду! Я вирішив оцінити дії боксерів по раундам, прям як це роблять професійні судді. 
Я на рахував 116-112 Андре Уорд! Були рівні раунди, але якщо по рахувати удари, більше влучних ударів наніс Андре. Там і 10 був рівний, але удари Ковальова були більш ацнтовані. Взагалі при перегляді, потрібно памятата не лише останніх 40 секунд раунда, а і перших тоже, я маю на увазі що часто при перегляді раунда забувєш що було на початку. В цьому поєдинку були такі раунди, коли на початку Уорд в клінчі наносив 3-4 удари в корпус! Цікаво як такі раунди рахували люди заряжені на Ковальова, Доречі мій рахунок співпав з рахунком Полі Малиньяджи.
Мир Всім!

Коментарі