Уорд vs Ковальов

Що я хочу сказати на рахунок поєдинку Андре Уорд(28-0,15 КО) - Сергій Ковальов(29-0-1, 26 КО), це без сумніву найбільш очікуваний поєдинок року. Андре Уорд, переможець Super Six, Олімпійський чемпіон і супер технічний боксер який не потребує оголошення, в свій час(коли він активно виходив на ринг) я вважав його №2 Р4Р, після Флойда молодшого. Наразі я затрудняюся, через те що не знаю в якій він формі, якщо в хорошій, то беззаперечно він король Р4Р, думаю тут без сумнівів. Сергій Ковальов, панчер, агресор, дуже впевнений в собі, володіє неймовірно потужнім ударом, та і взагалі зупиняє всіх хто зустрічається йому на шляху, думаю такі імена як Хопкінс(хай і в дуже пенсійному віці), Паскаль(двічі) говорять самі за себе.
Ward vs Kovalev
І для того щоб остаточно вирішити хто наразі найкращий у лайт хевівейті організовується цей поєдинок. Мене ця новина наповнила радісттю, тут все як я люблю, різні стилі, обом є що втрачати, обоє непереможні! Не забуваймо про те що в Уорда "на носі" прохідний поєдинок, який він повинен вигравати, якщо хоче битися з Ковальовим на рівних умовах.
Тепер про прогноз на бій.
Я вважаю що перемогу здобуде американець, і вперше ми побачимо Ковальова в не звичному амплуа, а саме  розібраного на запчастини. 
Мої аргументи. Швидкість мислиння, рук і ніг, Андре завжди буде на крок по переду, спочатку менш активним, але згодом буде нарощувати перевагу. Він вміє нанести сильний удар в найбільш не зручний, для суперника, момент. Як я вже казав, робота ніг Андре буде завдавати найбільше клопоту для росіянина. А в потрібний момент Уорд може навіть піти на ризик. І взагалі, по статистиці, технар завжди перемагає панчера. Я хочу навести приклади з історії, тієї історії свідком якої я був. Лейсі-Тейлор, Уорд-Доусон, Спінкс-Майорга, Хопкінс-Павлік, і це лише те що приходить в голову. 
Хочу сказати одну важливу річ. Вся моя впевненість основується на моїх спостереженнях за Андре Уордом ДО ПЕРЕРИВІВ, спочатку в один рік, а потім в 2. А тут ще Хантер, тренер Уорда, підлив масла у вогонь моїх сумнівів, сказавши що не вважає Андре №1 Р4Р, зробивши акцент на формі підопічного. Отож маємо чекати на прохідний поєдинок Андре Уорда, щоб отримати відповіді на рахунок форми.
Якщо коротко, на мою думку всіх вболівальників Ковальова чекає розчарування!
Мир Всім!


Коментарі