Сергій Ковальов не без проблем здолав Айзека Чілемба

В суботу увечері в Єкатеренбурзі, Сергій Ковальов здолав Айзека Чілембу, і відстояв свої титули. Чому не без проблем? Тому що від нього чекали більшого, особливо дома, і особливо перспективі його поєдинку з Андре Уордом. Справа в тому що Чілемба показав декілька слабкостей у росіянина, про які чомусь ніхто не здогадувався, слабкості про які я раніше писав. Для мене ніколи Ковальов не був не здоланним, це не лише Сергія стосується, а всіх панчерів, слаггерів, і інших таранних боксерів ціль яких просто доставити свій удар. Взагалі слаггерів без поразок не буває.
Чомусь люди не памятають як Келлі Павліка декласував Хопкінс, як Джефа Лейсі перебоксували Тейлор і Кальзаге, як Майоргу перебоксував Спінкс, як Девіда Туа сенсаційно нейтралізував Кірс Бірд, і це лише ті бої що відрау ж в голову приходять, і це лише ті поєдинки свідком яких я був. Але в людей коротка память, вони бачать перемоги Ковальова, його нокаути, і думають "який сильний парубок", а те що його суперники лізуть на ринг без плану на бій, а деякі і взагалі відверті мішки, люди над цим не задумуються. Я не кажу що Ковальов провалив цей поєдинок і ми всі дізналися велику таємницю. Для мене секретів не було, я раніше писав що хороший боксер з ногами і джебом, який вміє тримати дистанцію, і взагалі має план на бій, доставить масу проблем для росіянина. Взагалі якщо вести Сергія так як вели Кальзаге чи як вели Даріуша Міхальчевські, то звичайно що рекорд в Ковальова буде захмарний, типу 40-0 ітд. Хоча апсети і тут бувають. 
Про поєдинок.
Звичайно Ковальов переміг в одностороньому поєдинку, але за очками, а не нокаутом як від нього очікували рідні трибуни. В принципі все було по старому, нічого нового ми не побачили, а от Чілемба нам дещо показав, наприклад були епізоди коли Айзек красиво прокидував чемпіона, та і влучними попаданнями він теж радуав. Чілемба не нокаутер, тому великої шкоди його удари не завдали, на відмінну від ударів Ковальова. Нокдаун в 7-му раунді в якому побував Чілемба, був доказом фізичної переваги чемпіона.
Про перспективу. Фанати боксу вже почали роздумувати, про двобій Крашера і Уорда, якщо Чілемба прокидав Ковальова, і час від часу влучав, то що вже зможе зробити Андре. Я б не спішив з висновками, принаймі не проводив би паралелі, так Андре Уорд це не Айзек Чілемба, але я не думаю що росіянин був максимально підготовлений, фізично і морально, друге діло поєдинок з Уордом, там Сергій буде готовий на 100%. 
Що я помітив. В поєдинку з Чілемою, Ковальов робив паузи, ритм його атак читався, а коли Айзек його передьоргував, передразнював, от тут і починалася пауза, Сергій по новій починав готовити атаку. Про атаку. Майже кожна атака росіянина була двох ударна, це майже кожна, рідко коли Крашер викидав три удари. Про ноги я писав раніше, і про дистанцію також.
Що нам це дає у перспективі поєдинку з сином бога. Я б не став говорити що Уорд його розложить на раз два, питання форми і рефлексів американця залишається не вичерпним. Нехай так. Але швидкість, рефлекси, фіз. форма, це далеко не все чим володіє Андре Уорд. Хороші ноги, гострий розум, таймінг, чуття дистанції і брудні прийоми, повинні залишитися при Андре, не зважаючи на великі паузи між поєдинками. Отже даже якщо бій проти Александра Бранда не зтрусить іржу з плеч Андре Уорда, то американцю всерівно буде чим відповідати. А якщо після Бранда всі системи Уорда будуть в нормі, і він буде в хорошій формі, то я прогнозую йому перемогу.
Докладніше про поєдинок Ковальво  vs Уорд у моїй статті де я робив детальне прев'ю.
Мир Всім!
Фото з www.championat.com

Коментарі