ХТО БОКСЕР ДЕСЯТИЛІТТЯ на екваторі?

Я вже писав на тему "хто боксер десятиліття", і там я досить детально описав причини по яким оприділяється найгідніший. Пропоную уривок з статті "хто боксер десятиліття"
...є два напрямки(принаймі для мене) за якими це вимірюється. 1) талант, навики, і те як певний боксер справлявся зі своїми суперниками на протязі цих років. 2) шрам в історії боксу який залишає після себе певний боксер.
В 2013 році я обирав боксера десятиліття двохтисячних років, довго думаючи я дійшов висновку що це Манні Пакьяо, і ось чим я керувався
Якщо рахувати по першому напрямку то це беззаперечно король poun for pound Флойд Мейвезер мл. На мою думку Флойд є найталановитішим  і найшвидшим боксером в історії боксу!!! Майже всі свої перемоги він здобував легко...
Але якщо рахувати по другому напрямку, то тут мені кажеться переможець Манні Пакьяо. Цей зірковий філіпінець змушував говорити про себе безпереривно десять років. З того моменту як він нокаутував легендарного мексиканця Марко Антоніо Барреру(листопад 2003р.).
Щоб дізнатися чому я обрав Манні а не Флойда, переходьте по посиланні.
Це все справи двохтисячних, а що зараз? Пройшло вже п'ять років нового десятиліття, екватор можна сказати, а дійові лиця ті ж самі? Звичайно що ні, нове покоління підростає, без цього ніяк, але тут постає нове запитання, наскільки хороше нове покоління, і чи зможе воно до 2020 року вийти на рівень нинішніх титанів світоговго боксерського олімпу?  Даже не знаю. Наразі я маю на прикметі лише двох претендентів, можливо для когось це мало, але ми говоримо про боксера десятиліття, тобто це вже має бути помітна особа. І на мою скромну думку ці претенденти Андре Уорд і Канело Альварез. З цими двома не все так просто. 
Канело свій останній поєдинок провів не дуже впевнено, даже більше того, були люди які вважали що Альарез програв бій для Ерісланді Лара, та і з Траутом в нього були проблеми. Тож до 2020 випробувань у Альвареза буде достатньо, а коли він їх успішно пройде, тоді і поговоримо про боксера десятиліття.   
З Андре теж не все прекрасно. 2014 рік він провів в залах судових засідань, воюючи з своїм промоутером Деном Гуссеном. Оскільки Ден Гуссен помер від ускладнень раку печінки, тому майбутнє Анре Уорда стає ще більш сумнівним. Щось тут зпрогнозувати не можливо, в таких випадках суди можуть тривати довго, дуже довго, і як це зкажеться на спортивній формі Андре я не знаю, ніхто не знає. 
Отже на екваторі десятиліття робити будьякі висновки на тему "боксер десятиліття" не можливо, так як два мої молоді претенденти під сумнівом. І цілком можливо що у 2020 році прийдеться обирати когось з тих самих Флойда чи Манні. Звичайно нам цього не хочеться, нам хочеться щоб у молодих боксерів все було гаразд. 
На завершення. Якщо Андре Уорд переможе в судді в найближчий час, і при тому не втратить свою форму, то він стане боксером десятиліття! Андре ідеальний варіант. 
На цьому все Мир Всім!

Коментарі