МЕЙВЕЗЕР vs. ПАКЬЯО прев'ю

Нікому не секрет що Флойд Мейвезер і Манні Пакьяо нарешті домовилися про поєдинок, і нікому не секрет що поєдинок відбудеться 2-го травня в Лас Вегасі. Нам боксерським фанам залишається лише очікувати на цю подію. Стоп, що це я говорю, зараз саме час щоб обговорювати цей поєдинок, вся боксерська спільнота останнім часом цим і займається. Я не буду виключенням. Я планую дві статті про прев'ю цього без сумніву мега файту. В принципі це шивдше не статті, а мої думки, моє бачення цього поєдинку.
Зараз я займуся роздумами над двома речами: 1) кому більш вигідний цей поєдинок Флойду чи Манні?, 2) коли цей поєдинок був би більш очікуваним, якого року цей бій був би більш доречним, і рівнішим з боку шансів на перемогу у обох боксерів? 
Ті хто читає мій блог знають, хоча можливо забули, що я вже давно вважаю що Флойд Мейвезер молодший вже не такий як раніше, чесно я це стверджую вже не один рік, а якщо бути точним то з поєдинку Флойда з Віктором Ортісом у 2011 році. Схожа ситуація з Манні він звичайно теж не на своєму топі, але тут ще є такий фактор я вагова категорія, Пакьяо їх так часто міняв що можливо на його організмі це відзначилося. Ще один фактор проти Манні велика кількість боїв на професійному ринзі. В Пакьяо майже на 20 поєдинків більше ніж у Флойда, причому що у Манні були і важкі бої, що теж накопичується в організмі. Так що їхні два роки різниці, для Мейвезера 38, Пакьяо 36 років, майже нівелюються. Щоб закрити питання з віком потрібно згадати в яких вагових дивізіонах виступають Мей і Пак, якщо ми заглянемо в Вікі чи як це роблю я, заглядаю до одного з останніх номерів журналу "Ринг", то ми дізнаємося що вагова категорія тут велтервейт(до 66,7), чи супер велтервейт(69,9кг.), а це означає що швидкість тут відіграє ключову роль, а як відомо з віком перше що втрачає боксер це швидкість. Виходть невеличка преревага у віковому компоненті буде на стороні філіпінця. 
Переходжу до відповідей на ключові запитання сьогоднішнього прев'ю.
Питання перше, кому більш вигідний цей поєдинок. Я задав це запитання моєму другу який не перший рік слідкує за профі боксом(хоч спеціалізується більше на хевівейті), так от на мій подив він вважає що цей поєдинок більш вигідний для Мейвезера. Я подумав що можлво він не єдиний хто так вважає. Саме тому я спробував зрозуміти причини такого висновку. По-перше фактор віку, як я вже казав 2 роки, по-друге останім часом Пакьяо не може похизуватися хорошими результатами. В нього і поразки появилися, аж дві, і доволі рівний реванш з Бредлі, та і взагалі нокаутів у виконання Пака ми давно не бачили, і як кажуть боксерські акції Манні значно впали в ціні(образно кажучи). Ви можете заявити що у Флойда нокаутів теж не прибавилося, але Мейвезер і не прагнув першочергово нокаутувати свого суперника, він ставить зовсім інші задачі перед поєдинком, а саме потратити мінімальну кількість зусиль для досягнення цілі. І йому це вдається, хоч і зчасом все важче. Тим часом як Пак свої цілі на поєдинок залишеє не виконаними. 
Переходжу до відповіді. Я вважаю що цей поєдинок більш вигідний для Пакьяо, не зважаючи на перераховані вище причини, для Манні можна сказати не має чого втрачати, його останні поєдинки не вражають, та й гроші я думаю(я цього не досліджував) Пак на останніх поєдинках заробляв менше ні Мей. Натомість Красуньчик Флойд гіпотитично втратити може значно більше, як мінімум нуль в графі поразок, як максимум короля Pound 4 Pound, а це не мало важить!!! До поразок Манні звикли, а Флойда привикли вважати недоторканнми! Про спадщину Мейвезера говорити не приходиться, в нього є все для того щоб згідністю піти на пенцію в ранзі непереможного. Саме по цим причинам для Пакьяо більше потрібний цей поєдинок, не зважаючи на те що у розквіті, шансів у них було примірно одинаково, не те що зараз, майже всі вважають Мея кращим. І знаєте що? Я думаю Пакмен зі мною згідний, саме тому він заявляв на ESPN що згідний піти на любі умови, включаючи гонорар, на користь Флойда, аби лише бій відбувся. Даже у випадку перемоги Мейвезера над Пакьяо, для Флойда заявлятимуть фани, типу "Ну і що!?! той самий Маркез нокаутував Манні, чи Бредлі двічі показував рівний бокс!!!" тобто перемога над Манні для Флойда не буде таким взривом для кар'єри, як перемога Пакьяо над Флойдом.
Я тут замітив що на шкріб вже досить багато, тому буду стисліше.
Друге запитання. Для початку оберемо прайм для обох боксерів. Отже на мою думку прайм для Флойда це 2007 рік, піся перемог над Оскаром де ла Хойя, і Ріккі Хеттоном. Топ для Пакьяо на мою думку це 2009 рік, після перемог над Хеттона, і Котто(2009). Виходить в нас нестиковочка, яка вийшла в резульатті того що Мей пішов на пенсію у 2007, але на щастя для фенів боксу він повернувся у 2009 році, і знищив Маркеза, того самого легендарного мексиканця, що не давав спокою, а згодом і нокаутував Манні Пакьяо. А оскільки Флойд у 2009 продемонстрував відмінну реакцію, і роботу ніг можна вважати що у 2009 він був у хорошій формі, а це означає що в нас є співпадіння, 2009 рік. Отже відповідь. Ідеальним роком для цього довбою являється 2009 рік. І якраз в цей рік шанси у обох боксерів були б майже одинаковими, незабуваймо як впевнено Манні Пакьяо здобув перемоги над Хеттоном і Оскаром!
Наразі все, друге прев'ю буде без посередньо перед боєм, і буде містити мій детальний прогноз, над яким я детально попрацюю, плюс будуть інтерв'ю боксерів напередодні матчу і ще багато цікавого. Новини можна дізнатся на сторінці Солодкого Боксу у ВК vk.com/mysweetboxing.
МИР ВСІМ!
Фото з офіційного сайту SHOWTIME http://www.sho.com/sho/galleries/3521 
Esther Lin/SHOWTIME
Фото оброблено мною в Adobe Photoshop 

Коментарі