ТАЙСОН

MY SWEET BOXING: Кращі фільми присвячені боксу!: Мене з дитинства цікавили фільми про спорт, бейсболл, баскетболл і т.д. Але коли я почав цікавитися боксом, коли мене він зачарував, тоді і фільми про бокс я почав дивитися із ще більшою цікавісттю...


Минуло 10 років відтоді як Майк Тайсон провів свій останній поєдинок. 10 років боксерський світ без Желізного Майка. Розуміння цього мене повергло в тривалі роздуми, я дуже радий тому що бачив його поєдинки, застав його еру, відчував магнетизм цього слова "ТАЙСОН". Хоча дехто може сказати що справжню еру як таку я й не застав, і той хтось буде правий. Я застав завершення ери, даже не так, я застав кінець завершення ери, але всерівно тому радий! Я пам'ятаю як сьогодні, його поєдинки з Нільсеном(2001), Денні Уілльянсом(2004), і останній бій з МакБрайдом(2005), та і попередні також. Я зі своїм другом Олександром Козачуком, тоді дуже активно слідкували за ним і всім хевівейтом! Читали статті в газетах, як зараз пам'ятаю статтю про перемогу Тайсона над Лу Саварезе(2000 рік), ми були враженні(хоч поєдинку не бачили), у статті розповідалося про швидку перемого Желізного Майка, а особливо було кумедно що у тому поєдинку Тайсон збив в нокдаун рефері)) який вклинювався між боксерами. Це ім'я, "Тайсон", було відоме не лише нам, любителям боксу, його знали всі, від таксистів до домохазяйок! Про нього говорили всі, і по обидва береги океану. Вся увага була прикута до нього, його поєдинки збирали аншлаги, саме ім'я "Тайсон" притягувало людей. 
Постер фільму "Тайсон" 2008 рік
Я думаю що всі знають що у Майка Тайсона було важке дитинство в Брукліні. Про це багато говорилося і писалося, але найкраще про це розповідається у фільмі "Незаперечна правда" Спайка Лі, де сам Майк Тайсон ділився спогадами про своє дитинство. 
Мені завжди було цікаво як було йому, коли він проживав всі ці взлети і падіння, чемпіонство і арешти. Завжди було цікаво що в нього було в голові під час поєдинку з Холіфілдом, тоді коли Майк відкусив вухо для Евандера. На всі ці запитання відповідь у документальному фільмі 2008 року Джеймса Тобака "ТАЙСОН". В цьому фільмі Майк розказує як він бачив ті події тоді, смерть Д'Амато, статус чемпіона, звинувачення в згвалтуванні ітд. Фільм насичиний багатьма відвертими розповідями і про особисте життя в тому числі. Бували моменти коли казалось що Тайсон ось-ось заплаче. У фільмі "Тайсон" великий акцен робиться на емоції. Часто показують крупним планом очі Майкла коли він говорить про щось важливе. 
Кадр з д/ф "Тайсон". Тайсон відкушує вухо Холіфілда
Кадр з д/ф "Тайсон"
Взагалі фільм дуже цікавий, повірте, якщо ви думаєте що бачили "Незаперечну правду", і в цьому фільмі ви нічого нового не знаєдете, то ви помиляєтеся. Цей фільм має зовсім іншу концепцію, як я вже казав це документальний фільм, а "Незаперечна правда" це шивдше шоу. Я б порекомендував вам прочитати мою статтю про незаперечну правду, а потім подивитися обидва фільми, тоді ви точно будете в курсі всього що відбувалося з Легендарним Майком Тайсоном.
10 років, аж не віриться, і він все ще наслуху, знімається у фільмах, камео, дає інтерв'ю, виховує дітей, словом життя триває. Я вважаю що Майк Тайсон найяскравіша зірка профі боксу, не в обіду Рою Джонсу, чи Алі з Мейвезером.
Можна скачати цей фільм з рутрекера
Чи подивитися онлайн на http://kinogo.net/1514-tayson-2008.html
Офіційний сайт Майка Тайсона http://www.miketyson.com

Коментарі