Майк Тайсон: Незаперечна ПРАВДА

MY SWEET BOXING: Кращі фільми присвячені боксу!: Мене з дитинства цікавили фільми про спорт, бейсболл, баскетболл і т.д. Но коли я почав цікавитися боксом, коли мене він зачарував, т...
З початку я планував збільшувати-поповнювати статтю про фільми присвячені боксу, але список збільшується, і стаття робиться завеликою. Тому я продовжу цю тему, але окремим описом. 
Майк Тайсон: Незаперечна ПРАВДА, це фільм 2013 року від HBO films і об'єднання Спайка Лі. Це шивдше всього шоу, шоу одного актора, в якому Майк ділиться спогадами про минуле. У фільмі Майк розповідає для публіки в одному з театрів Брукліна, про любов до голубів, через яких в нього і відбулася перша бійка, про першого тренера, Каса Д'амато, який зробив з Майка наймолодшого чемпіона світу серед суперваговиків!!! Особливо весело було спостерігати як Тайсон зображує говірку Каса, це треба бачити. Майк розповідав про нелегкі часи в дитинстві. Деякі факти для мене були новими. Це справді була незаперечна правда! Було цікаво слухати історії коли він був мілким грабіжником, одне діло читати, а друге бачити як це говорить вже не молодий Майк Тайсон. Я продивився фільм на одному дихані, я мав іти зробити щось поїсти(яєчню), але не зміг відірватися, добре що не поставив сковорідку. Фільм захоплює зразу своєю відвертісттю! Тайсон говорить відкрито, не добираючи слів. А інколи даже веселив публіку, це часто траплялося коли він зображував одну з вуличних бійок з Мітчом Гріном, я заходився сміхом, і ті кому я це показував теж. ЦЕ ТРЕБА БАЧИТИ!!! Залізний Майк говорив і про тюрму, і про причини за якими він туди потрапив, і про Дона Кінга, і про свою першу дружину і про багато чого іншого. Детально розказувати не буду, краще подивитися.
Рекомендую "Незаперечну правду" подивитися всім, повірте байдужої людини не найдеться! даже тій котра не в захваті від професійного боксу! Такий не звичний відкритий формат, та ще і Майк виявився хорошим актором, словом я рекомендую, тому що сам дивився декілька разів!
Доречі декілька років до цього фільму-шоу, Майк з Джеймсом Тобеком зняли документальний фільм під назвою "ТАЙСОН". Формат там зовсім інший, там стовідсотковий документальний фільм, цей фільм я також рекомендую, там багато інтимних подробиць!!!  
Мир Всім!

Коментарі