Ріос - Альварадо. Протистояння завершено!

Вчора вночі, або сьогодні вранці, залежно відтого по якому часі дивитися, якщо в США - то вчора у ввечрі, якщо за Києвом - то рано вранці. Відбувся поєдинок між Брендоном Ріосом і Майком Альварадо, це вже третє їхнє протистояння!!! Ця зустріч не несла тієї ваги, яка була у їхньому першому двобої, тоді мега перспективний Ріос, зустрівся з, теж досить класним, Майком Альварадо, який доречі був у вищій ваговій категорії, але для цього поєдинку скинув вагу. Коротко про них. Брендон "Бам Бам" Ріос - типовий слаггер, тобто його задача підійти поближче і як умога довше там залишатися, розмін ударами на ближній дистанції, от що він любить. Майк "Висока Миля" Альварадо - більш технічний ніх Ріос, теж може порубатися на близьких дистанціях, хоча по першому поєдинку, я можу сказати що йому було краще триматися на дальній-середній дистанціях, і обовязково джеб + рух. Саме такі настанови напевно(я цього не знаю) були у штабі Майка.
Альварадо і Ріос на пресс конференції
Коротко з ким зустрічалися між своїми поєдинками.
Ріос перший бій з Альварадо переміг, завдяки тому що Майк сам ліз до нього обніматися, питається навіщо!?!!? Я так кажу, тому що тоді коли Альварадо Ріоса тримав на дистанції, джебував, і більш-менш рухався, перевага була в нього. Доречі той, перший бій був один з найкращий поєдинків року!!! Другий бій Альварадо взяв себе в руки і перебоксував Бам Бама Ріоса, а ось про третю їхню зустріч я чуть пізніше розповім. Між цими боями Ріос зустрічався лише з двом бійцями, програв для Пакьяо за очками, і переміг Дієго Чавеса по дискваліфікації. Майк в свою чергу зустрівся теж з двома боксерами, програв Проводнікову, і легендарному мексиканцю, Х.М. Маркезу.
Я детальніше зупинився на бійцях тому, що сам бій був короткий, і про нього можна висловитися лише декільками реченнями(але я постараюся детальніше).
Поєдинок відбувся в Колорадо, це рідний штат для Майка Альварадо, і був він за вакантний пояс WBO міжнародний(третьосортний) у вазі велтервейт до 66,7 кг. Третім у ринзі був найдосвідченіший(на мою думку) Джей Нейді. Варто сказати що для обох цих воїнів цей поєдинок був свого роду кросс-роуд, тобто перехрестя доріг, вони обидва були на спаді, після своїх програних великих боїв І тому програвший втрачає все, ну можливо не мені судити. Саме тому я дуже багато очікував від Високої Милі. Але на превеликий жаль всього Колорадо, Брендон Ріос лише пів раунда по очікував на дальній дистанції, і почав пресингувати Майка Альварадо, який крім блоку більше нічим серйозним не відповідав. І відразу ж у першій атаці Брендон сильно влучає, і після цього Майк із-за свого блоку не висовувався, ну зивчайно це те що треба було для слаггера типу Ріоса. Ще в першому раунді Альварадо пропустив декілька важких ударів, і лице було схоже на помідор. В другому раунді побиття місцевого боксера збільшилося. Бій повністю проходив на ближній дистанції, і повністю під диктовку Ріоса. Будь я на місті менеджера Альварадо, я б зупинив би бій! Але цього не сталося, поки що. Третій раунд був схожий на другий, теж саме побиття, але о диво!!! Майк починає відповідати на удари Ріоса своїми ударами, і досить успішно. Правда варто відмітити що Альварадо вдарив нижче пояса Брендона, і тому дали декілька секунд на відпочинок, Ріос не брав п'ять хвилин які йому положені в такій ситуації, бо розумів що Альварадо треба брати "тепленьким". Як оказалося, для Майка ці декілька секунд допомогли і він почав відповідати ударом на удар, звичайно пропускаючи більш потужні панчі від Ріоса. В перериві між четвертим раундом кут Альварадо прийняли рішення не продовжувати поєдинок, звичайно вони були стурбовані станом свого бійця, і правильно вчинили. Отже перемога технічним нокаутом Брендона "Бам Бам" Ріоса.
Скажу що цей бій був кращим за те видовище(якщо так можна сказати) що влаштували Уайлдер і Стіверн минулого тижня. Це було з тієї опери коли один не може, а другий бар*н, вибачаюся за таке слово, але я по іншому не можу. Деонтей мав перевагу у кожному компоненті: молодість, швидкість, сила, зріст і довжина рук, для більшості боксерів і половини достатньо щоб нокаутувати свого повільного, нижчого, і з великими паузами, суперника. Я не писав огляд цього бою, хоч я його і дивився, просто у мене не було настрою, і я боявся що понаписую саме те що думаю, а в той момент, це були б нецензурні слова, які полюбляє сам Деонтей Уайледр.
Мир Всім в такі не легкі для країни часи!
Фото з офіційного сайту промоутерської команії Боба Арума Топ Ранк.
Більше інформації на http://www.toprank.com

Коментарі