Новини з боксерського світу!

Останнім часом я все частіше слідкую за боксерськими новинами з офіційного сайту легендарного журналу "The Ring" http://ringtv.craveonline.com. Причина в тому, що сайти з яких я раніше черпав інформацію, стали ще більше уваги приділяти змішаним єдиноборствам, таким як MMA і UFC. Я нічого проти цих видів спорту не маю, але я вважаю якщо вже пишете про бокс, то не варто писати ще про щось, тим паче що це зовсім різні напрямки. Але це не мені вирішувати. Буквально декілька хвилин назад дивився по Xsport тайський бокс, чи кікбокс? я не пам'ятаю, я пам'ятаю що в мене в голові були свова які не годяться для друку! Повірте профі реслінг набагато яскравіший!!! просто не потрібно плутати його зі спортом, це не спорт, проф. реслінг це спортивні розваги, як змагання по поїданню їжі, чи щось в цьому роді.
Цей огляд я мав написати раніше, але Новий Рік, мій День Народження і т.д. не дозволили цього зробити, так що огляд буде з кінця грудня і до сьогодні.
Oscar De La Hoya ‏@OscarDeLaHoya  10 января                                                 If you thought @GoldenBoyBoxing and all my staff did a great job in 2013, wait till 2014. It will be epic.
приблизний переклад: "Якщо ви думаєте що @GoldenBoyBoxing і вся моя команда зробили в 2013 велику роботу, дочекайтеся до 2014. Це буде епічно.". Згодом стає зрозуміло чому.
Oscar De La Hoya ‏@OscarDeLaHoya  10 января                                               My boxing goal for the year is to end the "Cold War" #notgood #greatfights #fansr#1
"Моя мета за цей рік припинити "Холодну Війну"(під хаш-тегом "не добре" і "великі поєдинки"). Мається на увазі "Холодна Війна" між Golden Boy Promotions і Top Rank, двома домінуючими компаніями, які не організовують поєдинки між собою. Їхнє порозуміння допомогло б світу побачити багато мегафайтів! Саме про це  пише Оскар, справді, якщо примирення відбудеться, то і появляються шанси на найбільш довгоочікуваний поєдинок, Мейвезер-Пакьяо. Цей твіт появився дуже доречно, бо ще декілька днів тому Флойд заявляв що цей поєдинок не можливий через ворожнечу між Golden Boy Promotions і Top Rank. На тому ж таки сайті журналу The Ring http://ringtv.craveonline.com йшлося про це, Флойд заявляв що всі чутки які розповсюджує Манні Пакьяо про їхній поєдинок брехня, а причина ворожнеча промоутерів! Доречі про ворожнечу, у статті SHOWTIME VS. HBO йдеться про "Холодну Війну" між телегігантами, наслідки якої дуже схожі з Golden Boy Promotions vs. Top Rank.
Швидше за все наступним суперником Мейвезера молодшого стане Амір Хан. Амір Хан раніше цінувався дуже високо, але пілся декількох поразок, дві з них нокаутом, його акції впали. Хан в змозі наносити велику кількість ударів за раунд, технічний, доволі швидкий і рухливий - це плюси, а мінус в слабкому підборідді, тобто не в змозі тримати важкі удари. Попри це я рахую цей поєдинок як не рівний, місматч! З одної сторони я розумію що всі суперники Флойда йому поступаються, але ж є цікавіші варіанти. Раніше Хана тренував Фредді Роач, це теж до плюсів, а хто буде тренувати його до Мейвезера я не знаю.
Твіти Флойда "Money" Мейвезера молодшого не такі цікаві як твіти Оскара, але вони веселіші. Ось деякі з них: "мій шофер Брюс вичистив мій Роллс-Ройс Лімузин на сьогодні... це час для гульок" і фото  лімузину. Ось ще один: "я поставив $50,000 на Оклахому і виграв. $50,000 + $52,500 =$102,500" і фото квитанції. Флойд Мейвезер мл. часто робить ставки, на баскетболл, футбол і т.д. в одному твіті він розповідає що поставив на команду $50,000 лише тому що вона одягнена була в зелений колір, Флойд пише завжди ставлю на зелений, і тут Флойд виграв. Це останні роки Мейвезер молодший став полюбляти гроші і зелений колір, раніше він носив прізвисько "Красунчик", через те що після своїх поєдинків він виходив без жодного синця, плюс він від природи красунчик, і не був таким.... як зараз. Флойд Мейвезер у твіттері twitter.com/FloydMayweather
Трішки новин з http://ringtv.craveonline.com/news. Бронер-Майдана 2 планується на квітень цього року. В статті: "Trainer: Adrien Broner must start early vs. Marcos Maidana" від Lem Satterfield, йдеться про те що Бронер використав пункт в контракті, де йдеться про реванш. Тренер Едрієна Майк Стеффорд сказав що в реванші Бронеру потрібно буде стартувати рано(Бронер постійно стартує з 3-4 раунда), і бути дуже активним, і пресингувати. Якщо Едрієн буде діяти з початку так, як діяв наприкінці першого поєдинку, то він виграє бій! Взагалі стаття  є дуже цікава, насищена різними інтерв'ю, статистикою ударів і т.д., так що рекомендую!
Про мої погляди на інші новини я постраюся розповісти пізніше. Мир Всім!
Новини я черпав з офіційного сайту легендарного журналу

Коментарі