Sugar Шейн Мозлі догрався!

MY SWEET BOXING: Невгамовний Шейн Мозлі!: Не встиг я як слід порадіти за свого кумира, Шугара Шейна Мозлі, після його перемоги на Пабло Сезаром Кано , як він знову заставив всіх йо...

... його шанувальників хвилюватися. Я тоді як у воду дивився, але тоді цей поєдинок відмінили, по фінансовим питанням що дуже радувало мене, але не надовго. Сьогодні в Сіднеї відбувся поєдинок між Ентоні Мандіном і легендою боксу Шугаром Шейном Мозлі. Результат, перемога австралійця технічним нокаутом в сьомому раунді! Для мене це був винос мозгу!! Лікар зупинив поєдинок через біль у животі Мозлі, це не був нокаут в прямому розумінні слова, тобто після 10-ти секунд боксер не піднявся, це була зупинка поєдинку за станом здоров'я Шейна Мозлі. Про прев'ю на цей поєдинок можа прочитати в статті "Невгамовний Шейн Мозлі", тут лише зупинюся на емоціях, а їх зараз достатньо. Це перша поразка Шейна нокаутом, до того він не програвав нокаутом, це велике досягнення. Памятаю як я зрадів коли Шейн завершив кар'єру в 2012 році, а потім з тривогою зрадів що він вирішив повернутися, як оказалося удачно. А потім був Ентоні Мандін, і стаття "Невгамовний Шейн Мозлі", я вже тоді все розумів, Єнтоні, по-перше виступав перед рідними стінами, і він значно більший за розмірами за Мозлі, і значно важчий!! Все це я виложив в статті про Невгамовність, я рекомендую її прочитати тому що без неї не буде зрозуміло причини поразки!!! а там вони названі. Після бою.... важко передати як мені було х....о, мене аж тошнило! Шейн є моїм улюбленим боксером він ROLE MODEL, приклад для наслідування, і поза рингом також! Клички для мене теж не чужі, але Шейн... останій раз мені було так погано коли я посварився з одинм з своїх найкращих друзів, пів року назад! Перші думки пілся закінчення поєдинку, не писати і не згадувати цей бій, і взагалі не було бажання вести блог далі, взагалі важко передати мої емоції, і при тому що я не виключав поразку Шейна, просто про поразку нокаутом я не думав. Жесть! Шейн Мозлі був не одноразово королем р4р, обходивиши Роя Джонса мл. і Золотого хлопчика Оскара де ла Хойя!!! Писати багато не буду, не має бажання, плюс один хороший друг мені порекомендував писати коротші статті, цією порадую я і скористаюся. Чао! 

Коментарі