Обговорення в Твіттері

Скоро відбудеться перший з трьох, довгоочікуваних поєдинків цієї весни. І я вирішив підбити підсумки, того що робиться в соціальній мережі твіттер, на рахунок цих боїв, і новин взагалі.
На рахунок Канело-Траут, я в твіттері спілкуюсь з багатьма боксерськими сайтами(деякі дуже престижні), людьми, радіо ведучими, експертами(Найджел Коллінз з ESPN, і інші), також і з боксерами(правда з боксерів мені відписували лише Кріс Бірд(переміг Віталія Кличко в 2000р.), і Стів Каннінгем), ще получав ретвіти від Заба Джуди, і інших. 
Ось деякі з цих твітів:
На одним мій твіт відповів, мій давній друг по твіттеру Фароа Паувел я спитав у нього, "що він думає на рахунок Канело-Траут, хто переможе?" Він відписав, "що бій повинен бути цікавий, але я схиляюся до Траута, він трішки гостріший, і можливо буде голодним. Я відповів, дякую, я згідний, особливо якщо він зробить такий же самий фокус як з Котто" 
Джерело боксу The Boxing Observer теж відповіли на моє запитання.
"Ваш прогноз на КанелоТраут? або ГарсіяДжуда, можливо думки?" Він написав: "Привіт напарнику. Гарсія ТКО 5-7, Траут робить апсет(сенсацію) переможе Канело! Ти?". Я написав" що згідний по першому, але вважаю що Джуда має більші шанси на Апсет". Він: "Мені це подобається напарник, це був божевільний рік, то чому ж ні!"
@Slipmaster92 Hi Chris! Nice show with James Toney on http://chrisbyrd.com/  I want to ask, what you think about #CaneloTrout?
"Привіт Кріс(Кріс Бірд)! Хороше шоу з Джеймсом Тоні на chrisbyrd.com ) Я хочу тебе спитати, що ти думаєш про КанелоТраут?"
@nesgto opinions, predictions about  #CaneloTrout?
"Нес, думки, прогнози про КанелоТраут?" Доречі Нес, власник http://thaboxingvoice.com, і ведучий двох радіо станцій. 
Відомий ESPN аналітик Найджел Коллінз, також відповів на мій твіт(він це робить раз на пів року - залежно від мого запитання)
"Найджел Коллінз, що ви думаєте про КанелоТраут? На вашу думку Траут має шанс?" Він відписав: "Звичайно Траут має шанс, хороший шанс. Але якщо він зійде з дистанції, хоча б на трішки ближче, Канело виграє". Я відповів:"Доречі було дуже приємно слухати ваші думки, про вплив мусорних балачок на бокс"
Найджел Коллінз, зараз працює аналітиком боксу на каналі ESPN, з фокусом на Friday Night Fights, і колишній головний редактор "біблії боксу" The Ring magazine.
P.S: зазвичай пост скріптум в кінці, но тут особливий випадок. Прокидаюся я сьогодні вранці, заходжу в твіттер, і бачу новий твіт, і ретвіт від Найджела Коллінса: "Спасибі Олександр. Радий що тобі сподобалось це" мається на увазі мій попередній твіт до нього, про його інтерв'ю
Таким чином я автоматично попадаю на сайт http://espn.go.com/boxing, що для мене є дуже приємно, тому що ESPN це один з головних спортивних каналів світу, і третій боксерський канал, після НВО і SHOWTIME
Мене дуже зацікавив твіт промоутерської компанії Оскара де ла Хойя GoldenBoyPromotions, і я вирішив заглянути до ни на сайт, і по читати.
GoldenBoyPromotions ‏@GoldenBoyBoxing
Want 2 know who our fighters are picking in each other's back 2 back fights? #CaneloTrout #GarciaJudah #MayDay READ: http://goldenboypromotions.com/news/fighters-make-predictions-for-each-other-s-back-to-back-to-back-mega-fights/…
"Хочете знати, кого обирають наші боксери, в боях один для одного #CaneloTrout #GarciaJudah #MayDay ЧИТАЙТЕ" на сайті
Я заходив читав.
#CaneloTrout - Денні Гарсія ставить на Траута, якщо він не дозволить для Канело рано розігріватися. Роберт Герреро ставить на Альвареза, тому що він голодний до перемоги, і хоче доказати всім тим, хто в ньому сумнівався. Понсе де Леон вважає що переможе Канело, тому що він потужніший.
#GarciaJudah - Канело "я не маю фаворита, це буде чудовий бій. Кращий боксер виграє". Роберт Герреро "Заб зробить деякі поправки, в цій битві, він постарається приручити молодого лева Гарсія...На мою думку бій завершиться нічиєю." Понсе де Леон "Гарсія має силу в кулаках, і виграє нокаутом. Він молодий і повний енергією"
#MayDay - Канело "я думаю Герреро має хороші шанси, він голодний до слави, і зробить все для того щоб виграти. Я обираю Герреро"(як можна було таке ляпнути!?!?!) Гарсія "Мейвезер завжди. Герреро хороший боксер, він отримав постріл(мається на увазі шанс), але Мейвезер зірка. Понсе де Леон я думаю Герреро може виграти, якщо поєдинок піде таким же шляхом як з Берто(вулична бійка), пресинг, і дії, як це робив Хосе Луіс Кастілльо. Як би то не було, Мейвезер великий боксер, і це не буде так , через його стиль, але я думаю Герреро переможе"
ThaBoxingvoice ‏@ThaBoxingVoice
Saul Alvarez and Austin Trout Battle for Respect This Saturday at the Alamodome http://thaboxingvoice.com/saul-alvarez-and-austin-trout-battle-for-respect-this-saturday-at-the-alamodome/12844… #Boxing
"Сауль Альварез і Остін Траут Битва за Повагу Цієї Суботи на Аламодом"
SHOWTIME SPORTS ‏@SHOsports
It's #CaneloTrout fight week! Don't miss unbeaten champs @caneloOficial & @NoDoubtTrout LIVE at 10p ET/7p PT Saturday! @GoldenBoyBoxing
"Це є КанелоТраут бойовий тиждень! Не пропустіть небитих чемпіонв НАЖИВО в Суботу"
Elie Seckbach ‏@Seckbach
Saul Canelo Alvarez vs Austin Trout Talks about rematch clause: http://youtu.be/ToSGvSBnCqY  #boxing @shospsorts
"Канело проти Траута говорять про близький реванш"  я обрав цей твіт до цього списку тому що, щось схоже було перед поєдинком Пакьяо-Бредлі, і ми знаємо чим це закінчилося. 
Oscar De La Hoya@OscarDeLaHoya
Today kicks off @GoldenBoyBoxing's 3-week stretch! #CaneloTrout #GarciaJudah & #MAYDAY! Let's do this! @SHOsports
"Сьогодні стартує Голден Бой Промоушин 3-ох тижневий стрейч" #CaneloTrout #GarciaJudah & #MAYDAY! Давайте зробимо це!
LaceUpBoxing ‏@LaceUpBoxing
Alvarez has such underrated hand speed when he lets them go! #CaneloTrout @GoldenBoyBoxing http://www.youtube.com/watch?v=_SjWo0XLi3I&feature=youtu.be
"Альварез має таку неоціненну ручну швидкість, коли викидає руки щоб летіли" мається на увазі коли Альварез не вкладується в удари, тобто не б'є потужньо.
GoldenBoyPromotions ‏@GoldenBoyBoxing
Pic: Fans going wild for @caneloOficial as he signs autographs at the Alamo! @SHOsports #CaneloTrout #TeamCanelo https://twitter.com/GoldenBoyBoxing/status/324599309230297088/photo/1
"Зображення: Фани божеволіють від Альвареза, коли він роздає автографи біля Аламо"
Mike Alvarado, has agreed to face Pacquiao, I'm told.( That doesn't mean it's a done deal) But they are meeting Arum on Thurs in LV #boxing
"Майк Альварадо, погодився на зустріч з Пакьяо, Мені сказали(Це не означає що діло зроблено)Але вони зустрічаються з Бобом Арумом(найбільш впливовим промоутером, наразі) на Турс в Лас Вегасі" . Цей твіт від аналітика з maxboxing.com, мене зацікавив, це доводить те, що Манні Пакьяо хитрий лис, він для свого повернення(після поразки від Х.М.Маркеза) обрав собі в суперника боксера, який поступається йому майже у всьому, але на піку слави, після перемоги(в реванші) над не битим Брендоном Ріосом. Взагалі то, так прийнято, для повернення обирати слабких суперників, щоб повірити в себе, в свої сили. Манні так і зробив, просто вибрав суперника на піку, що робить повернення більш грошовитим. Якщо такий бій відбудеться, я прогнозую легку перемогу Манні Пакьяо
Побачив ось такий твіт, від Остіна Траута (http://www.austintrout.com), мені він показався позитивним, і я вирішив його показати. 
"Місцеві діти приходили вчора, дивитися на наші тренування, в місцевий спорт зал в Сан Антоніо" 
Коли будуть інші відповіді, на мої запитання, я їх добавлю. 
Детальний звіт, з прогнозами, про ці поєдинки(Канело-Траут і Гарсія-Джуда) в статті "Спекотний КВІТЕНЬ".
Мені показалась хорошою, ідея написання оглядів, твітів, хаштегів на рахунок подій в світі солодкої науки боксу!


Коментарі