Спекотний КВІТЕНЬ!

Кінець квітня обіцяє бути спекотним, не зважаючи на те що в Україні ще лежить сніг, і нікуди він не збирається! Але жарко буде не на Україні, а на світових аренах боксу. 20-го Канело Альварез vs. Остін Траут(WBC&WBA обєднуючий чемпіонський бій, super welterweight до 69,8кг), і 27-го Гарсія vs. Заб Джуда(super lightweight до 63,5кг).
Все по порядку. Більш важливий бій(на мою думку) це, Заб "Super" Джуда проти Денні Гарсія. Денні Гарсія як і Сауль "Канело" Альварез, зараз на слуху у всіх. Альварез після перемоги над Шейном Мозлі(5-го травня 2012р.). Гарсіа після перемоги над Аміром Ханом(14-го липня 2012р.). Ці два боксери після своїх найбільш знакових перемог, провели ще по одному поєдинку(Канело переміг Хосесіто Лопеса, Гарсія переміг вдруге Е.Моралеса).
Не дивлячись на те, що я назвав більш цікавим поєдинком Гарсія - Джуда, серед цієї четвірки самий великий інтерес викликає Канело Альварез. Цей молодий мексиканець, настіьлки впевнено і агресивно справляється зі своїми суперниками, що зараз йому прогнозують велике майбутне. І я ніде не спостерігав, щоб хоч хтось скептично до нього віднісся, найбільш обережний вислів, це те що йому б не помішало б урізноманітити свій арсенал. На мою думку в Канело достатньо хороший арсенал, і в поєдинках він це доводить, його атаки завжди різноманітні. Я до всіх ставлюся скептично, і Альварез не виключення. Але до Сауля Альвареза я особливо уважний, зараз з нього всі ліплять майбутню супер зірку. Да мені він також нагадує Мігеля Анхеля Котто, але до Котто у 22 роки такої уваги не було. Мені здається що зараз, зарано говорити про зіркове майбутнє Канело, при всіх його якостях: міцна психіка, цілеспрямованість, сильний удар, різноманіття в атаках, мені здається що, робота ніг, це ахілесова п'ята для Сауля. Хай не в цьому поєдинку(проти Траута), а в наступних, але він зустрінеця з суперником, якому хватить розуму зрозуміти, на якій дистанції потрібно боксувати з Канело, і якому хватить здібностей, тримати цю дистанцію, і утримувати на ній Альвареза. Збіг у тому, що якраз Остін Траут в такому ж стилі, перебоксував грізного, но на заході кар'єри, Мігеля Котто(схожого по стилю з Саульом). Напевно цим і керувались SHOWTIME і GOLDEN BOY PROMOTIONS при виборі суперника для Альвареза. Це все для того щоб більше привести глядачів, тому що HBO не спить, і також заряджає весну класними вечорами. І якраз в це невеличке вікно SHOWTIME заряжає вечори по максимуму, це я про мега  бій  Мейвезера і Герреро(кожен бій Флойда мл. це мега) в травні. Так що я щиро дякую Оскару де ла Хойя і SHOWTIME, за ці поєдиноки(Альварез-Траут, Гарсія-Джуда, Мейвезер-Геррео). Доречі мушу сказати що, друга половина весни кожного року насичена боями вищого гатунку. Я б навіть сказав би що того року було ще гарячіше!
Пояснюю чому я назвав кращим поєдинком з цих двох, саме Гарсія-Джуда. Хоч фаворитом у цьому поєдинку без заперечно є Денні Гарсія, він зараз на гребені і т.д., але я вважаю що Заб Джуда в силі влаштувати UPSET року! Заб "Super" Джуда - це унікальний боксер, таланту в нього хватить щоб перемогти Денні, навіть більше, таланту в нього, як у половини цьогорічнього р4р разом взятих!!! Швидкість рук у Заба блискавична, даже Мейвезер, було не встигав!!! Заб нокаутер, удар має дуже потужній, арсенал різноманітний, особливо потужній лівий прямий(тому що Заб лівша). Всі ці якості зробили б короля р4р з любого боксера, но в Заба другий випадок(Заб був на 10-му місці р4р 2005р. журналу The Ring (BoxRec). Но я з цим не згідний, Заб Джуда кращий за Кастілло і Васкеса(а Васкеса взагалі не повино було б бути у р4р)), Заб Джуда своїм характером портить собі кар'єру, він психологічно не стабільний. Я маю на увазі коли Заб починає часто робити промахи, пропускати удари, коли в нього щось не получаєтья, а ще батько-тренер(колишній боєць  з кікбоксингу) кричить над головою, і тут Заб "ламається". Він починає відсиджуватися в захисті, пасивно проводить поєдинок, на агресивні атаки з боку суперника не відповідає. В цьому причина більшості поразок Заба. А з часом і організм починає здавати. Але попри довгу карєру Заба, а він на профі рингу вже 17років, для Джуди зараз 35, що в принципі, не так вже і багато. Але 17 років в ринзі, зношують організм в любому випадку(крім дідугана Хопкінса). Причина по якій я вибрав бій Гарсія-Джуда важливішим, тому що цей бій буде відбуватися в Брукліні Нью-Йорк, в рідному місті Заба.
Останній поєдинок Заба в Брукліні, був переможний над Верноном Перісом. А цей бій буде відбуватися на новій, великій, сучасній арені BARCLAYS CENTER веб barclayscenter.com, в Брукліні такої арени раніше не було. І на мою думку Заб повинен бути у відмінній моральній формі, і надіюсь що в 35 Заб Джуда буде "ягодка опять" =))
Прогнози. Канело-Траут - думаю Траут не зможе весь поєдинок зупиняти Альвареза(но не виключаю цього), і тримати його на джебі. Висновок перемога Канело Альвареза за очками, або технічним нокаутом у пізніх раундарх.
Гарсія-Джуда - на мою думку Денні знає про слабкі сторони Заба, постарається з перших раундів пресингувати, наносити багато ударів, щоб Заб "зламався" морально. В такому випадку він може здобути перемогу, тому що мені фізичний стан Заба оцінити важко. Мій прогноз, перемога Денні за очками 55%, а Джуди 45%.
P.S: Нагадаю що бій Гарся-Джуда перенесений, їхній поєдинок повинен був бути 9 лютого на тій ж арені. Про перенесення я взнав від BARCLAYS CENTER, я анонсував цей бій через свою сторінку у твіттері. Через деякий час мені написали: "Нажаль бій відміняється і переноситься на 27-ме квітня, квитки дійсні на перенесену подію". Приємно коли тобі відписує Барклейс центер
Обговорення у твіттері йдуть 24/7 тож кожен може прочитати, чи написати свою думку на рахунок цих поєдинків. Хаш-тег Канело-Траут #canelotrout, Гарсія-Джуда #garciajudah Якщо є запитання до мене, будьласка я вільний для обговорення завжди, і на любу тему в твіттері 
Анонс і фото з тренувань Альвареза взято з офіційного сайту каналу SHOWTIME  http://sports.sho.com/photosets/470   http://sports.sho.com/events/canelo-vs-trout).

Коментарі