Альварез VS Головкін НІЧИЯ

Сьогодні в ночі в Лас Вегасі на T - Mobile Arena відбувся головний поєдинок року Генадій Головкін проти Сауля Альвареза. Це бій якого чекали декілька років, бій який повинен був стати прикрасою року.
Не знаю як на рахунок бій року, але одне я знаю точно, на мою думку Канело переміг!
Канело Альварез був кращий за Головкіна, він робив все що йому здумається, коли хотів влучав, коли хотів відпочивав на дальній дистанції. Канело був кращий в кожному компоненті бою, ноги, руки, швидкість, все! Єдине що зіграло з ним дурний жарт, це бажання пограти в Флойда Мейвезера і застоюватися в кутах рингу, де доречі він не погано справлявся, особливо на початку, хоч і пропускав. В таких епізодах казахстанець на промахувався на декілька поєдинків наперед, але судді в рингсайді цього напевне не бачили((
Я лише одного не розумію, чому Альварез маючи перевагу на дальній дистанції, за рахунок ніг, не проводив там більше часу??? Було очевидно що там він був значно кращий за GGG, і він там був у безпеці! Лише за рахунок цього він міг здобути впевнену  перемогу!  Це було головним запитанням для мене. Друге запитання, чому він загравався на канатах, та в кутах? Було очевидно що Канело це робить сам, добровільно, він міг звідти вийти, знову ж таки за рахунок ніг. Гляньте бій Головкіна з Джейкобсом, там ключ до перемоги над казахстанцем! На мою думку Деніел той бій виграв!
Можливо останні 3-4 раунди Головкін і тиснув, але до цього Альварез це робив добровільно!
КомпіБокс не важливо що покаже, ті люди що рахують удари теж сиділи в рингсайді, і ті всі розмашисті удари Генадія які пролітали повз ціль на якийсь сантиметр, вони могли не бачити, які і судді.
"Це було велике драматичне шоу", - заявив Головкін (37-0-1, 33 нокаути). "Звичайно, я хочу реваншу. Це був справжній бій. У мене ще є ремені, я все ще є чемпіоном. Я тиснув на кожен раунд, і в наступному бою я хочу справжнього бою ".
"Я думав, що я виграв битву," наполягав Альварес. "Я був головним в ринзі. Я виграв щонайменше сім, вісім раундів. Мені вдалося перемогти і навіть змусити Геннадія Головкина пару разів пливти. Я почуваюсь розчарованим через нічию"
В реванші ніякого сенсу я не бачу, раніше була цікаво а хто кращий Головкін чи Альваерз? Зараз ми знаємо що Канело Альварез!
Даже якщо відати спірні раунди для Головкіна, то все рівно значно більше раундів буде за Канело!
Мир Всім!

Коментарі