Олександр Усик офіційно приєднався до World Boxing Super Series.

Наш непереможний чемпіон світу(WBO) в крузервейті Олександр Усик, офіційно приєднався до World Boxing Super Series. 
В турнірі разом з Олександром позмагаються Майріс Брідіс (WBC чемпіон), Мурат Гассієв (IBF), Юньєр Дортікос, Марко Хук, Кшиштоф Влодарчик, Ерік Скогланд, Джеймі Фокс, Джордж Гровс. Зразу вибачаюся якщо не правильно озвучив імена і фамілії, тому що інфу брав з оригінального джерела, офіційного сайту World Boxing Super Series.
8 липня всі учасники зустрінуться фейс ту фейс в Монако, де оприділяться чверть фіналісти.
Усик схвильований мати шанс поборотися за трофей Мухаммеда Алі. Він сказав "Я відчуваю себе щасливим і натхненним ідеєю такого турніру. Я мріяв об'єднати всі пояса, щоб побачити, хто є найсильнішим і стане незаперечним королем дивізіону".
У World Boxing Super Series 16 елітних боксерів - вісім супер міддлвейт і вісім крузервейт. Відбудеться груповий турнір щоб оприділити чвертьфінали.
Чверть фінали відбудуться вересень або жовтень 2017 року, два півфінали відбудуться на початку 2018 р., фінал відбудеться в травні 2018 р. У підсумку ми отримаємо 14 боїв високого класу.
Тепер коротко що я про це думаю. Я вважаю що це одна велика хороша новина для всіх фенів боксу, і вболівальників Усика тимпаче. Нарешті ми дізнаємося на що здатний Олександр! Найважливіше для мене те що Усик нарешті буде набирати скілл, тобто навики, і звичайно досвід. Це все величезні плюси. Я не виключаю, даже більше, я не буду сильно здивований, якщо Усик завершить турнір з одиничкою в графі поразки! Також я не буду сильно здивований, якщо Олександр у фіналі здійме руки догори.
Інформацію я комбінував з сайтів worldboxingsuperseries.com та ringtv.com

Коментарі