ДЖОШУА vs КЛИЧКО 2 може відбутися в Лас Вегасі.

Давно йдуть розмови про реванш Кличко-Джошуа, але Володимир Кличко поки що формально не реалізував свою заяву про реванш, але планується.
Едді Хірн, промоутер Ентоні Джошуа в середу оглянув T-Mobile Arena в Лас-Вегасі, де в листопаді можливо пройде реванш.
"Вчора ми познайомилися з Річардом Штурмом та командою MGM у Лас-Вегасі та провели повну екскурсію по T-Mobile Arena, яка є дуже вражаючою", - розповів Хірн Sky Sports." Існує величезний апетит з обох сторін провести матч-реванш там, і ми будемо говорити далі протягом наступного тижня щоб це стало реальністю".
Хірн вважає, що привабливість бою в Лас-Вегасі може сподобатися для Джошуа.
"Ентоні Джошуа є чемпіоном світу у суперважкій вазі, він не є британським чемпіоном у суперважкій вазі", - сказав Хірн минулого місяця. "Він хоче зламати кордони і так ми робимо." 
Хірн очікує на прийняття рішення від Володимира і, якщо це станеться, місце проведення оприділиться за наступні пару тижнів.
Нагадаю що Джошуа ще не проводив поєдинок в США, для нього це буде дебют на американському ринзі!
Моя точка зору. Я вважаю що для Кличка молодшого ліпше завершити карєру, або провести ще прощальний поєдинок з боксером значно слабшим за британця Джошуа! Ми всі бачили попередні два поєдинки українця, думаю Володимир себе обманює(( Але так, він заробить кучу грошей. Аби лише вони не пішли на лікарства. Я розумію як це звучить, але реальність наразі така. Хто не згідний, щож я за нього радий, більше нерівів збереже.
Якщо перед першим поєдинком мені важко давався прогноз, а я давав 53/47 на Володимира. То зараз нажаль 100/0 на Джошуа.
Я не буду дивитися цей поєдинок наживо, я гляну його в записі, попередньо дізнавшись результат. Я хочу поберегти нерви, вони ще пригодяться.
Мир Всім!
Новину я взяв тут,  з сайту Ringtv.com

Коментарі