Тімоті БРЕДЛІ оголосив про завершення кар'єри!

Американець Тімоті Бредлі один з найкращих велтервейтів сьогодення, оголосив про завершення кар'єри.
Бредлі, колишній чемпіон в двох дивізіонах, вирішив піти у відставку і офіційно оголосить про це найближчим часом, повідомляють джерела RingTV.com.
Бредлі, якому виповниться 34 наступного місяця, пережив неврологічні проблеми після його битви у ​​2013 році з Русланом Проводніковим, який був названий боєм року THE RING та Американської асоціації письменників боксу.
"Через кілька тижнів після бою я все ще старждав від нанесених збитків", - сказав тоді Бредлі. "В мене були проблеми з дикцією, проблеми з вимовою. Але приблизно через два місяці я розібався".
Тімоті Бредлі провів ще шість поєдинків після перемоги над Проводніковим, включаючи перемогу над Хуаном Мануелем Маркесом, можливо його найкращою за кар'єрою. Бредлі (33-2-1, 13 КО) також переміг Менні Пакьяо суперечливим рішенням, але програв філіппінцю в двох наступних поєдинках.
Третій бій в цій трилогії, 9 квітня минулого року, був останнім для Бредлі.
Тімоті Бредлі був у мейн івенті чотирьох головних PPV шоу, в результаті було близько 2,5 мільйонів покупців у цілому.
Додам від себе. Тімоті Бредлі був одним з найолюбленіших моїх боксерів. Я полюбив його за його яскравий бокс, за техніку, за взривні комбінації, і дуже хороші ноги, та не забуваймо трудолюбимість і дисципліну. Просто варто одного погляду на Тімоті щоб захопитися ним.
Для мене це дуже сумна новина, я справді засмучений, він молодий, і великі поєдинки ще були йому по плечу.
Мир Всім!
Інформація з сайту RingTV.com. повну статтю на оригіналі можна прочитати тут.

Коментарі