Генадій ГОЛОВКІН. Плюси і мінуси.

Плюси Головкіна відомі всім, їх важко не замітити. Це постійний пресинг, піддавлювання, і неймовірно потужніший удар, особливо з права, хороший таймінг. І ще. Я вважаю що Головкін один з найкращих в плані кіллер інстинкту!
А що до мінусів? Мені кажеться що про них менше відомо. Коли говорять про Генадія, на думку приходять лише позитивні моменти.
Я вирішив розказати про мінуси казахстанця. Готуючись до попередньої статті, я подивився останній поєдинок Генадія Головкіна, проти Деніела Джейкобса, я і до цього поєдинку мав певні спостереження, але бій з американцем, дав багато їжі для роздумів.
Отже мої спостереження.
Головкін не дуже активний, я б сказав пасивний, робить паузи. Проти хорошого боксера(іменно боксера), відчуває проблеми з доставкою потужнього правого. І можливо найбільший мінус, це приймання ударів на блок! Європейський стиль. Він не качає маятник, відходить по прямій назад, і дуже багато приймає на блок! Це взагалі дуже погано, а з таким як Юбенк це може дорого коштувати! Головкін не є дуже сильним в інфайтингу, на короткій дистанції так, але не в інфайтингу. Тобто коли ситуація схожа на клінч, але руки боксерів вільні! Досвідчений рефері, повинен це розуміти, та не розводити боксерів! Для Уорда такий стиль подарок.
Швидкість. Мені важко судити. Щоб бути точнішим, потрібно передивитися декілька поєдинків міддлвейту, щоб побачити та порівняти швидкість. Я останнім часом споглядав лайт хевівейт, а це через 2 категорії вгору. Мені кажеться що швидкість Генадія вище середнього, але це треба ще перевірити.
На рахунок пропущених ударів. Головкін їх пропускає, і як для верхівки р4р, мені кажеться пропускає багато. Для порівняння, Канело Альварез і бє швидше і пропускає менше. І для
завершення теми скажу, що Альварез взагалі більш підкований в технічному плані, тобто по факту він кращий, і будь Сауль одної комплекції з GGG, мексиканець переміг би!
І ще до мінусів Головкіна, не можна дозволяти пробивати по собі комбінації, як це робив Джейкобс! В мене немає пояснень цьому! Якщо Генадій буде дозволяти це робити для Юбенка, чи Канело, то ждіть апсета! Так, на середній дистанції Генадій дуже небезпечний, але даже там буває пасивний! Якщо говорити про рецепт для Юбенка чи Канело, то це дальня дистанція, з постійними рухами, триматися за джебом. Результат буде вражаючий! Взагалі коли казахстанець пасивний, робить довгі паузи, на любих дистанціях в нього проблеми! Що робив вихідець з Брукліну з Генадієм в другій половині бою, це словами не описати! Мені важко було повірити в побачене! Я не знаю причини, це втома? На обличі Головкіна не було видно, та і швидкість була ніби на рівні. Можливо втомився, тому і був дуже пасивний, щоб зберегти сили, не знаю. Але знаю точно що він не виграв у Джейкобса, на мою думку Головкін цей бій програв!!! Можливо по раундам відрив буде не великий, але це перемога американця! І не важливо що суддя Стів Уайсфілд мені не подобається, який віддає раунди тим в кого удар потужніший, і не важливо що боксер його даже не викидає, раунди йдуть йому, в очах Стіва.
Бій виграв Деніел Джейкоб. І ще одне, збити з прицілу Головкіна можливо доволі легко. Поєдинок з Джейкобсом, розвіяв для мене кучу міфів про Головкіна!!! Мені не получилося подивитися його тоді, тому готуючися до статті, я цей поєдинок уважно подивився. Я розумію що стилі роблять бій, і можливо саме через стиль американця, Генадій був не переконливий. Але дикі паузи як пояснити?
Може скластися враження що я недооцінюю казахстанця, але це не так! Я просто сфокосувався на мінусах, так як плюси всім відомі. Не зважаючи на велику, як для топ р4р, кількість мінусів, навязати свій стиль для Головкіна зміг лише Денні Джейкоб, та і то побувавши в нокдауні.
Я думаю для GGG не зручними являються технічні боксери, і куди легше йому протистояти слаггерам. З ними він буде у всій красі!
Мир Всім!

Коментарі