Усик в важкому поєдинку здобув чемпіонський титул.

Вітаю всю Україну з новим чемпіоном світу! Олександр Усик зобув чемпіонський титул у дуже не легкому і рівному бою! Коли ринг-анонсер оголошував рішення судів я дуже хвилювався, тому що бів був рівним, і він відбувався на батьківщині чемпіона Кшиштофа Гловацкі.
Ось і отримали ми відповіді. Не Ломаченко рівень в Усика, нажаль, даже не близько. Це був жах, жах бій і жах коментатори.
Усик був вищим, швидшим, молодшим, і не мав тотальної переваги ні в одному з компонентів. Тут треба дуже довго пояснювати, де і що саме Усик робив не правильно. Скажу наперед, я згідний з не офіційним польським суддею, очки якого нам показували після кожного раунду, дуже адекватний був він.
В перші половині двобою я звернув увагу на те, що Усик не може втримати поляка на дистанції, я маю на увазі тоді коли Гловацкі йшов в атаку, Олександр не міг його втримати на дальній дистанції, та хоча б поодаль від себе. Не вистачало йому жорстокого стоппінгу. Я пригадую Димітренка і Валуєва, височезні парубки в яких теж були проблеми з дотримуванням суперника на дальній дистанції.
В Усика жахливий таймінг, багато промахів, так був рухливий поляк, але ж він стояв на двох ногах, він не бігав по рингу. Повірте моєму досвіду, Усик був дуже плох в багатьох компонентах, і це притому що мене розчарував поляк!!! Усик підходив без ударів був дуже не точний, пропускав від суперника який майже весь час стояв на ногах, да добре качав корпусом маятник, але більше одного кроку поляк не робив! Усик боксер дальньої дистанції, а ліз в ближній бій в атаку без ударів, і оборонявся теж на ближній. Ніякої легкості ніг не було і близько. Усик повинен був накручувати круги з джебом навколо Гловацкі, і час від часу відскакувати на 2 кроки, у випадку атаки поляка. Такого ми не побачили.
Там якби поляк в 12 раунді сам не наламав дров, почав промахуватися свінгами, чим думав? бій виглядав би взагалі рівним!!! повторюся я згідний з неофіційним польським спеціалістом очки якого нам показували. Рішення суддів мене здивували, великий розрив, свідчить про те що віддавали перевагу для українця лише за візуальну активність. Це для пересічного глядача таке рішення видасття нормальним. Але є судді які надають перевагу потужнім ударам, даже якщо їх значно менше ніж легких тичків. Це я до того що занадто великий розрив на карточках суддів на користь українця, дивно. На мою думку бій був рівним, але завдяки останім двом раундам переміг Усик.
Мир Всім!

Коментарі