Перший поєдинок за титул Олександра Усика! Перший екзамен!

Нарешті, настав той час коли ми зможемо оцінити перфоманс Олександра Усика на чемпіонському рівні. Хоч і раніше в нього були сильні супротивники, але якщо ми будемо відверті з собою, то ми визнаємо що серйозних суперників у Олександра ще не було. Саме по цій причині над важкою працею виливається робота над прогнозом, зазвичай в мене в голові складається картинка, яка появляється в наслідок тривалих роздумів, часом не тривалих, це все залежить від конкретного випадку. В ситуації з Усиком я безсилий, не можливо зробити прогноз на боксера з таким послужним списком. З тим самим успіхом можна оцінювати людину по фото в паспорті. Даже більше, я вважаю що ніхто не зможе зробити точний прогноз на цей поєдинок з великою долею ймовірності. Тому що багато запитань, стартових запитань, є до Олександра. Питань типу, як буде витиримувати Усик всю дистанцію при важкому поєдинку, як буде витримувати психологічно пропущені удари, як буде реагувати на розсічення, до якого не можливо підготуватися та і взагалі. В профі боксі він ще в мало яких ситуаціях був щоб робити на нього детальний прогноз, це не теж саме що прогноз на бій суперників з різнмим стилями.
Гловацкі vs. Усик
Тепер про бій. Це перший титульний поєдинок Олександра Усика, перша спроба. Чемпіоном(WBO) в цьому двобої виступає поляк Кшиштоф Гловацкі. Гловацкі не супер зірка світового боксу, його найбільша здобич це зірковий Марко Хук, якого поляк нокаутував, завоювавши тим самим чемпіонський титул за версією WBO. Згодом Гловацкі відстояв цей титул проти "не свіжого" Стіва Каннінгема. Про Гловацкі лише можу сказати те що бачив лише по хайлайтах, моцних парубок з сильним ударом. Словом поєдинок загадка!
Коротко про Усика. Олександр набирає з поєдинка в поєдинок, але знову ж, важко робити якісь серйозні висновки, практично з перший боїв вони не змінилися. А от голосними заявами Усик прибавив. Це я про ту фразу "Крим це Крим!". Коли я побачив цей ролик на сайті 1+1, я подумав "для чого вони(1+1) це так акцентують", це я до того як відкрив відео-ролик. Після перегляду, я зрозумів для чого, получилося не красиво(( . Я не влізаю в політику, просто сказав свою думку. Це нагадало мені історію про Сергія Карякіна. На початку 2000-их юний шахматист шокував світ своєю грою, став одним з наймолодших гроссмейстерів ітд. З кожним новим номером газети(і-нету тоді не було) я радів за нашого героя, після чергової перемоги над досвіченим гройссмейстером. Всі тоді думали що це новий Пономарьов! Але стався нежданчик, Каряків прийняв громадянство Росії, і все. Я не кажу що так відбудеться з Усиком, але після цієї фрази, і те як він на ній акцентував, можливо все! Мир Всім!

Коментарі