Моя дорога до Canelo Альвареза.

Сауль Альварез достатньо відомий персонаж і здається не має резону про нього щось розказувати. Але я хочу пояснити чому саме Канело Альварез досягнув такого зіркового статусу, і попав у р4р. Зазвичай латиноамериканські слаггери не попадають у pound for pound, таких дуже мало, це можна сказати рідкість, крім Морралеса і Баррери в голову більше нічого не приходить. Але чомусь Канело досягнув такого рівня, даже більше, вперше за не один десяток років у США на боксерський поєдинок зібралося біля 40 тисяч людей! Крім поразки від Флойда Мейвезера Сауль більше не має поразок, це знову ж таки велика рідкість, якщо не унікальність, слаггери зазвичай мають багато поразок, а Альварез чомусь ні!
Саме на ці запитання я хочу дати відповіді.
Почну з початку.
Моє знайомство з творчісттю Канело відбулося 2012 році під час його поєдинку проти Шейна Мозлі. Я і до того чув про Сауля, але моя скептичність до проспектів далася в знаки, і я відверто ігнорував Альвареза, очікуючи на його великий поєдинок.
В той день коли вся моя увага була прикута до поєдинку Мейвезер-Котто, в андеркарті Канело здобув впевнену перемогу над великим Шейном Мозлі. От тоді я і включився. Вже тоді я відмітив неймовірну точність ударів Канело. Наступний поєдинок я вже чекав з нетерпінням. І там була деяка інтрига. Очікувалося що наступним суперником Сауля буде Віктор Ортіс, який запамятався перемогою над Андре Берто. Для здійснення Альварез-Ортіс, для Віктора лише було не обхідно здолати нікому не відомого Хосесіто Лопеса. Даже сам Канело був пристунім на цьому двобої. Але не так сталося як гадалося. Поєдинок завершився апсетом для Ортіса. І його місце заняв Хосесіто Лопес. Звичайно я був розчарований, я хотів побачити як з Ортісом впораєтся Канело Альварез, я хотів як найсильнішого екзамену для чемпіона(Сауля).
Лопес в ринзі нічого не продемонстрував, і Альварез в повній мірі показав всі свої найкращі якості. Після цього, і поєдинку з Мозлі, я вже склав для себе боксерський портрет Альвареза, і він був дуже яскравий. А інакше бути не могло, неймовірна сила, і дуже влучні удари справили на мене найкраще враження. Справжній тест для Канело буде пізніше.
А справжній екзамен наступпив у 2013 році. Остін Траут котрий переміг Мігеля Котто, і таким чином заслужив, як говорять американці, тайтл шот, бій за титул. Поєдинок назрівав серйозний, даже журнал the Ring не поскупися і поставив на кону свій титул, який до того був вакантний. Справа в тому що Котто схожий по стилю з Канело, а Тратут переміг Мігеля, а це значить що і схожого по стилю Сауля Остін може перебоксувати? 
Поєдинок Траут vs Альварез показав всі слабкі сторони Канело. Як оказалося легкий швидкий Траут вміло тримав на дистанції Сауля, і не давав тому час на підготовку атаки. Виявилосяся що Альварез не без грішний, і в нього є такі ж не доліки як і в більшості типових латиноамериканських слаггерів, а саме ноги, та дистанція. 
Повернемося до поєдинку. Перевага Остіна Траута була помітною, і назрівала чергова сенсація, але не задовго до завершення 7-го раунду Канело пробиває швидикй правий прямий прямо в щелепу. Нокдаун. Саме цей нокдаун і вирішив долю цього протистояння на користь Альвареза. Моя повна і детальна стаття про цей поєдинок тут.
Вже після цього поєдинку я остаточно сформулював боксерський портрет рижого мексиканця Канело Альвареза. Саме тоді я розложив Сауля по полочкам. І подальші його поєдинки, проти Мейвезера і Лара підтвердили мої спостререження.
Сила Альвареза в його кулаках, в точності і техніці ударів, якщо його суперник зупиниться чи уповільниться Канело може пробити і з далеку, він достатньо рухливий технічний, впевнений в собі, і має великий досвід, не зважаючи на молодий вік. Справа в тому що Канело дебютував на профі ринзі у 2005 році, і тоді йому було лише 15 років, і коли Альварез вийшов на високий рівень, на свого першого "по-справжньому" серйозного суперника Лавмора Нду, а це було в 2010 році, то в нього вже був солідний рекорд. І результаті виходить гримуча суміш, молодість + досвід + потужній і точний удар. На мою думку саме зробило Саулья Канело Авльвареза таким який він є зараз, а саме один із лідерів р4р.
Мир Всім!

Коментарі