Що я думаю про Ентоні Джошуа

Що я думаю про Ентоні Джошуа. Джошуа увірвався в еліту хевівейту перемігши нокаутом Мартіна і ставши чемпіоном світу за версією WBA. Його рекорд 16-0, 16 КО говорить сам за себе. 
Хоча зараз нікого не здивуєш "чистим" рекордом, всі ми знаємо над якими суперниками здобуваються ці перемоги.
Я в свою чергу хочу розібратися в собі, для себе вирішити хто такий Ентоні Джошуа. Я дуже скептично відношуся до проспектів, тому на Джошуа і на інших, я звернув увагу досить пізно. Скажете марно? Я можу посперечатися. Нагадаю попередніх проспектів про яких всі говорили: Роберт Хеленіус, Прайс, Майкл Грант, думаю можна ще багато на згадувати, і це лише в надважкій вазі.
Про Джошуа:
Я помітив що в Ентоні слабенький джеб, а порою і взагалі відсутній, що дозволяє по ньому попадати даже грубо кажучи фруктам, іншими словами підійти до британця не виглядає важкою задачею, при тому що зріст Ентоні 198см., а розмах рук 211см. Джошуа часто стоїть прямо перед суперником, з не рухливою головою, що частенько призводить до того що він пропускає різні тички. Британець зі своїм високим зростом не проти ближньої дистанції, на даному етапі важко сказати, чи це являється мінусом, але в подальшому залишатися після своєї атаки на ударній дистанції, з такими суперниками як Уайлдер, може закінчитися дуже сумно.
Манера боксування у Джошуа не напоминає манеру боксування нокаутера, вона швидше нагадує манеру боксера олімпійця/любителя, що в принципі не далеко від правди, нагадаю Ентоні Джошуа олімпійський чемпіон 2012 в Лондоні. Швидкі, взривні, багато ударні атаки це стиль британця. Після поєдинку з Чарльзом Мартіном я помилково подумав що в Джошуа вбивчий удар типу як у Кличка чи Уайлдера, насправді ж Ентоні не завжди вкладається в удар, і далеко не кожен його влучний постріл вирубає опонента. Подивившись хайлайти, і декілька поєдинків, я переконався в цьому.
На рахунок ніг нічого особливого я не побачив.
Важко робити висновик по Ентоні Джошуа, враховуючи рівень його суперників. Моя оцінка не може бути остаточною, думаю Джошуа буде набирати, а для цього потрібно більш сильніші суперники. 
Взагалі наразі багато запитань, це і витривалість, так як Ентоні більше 7-ми раундів не проводив, це і підборіддя, враховуючи легкий доступ, мені неймовірно хочеться побачити Джошуа в ринзі з топ-боксером. 
Якщо чесно то я трішки розчарований. Надіюся що Бризіл дасть бій для Ентоні, і ми побачимо хоч якісь відповіді.
Мир Всім!
Фото: trueafrica.co

Коментарі