Sugar Шейн Мозлі.

Я давно збирався написати про Шейна Мозлі, я обожнював його стиль і не дарма він являється моїм найулюбленішим боксером. В свій час був найяскравішим боксером, після Роя Джонса.
Звичайно що брати Кличко в моєму серці на першому місці, тут як би без варіантів, якби не вони бокс в україні був би на рівні хокею. Я любитель хокею, і повірте мені хокей в Україні в повнії... ямі. 
SUGAR SHANE MOSLEY
Сьогодні піде мова про Шейна Мозлі на прізвисько "Sugar". Прізвиськом "Sugar" обдаровують боксерів з дуже ярскравим стилем боксування. В історії є ще два боксери яких преса назвала красунчиками(Sugar), це  Sugar Рей Робінсон, і  Sugar Рей Леонард. Шейн в ринзі був просто красунчиком, він міг і перерубати кого завгодно, і перебоксувати кого завгодно(особливо до 2001 р.). В Америці є даже такий вислів boxing puncher, що означає боксер може і боксувати, і битися. Sugar Рей Робінсон теж був boxing puncher, саме тому він мені більше подобається ніж Рей Леонард, хоча я їх без сумніву дуже поважаю, легенди. А взагалі якщо вже я занурився в історію, то скажу що мій улюблений боксер з минулого це Джо Луїс, коричнивий  бомбардир, і хоч його боїв залишилося не так і багато, як наприклад Леонарда, але там видно тотальну домінацію. Якщо брати з історії боксу, мій вибір Джо Луїс.
Взагалі я довго розмірковував, на рахунок хто кращий, в праймі, Мейвезер мл. чи Шейн Мозлі? Рой Джонс чи Мозлі? Я розумію що не серйозно, всілякі ці дрім файти це для дітей, але я дуже давно спостерігаю за Шейном, і дуже добре його знаю. І не зважаючи на це мені всерівно важко зробити вибір. Серце підказує що Шейн Мозлі в праймі, переміг би Роя і Флойда.
З Шейном не все так просто, мало того щоб опреділити його прайм, а я думаю що це в районі 1999 року, плюс мінус 2 роки. Для Шейна Мозлі потрібно визначити ще і вагу, так як він стрибав по вагових категоріях у пошуках мегафайтів. На мою думку для нього найбільш зручний дивізіон був лайтвейт(61 кг.), і лайт велтервейт(63 кг.) Саме в цих вагових категоріях він був просто непереможним, причому буквально. Він був неймовірно швидким, я вважаю що в Шейна Мозлі були найшвидші руки за всю історію боксу, і це при тому що він у ТИХ ВАГОВИХ КАТЕГОРІЯХ які я назвав вище, володів просто вбивчим ударом, люди просто валилися від його ударів. Для Шейна абсолютно не було різниці з якої руки вдарити(ну знаєте як Оскар спеціально підлаштовувався під короний лівий), Мозлі бив від ситуації, думаю найсвіжіший приклад бій проти Маргарито, хоча я пам'ятаю десякти таки ситуацій.
Нажаль великі гроші і мегафайти крутилися у велтервейті(66 кг.) і Шейн був вимушений набирати вагу, штучно, щоб заявити про себе, тому що він був у тіні Оскара де ла Хойя, Фелікса Тринідада і Роя Джонса. Саме для поєдинку з Оскаром в 2000 році, Шейн набирає вагу і переходить у велтервейт. На нього ніхто особливо не ставив, всі вважали що він занадто малий, та ще і проти Оскара.
Всі ми знаємо як закінчився цей поєдинок, Шейн перебоксував Оскара, в дуже красивому стилі, і стає королем Poun For Pound, подвинувши таких монстрів як Рой Джонс мл. Фелікс Тринідад, і де ла Хойя.
Не зважаючи на перемогу над золотим хлопчиком, велтервейт, не був ідеальною ваговою категорією, там були хлопці по вище, по важче, і талантом необділені, саме тому туди всі і стремилися, Манні Пакьяо, Флойд Мейвзер, Заб Джуда.
В його наступних поразках, двічі для Форреста і двічі для Райта, на мою думку основна проблема була у вазі. Особливо з Winky Райтом, поєдинок відбувався у супер велтервейт 69,8 кг!!!! Шейн набрав вагу, але удари його там не мали такої вбивчої сили як в 61 кг., і швидкості це також стосуєця. Але не зважаючи на це все Мозлі примудрявся вирубати Варгаса з одного лівго бокового, при тому що Фернандо був значно важчим за Шейна.
Для мене будуть не забутьніми поєдинки Мозлі проти Оскара де ла Хойя, Мігеля Котто і Антоніо Маргарито.
Ну що ще можна сказати про Шейна Мозлі, я вважаю його одним з найкращих боксерів на всі часи. До мінусів Шейна можна віднести джеб.
Доречі силует на обложці блогу, це силует Шейна Мозлі.
Мир Всім!

Коментарі