Чи можлививй АПСЕТ РОКУ? Канело-Котто

Хьюстон у нас проблема!!! Кажеться 21 листопада назріває величезний АПСЕТ РОКУ!!!! Це я про поєдинок Альварез-Котто. Шугар Шейн Мозлі, який бився з ними обома, дав прогноз, і він розходиться з загальною думкою, а саме перемога Мігеля Котто. Словам Шейна я зазвичай довіраю, сам я ще не думав детально на рахунок цього бою, в обох проблеми з ногами, обоє володіють нокаутуючими ударами. На стороні Канело молодість і швидкість, а на стороні Котто досвід(хоча він мало що вирішує в таких боях) і потужність(на думку Мозлі), я ж думаю що вони примірно рівні по силі. В Альвареза на мою думку удар значно точніший, а якщо бути більш детальним, якщо його суперник зупиниться, та ще й на дистанції мексиканця, то в нього будуть величезні проблеми, я б даже сказав би фатальні.
Передостанній поєдинок Котто надихнув багатьох, хоча я не одноразово писав у твіттері і не лише, що Мартінез не гідний того щоб бути другим номером у р4р. Для мене було справою часу коли Мартінез програє. Так от Котто на підйомі, і що це може йому дати? думаю крім додатковою впевненості, нічого. Що нарахунок Канело, хороший бій з Флойдом, спірна перемога над Лара, і декілька нокаутів. Виходячи з вище сказаного, я схиляюся до перемоги Саулья Альвареза. Але повернімося до Мозлі. Він заявляє що переможе пуерторіканець, чому я так до нього прислухаюся? Я поясню. У  2009 році бився Маргарито з Мозлі, і тоді Шейн був аутсайдером, а Мігель Котто тоді сказав що Шейну посилам перемогти Маргарито, тоді ця думка казалась дикою, але ми знаємо чим тоді все закінчилося. Саме тому мене заставив задуматися прогноз Шейна Мозлі.
На цьому все, постараюся писати значно частіше, удачі і мир всім!!
Фото Сауля Альвареза взято з fightnetwork.com/news/6403270:canelo-vs-kirkland-set-for-may-9-on-hbo-championship-boxing/
Фото Мігеля Котто взято з boxingtonight.co.uk/canelo-vs-miguel-cotto-is-on-21-november-mandalay-bay/

Коментарі