Хто такий Браянт Дженнінгс. Кличко vs. Дженнінс

Всім привіт. Сьогодні я розпочну не звично, справа в тому що до бою залишилося зовсім не багато часу, а поділитися спостереженнями про американського боксера мені хочеться. Через брак часу я не встиг написати повноцінний прев'ю, я даже не встиг подивитися попередні поєдинки Браянта, лише хайлайтс. Звичайно по хайлайтсах не можна судити про боксера, для цього потрібно мінімум переглянути декілька поєдинків, чого я не зробив. Але з відео нарізок я дещо зрозумів, і хочу цим спостереженням поділитися, в форматі мікро блогу.
Сам факт того що Володимир буде битися в Медісоні з невідомим мені боксером(я не сильно поглиблююся в хевівейт), дуже мене зацікавив, в першу чергу це говорить про одну річ, Дженнінс повинен бути місцевим героєм, чи новою американською надією. Тому що Кличко молодший не лише не дуже популярний в США, він ще є дуже скучним для американської публіки, це не германці які ходять лише на одне ім'я, а з ким не важливо. Американці ж ходять на видовище, чим Володимир останім часом не сяє. Багато хто вважає що американці не люблять чужинців і завжди вболівають за своїх, це не правда, якщо боксер дуже талановитий і володіє яскравим стилем, американці його полюблять. Бувало таке що під час одного поєдинку фани почали підтримувати чужоземця, тому що він почав показувати яскравий бокс.
Тепер на рахунок Дженнінсга, що я в нього підмітив. Браянт полюбляє близьку дистанцію, по багатьом хайлайтам я замітив що він постійно працює на ближній дистанції, на середній я його не бачив. Це плюс для фанів українського боксера, тому що Володимир такої радості йому не надасть, даже більше того, якщо Кличко буде в хорошій формі, а це питання, тому що йому 39, то Дженнінгсу прийдеться весь поєдинок пробувати скоротити дистанцію, а це означає що він буде майже весь поєдинок на дальній дистанції, де Кличко король. Другий епізод. По тим же нарізкам я не одноразово помічав, що Дженнінс в захисті використовує блок!!! Це найприємніша новина, блок в профі боксі, та ще і в хевівейті! дуже не ефективний, а з Володимиром це взагалі смерті подібно! Якщо американцеь в цьому поєдинку буде прибігати до цого прийому оборони, то фани Володимира можуть бути спокійними. Нажаль я не можу нічого сказати на рахунок витривалості Браянта, тому що не бачив його боїв, але скажу точно що за блоком він довго не витримає.
На рахунок поєдинку. Для тих кого цікавить тривалість бою. Все буде залежати від того наскільки захист Дженнінгса буде активним. Що це означає? Я поясню. Якщо Браянт буде активно качати маятника, робити різні уклони, добре триматися на ногах, і час від часу різкі випади, то Володимир буде більш обережним, це означає те що праву руку він буде запускати рідше, а якщо і буде то не вкладуючися в неї. Володимир буде триматися дальньої дистанції тримаючи суперника на джебі, і час від часу пострілювати з права, не сильно. Не забуваймо і про вбичий лівий боковий Володимира, Кличко знає коли його треба пустити в хід. Я думаю бій буде тривати доти доки американцеь не почне  пропускати удари з права. При активному захисті Дженнінс може дожити до пізніх раундів. А якщо він буде прибігати до блоків, то вечір в нас окажеться не довгим.
Тут головне аби Володимир Кличко був у хорошій формі, тому старість до боксерів приходить по-різному, буває що за один бій. Надіюся цього не станеться. Точного прогнозу я робити не буду, тому що нажаль не бачив поєдинків Дженнінгса, і не все про нього не знаю
Мир Всім!

Коментарі