ЗАБОЙНИЙ РЕВАНШ / ГРАНД РЕВАНШ

MY SWEET BOXING: Кращі фільми присвячені боксу!: Мене з дитинства цікавили фільми про спорт, бейсболл, баскетболл і т.д. Но коли я почав цікавитися боксом, коли мене він зачарував...
Як я вже не раз повторював моя стаття-розповідь про найкращі фільми присвячені боксу буде поповнюватися, але згодом я передумав, і вирішив робити короткі огляди окремими.
Сьогодні я хочу поділитися з вами цікавим і доволі новим фільмом про бокс. Цей фільм має назву "Забойний реванш", його відзняв Пітер Сігал в 2013 році, в головних ролях Сільвестер Сталоне і Роберт де Ніро. 
Про сюжет. Сюжет фільму закручений навкруги поєдинку який так і не відбувся, поєдинку між Генрі "Бритва" Шарпом(Сталоне) і Біллі "Малюком" Макдонненом(де Ніро), славетними боксерами в минулому. Вони провлели між собою два поєдинки, перший(1982р.) виграв Малюк, а в реванші(1984р.), впевнену перемогу здобув Бритва. Вся боксерська світова спільнота вимагала третього поєдинку, вирішального поєдинку.  Несподівано для всіх Генрі Шарп обявив про закінчення кар'єри, без сумніву шокувавши всю боксерську спільноту. Далі сюжетна лінія перекидає нас у теперешній час, в якому наші герої минулого, вже літньому віці. Зясовується причина зриву того самого вирішального поєдинку, як виявляється тут замішана третя особа, жіночого роду. Завдяки певним обставинам довоочікуваний поєдинок, якого чекали 30 років відбувся. Далі я продовжувати не буду, на мою думку детальні змісти, трейлери і т.д. портять все задоволення від перегляду фільму.
Сталоне і де Ніро не єдині великі зірки в цьому фільмі, в гранд реваші знімалися ще Кім Бейсінгер і Кевін Харт, доволі багато зірок як для спортивного фільму, тим паче боксерського. Сільвестер Сталоне і Роберт де Ніро вже не вперше грають у кіно боксерів. Сталоне знімався в "Роккі" і даже попав в зал слави боксу, де Ніро знімався в фільмі "Скажений Бик" про легендарного Джейка Ламотту.
Мені цей фільм нагадував останього Роккі, там теж Сталоне грав боксера, який повертається на ринг після великої перерви. Тільки на відмінну від Роккі, гранд реванш ще й комедійний фільм, що робить перегляд дуже приємним. Цей фільм різногранний, в ньому є спорт, драма і комедія, тому я думаю він повинен сподобатися всім!
На рахунок назви. Російська версія "Забойный реванш", українська "Гранд реванш" Оригінальна назва фільму "Grudge Match", що а ж ніяк не перекладаєтся як забойний реванш. Я спробував перекласти за допомогою онлайн перекладача, і результат був "Матч Незадоволеності", незвично правда? я думаю що слово "Grudge" сленгове, його даже гугл перекладач не переклав, сленгові слова важко перекладаються, і не важливо з якої мови на яку.
Забойний реванш рекомендую всім!

Коментарі