Про АЛІ

Сьогодні я планував описати свої враження від фільмів "Я-Алі" і "Алі", як ви вже зрозуміли це фільми про легенду боксу Мухамеда Алі. 
Нажаль оказалося що обидва фільма, як це сказати помягше, погані. Один показує правду, ну, не зовсім, пом'якшену правду, а другий робить з нього месію для чорних, героя якого земля не бачила до цього. Це бред. Вони напевно забули як Мохамед ставився до Фрейзера, Джо Фрейзер до смерті не пробачив Алі, я б теж не пробачив. Назвати Фрейзера горилою, чи лакейом для білих, і це в 70-тих, де расизм був не просто словом, могла наважитися лише людина моральна планка якої вже давно впала! Мохамед Алі знущався не лише з Джо, він всіх суперників принижував, причому самими підлими способами. Та взагалі в кожному інтерв'ю Алі вихваляв себе, в нього буквально рот не закривався, і цей потік словесного лайна не прининявся! Я не знаю як люди могли його виносити. Як на мене, те що в людини є талант, не дає йому права бути заср*нцьом!!! Девід Хей просто святий, в порівнянні з Алі, в мене просто не має настрою шукати всі висказування Мохамеда в адрес своїх опонентів, я і так ледь себе стримую, щоб не написати все що я про нього думаю. 
Секрет Алі досить простий. Алі з тренером зрозуміли в чому весь сенс в боксі, раніше за остальних, причому раніше на десятки років. Саме так. Такі прості речі як швидкість, робота ніг, і швидкі легкі удари, зробили його таким не вловимим. Те що зараз є нормою, для хороших технічних боксерів, тоді було революційно. Тоді суперники налітали на свої цілі як бики на червоний колір, вони наносили свої удари зі всієї сили, що не моголо з годом не відмітитися на виносливості і влучності. Не хочу погано говорити про Формена, я його дуже поважаю, це людина з великої літери, легендарний спортсмен, успішний бізнесмен і просто хороша людина, але його удари були повільними і прогнозованими, і шансів на те що розуний швидкий Алі йому програє були не великі. Фрейзер буде пошвидше за Формена, да і потехнічніше, але повеликому рахунку з одним лівим боковим, він теж поступався для Мохамеда Алі. Я це веду до того, що зробило Мохамеда Алі "Найвеличнішми". На рахунок найвеличнішого, я Алі таким не вважаю, він був класним боксером, найкращим у своєму часі, максимум. Якщо ви спитаєте "як Алі міг бути таким швидким? я нагадаю що тоді в 70-тих, надважка вагова категорія була легшою, перші роки на профі ринзі Мохамед важив біля 88 кг., в наш час це вже був би крузервейт. Пізніше він важив і 90 кілограм, даже 90 в наш час являється дуже мало, це границя між крузервейтом. 
Якщо перенестися в наш час, то тут техніка, швидкість, легкість, і розум в бою явище нормальне, майже всі топ боксери цим володіють. Я нікого не хочу називати найвеличнішим, але найкращим на всі часи і вагові категорії, я вважаю Флойда Мейвезера молодшого! Тут без сумнівів. А щодо Алі, то я вважаю Роя Джонса, Андре Уорда, Шейна Мозлі кращими за нього, розуміється Шейн і Рой в кращі часи. Чесно. Як згадаю Шейна Мозлі, то хочеться придумати машину часу, щоб знову насолоджуватися його поєдинками як в перше знову і знову. І я вже мовчу про те що Шейн був джентельменом, в ринзі і в житті!
Мир Всім!

Коментарі