Хопкінс vs. Ковальов. Як далеко зможе зайти B-Hop?

Чемпіон світу за версією WBO у напівважкій вазі, це 79,4 кг Сергій Ковальов (25-0-1, 23 КО) зустрінеця з 49-ти літнім легендарним боксером з Філадельфії, "Прибулцем" Бернардом Хопкінсом (55-6-2, 32 КО), який є теж чемпіоном за версіями IBF і WBA. І ця подія відбудеться в Атлантик-Сіті 8 листопада.
І тут у мене постає одне питання "На хіба воно йому треба!?!?", Бернард всього досяг, чого лише можна уявити: жива легенда, рекордсмен, чемпіон світу, колишній абсолютний чемпіон, промоутер, ну що ще треба? Можливо він як Рой Джонс, хоче залишитися в грі? але я не думаю, я думаю що Бі-Хоп справді вірить у те що він у свої 49 років може вигравати у топ боксерів, і бути чемпіоном. На рахунок чемпіонства то "так", йому по силам буде перемагати суперників на класі, з його досвідом(хоч звичайно що без відмінної фізичної форми досвід не поможе). А що стосується топ боксерів, тут виникають питання, яких саме? В мене був шок коли я почув що Бернард буде мірятися силами з Ковальовим. Тоді я подумав "ну все тут ти і догрався". Чесно кажучи ці думки в мене не в перше. Я вболіваю за Хопкінса з 2001 року, з того моменту коли він вирубив Фелікса Тринідада. І з 2001 року таких моментів було декілька.
Перший був 2007 року, коли B-Hop зустрівся в рингу з "Вінкі" Райтом(тим самим що 2-чі переміг Шейна Мозлі). Я розумів що Хопкінс буде важчий за Роналда, не зважаючи на те що бій був у договірнії ваговій категорії, але хвилювання було, не забуваймо що Райт був королем джебу і він буквально знищив Тринідада. Незважаючи на вік Бернард Хопкінс у рівному двобої переміг Вінкі.
Вдруге я хвилювався за Бернарда у 2008 році. Тоді-то Хопкінс всю боксерську спільноту поставив на вуха. Я не міг повірити що молодий панчер з Янгстауна Келлі Павлік, на той момент якщо я не помиляюся був без поразок!!! Павлік який нокаутував Тейлора(переможця Бі-Хопа), стане наступним опонентом Бернарда! Це було щось! От тоді то я подумав у перше "ну все тут ти і догрався". Але не так сталося як гадалося. Хопкінс виступив в ролі учителя, який приймає іспит у молодого студента. Я рахую що таймінг допоміг Бі-Хопу перемогти, в найнезручніший момент Хопкінс атакував, і атакував правим через руку, що виявилося дуже ефективно проти Келлі.
Втретє було у 2010 році, коли Бернард вирішив змагатися з Жаном Паскалем - крепким мускулистим канадійцем! Паскалем котрий переміг молоду зірку Чеда Доусона. Хопкінс виграв цей поєдинок хоч судді відали нічию. У реванші американець переміг, і став найстаршим чемпіоном з головних версій у віці 46 років і 4-ох місяців! Найкрасивіший момент поєдинку був тоді, коли Бернард Хопкінс після середніх раундів почав віджиматися від землі!!!
Вчетверте я захвилювався за філадельфійця, коли взнав що Бернард буде битися з Бейбутом Шуменовим(2014). Хопкінс і тут переміг, тим самим довівши своє нове ім'я Alien(Прибулець). Бо і справді, хто як не прибулець може проводити поєдинки у 49 років на найвищому рівні.
Вже декілька років дуже важко давати прогноз на поєдинки Хопкінса. Так само і зараз, з одної сторони розумієш що йому вже під п'ядесят, а суперник молодий потужній і дуже перспективний, але хіба не те було з Паскалем і Павліком!!! Але щось мені підказує що цього разу Бернард задалеко зайшов! Хоч я так думаю не вперше, але на цей раз Бі-Хоп можливо і догрався, занадто потужній, молидий і агресивний Ковальов! Ну що ж........ за 6 днів дізнаємося, хоч я і як раніше буду за нього щиро вболівати!!! Я згідний з Оскаром де ла Хойя, на рахунок того що Бернард Хопкінс унікальний, і такого як він не має у жодному виді спроту, і мабуть не буде!!! Мир Всім!

Коментарі