#HopkinsKovalev

Поєдинок Хопкінс - Ковальов набирає оберти, обговорювання активно триває в соц.мережах. Я вирішив передати життя яке триває навколо цього поєдинку. Я вибрав декілька цікавих твітів із хештегу #HopkinsKovalev і #ALIENvsKRUSHER 

ThaBoxingvoice ‏@ThaBoxingVoice  29 жовтня.
De La Hoya shocked Kovalev is favorite over Hopkins #HopkinsKovalev
http://  Де Ла Хойя шокований Ковальов є фаворитом над Хопкінсом

ThaBoxingvoice ‏@ThaBoxingVoice  29 жовтня.
Bernard Hopkins I'll never under estimate Kovalev #HopkinsKovalev
http:// Бернард Хопкінс я ніколи не буду недооцінювати Ковальова

Dan Rafael ‏@danrafaelespn  21 жовтня.
BHop: 'I'm not gonna run from his gun, I'll disarm him." #HopkinsKovalev БіХоп: "Я не збираюся бігти від його гармати, я роззброю його".

Glenn Brookes ‏@GlennBrookes74  12 хвилин.
Head says Kovalev, heart says Hopkins - hoping the heart comes out on top #HopkinsKovalev #boxing голова каже Ковальов, серце каже Хопкінс - надіюся що серце візьме верх

HBOboxing ‏@HBOboxing  59 хвилин.
"It's called The Matrix. You're there and you're not hitting me. It's The Matrix." - @THEREALBHOP #ALIENvsKRUSHER "це називається Матриця. Ти там, і ти не влучаєш в мене. Це є Матриця" - Хопкінс. 

HBOboxing ‏@HBOboxing  2 години.
"If I feel like it's going my way, I'm just going to finish the fight." - @KrusherKovalev #ALIENvsKRUSHER "Якщо я відчую що це(бій) піде по моєму, Я просто буду закінчувати бій" - Ковальов

marcos villegas ‏@mellamomarcos  13 хвилин.
http://ow.ly/DZ1At  @KrusherKovalev- #hopkins fights like a street fighter; He's like a clown, he's a good actor" #alienvskrusher Ковальов - Хопкінс бється як вуличний бієць; Він як клоун, він є хороший актор

RoundByRoundBoxing ‏@RBRBoxing  23 хвилин.
#ALIENvsKRUSHER Bernard Hopkins at risk of brain-injury, says leading neurosurgeon ahead of Sergey Kovalev... http://fb.me/6PTG2CkYt  Хопкінс ризикує получити травму мозгу, сказав провідний нейрохірург напередодні бою з Ковальвим

Main Events ‏@Main_Events  24 хвилин.
Weights from AC: @KrusherKovalev 174.5 lbs, @THEREALBHOP 173.5 lbs #ALIENvsKRUSHER Зважування з АС: Ковальов 79 кг, Хопкінс 78,7 кг


Більшість твітів були на зразок "Не можу дочекатися, це буде дуже цікаво", "Ковальов-Хопкінс, кого ви обираєте?" і так далі. Взагалом люди діляться своїми прогнозами, очікуваннями. А останнім часом було багато твітів з офіційної процедури зважування, і прес конференцій. До поєдинку залишилося лічині години, тому і накал зростає. Більше твітів можна знайти за хештегами які я написав вище. Мир Всім!

Коментарі