Бокс vs MMA(UFC)

Я розумію щоб робити такі порівняння потрібно добре розумітися у цих видах спорту. Я не розуміюся на змішаних єдиноборствах тому моє порівняння це сугубо моя точка зору, і я ніколи б її не насмілився оприлюднити. Але часто у соц. мережах ведуться розмови на ці дві теми одночасно, так ніби це спортсмени одного матчу, а не два різних спортсмени різних видів спорту! Мене це обурює, плюс тепер у журнлі "Ринг" окермо створили міні-журнал про ММА. Я обрав а згодом і підписав журнал "Ринг" у 2002 році не через ММА, і зараз не по цій причині передплачую його! Я рахую їм потрібно було б створити новий журнал, лише про змішані єдиноборства, але вони цього не зроблять! Цікаво чому? Тому що це всього лише екзотика, так деяким українцям цікаво що це таке , от вони і читають про це в інтернеті, але це не означає що цей вид спорту популярний в Україні! Я не розумію чому ММА прирівнюють до боксу, бокс це солодка наука, а ММА це бійка, де кожен б'ється як може. Бій відбувається  у восьмикутному рингу, раунд триває 5 хвилин, рейтинговий бій 3 раунди, чемпіонський 5 раундів. До того ж, на мою думку, цей вид спорту досить не красивий, бійці валяються по рингу в незрозумілих позах, б'ють лежачого(що на мою думку не приємлемо!!!). Знаю що це дійство набирає популярності, головний промоушин ММА це UFC, а там всіма силами намагаються популяризувати свій спорт і свій промоушин, тому що вони поки сильно поступаються боксу, що і виражається у гонорарах спортсменів! В США це дійство дуже популярне, але там ще більш популярний і Реслінг, тому можливо в "Ринг" варто і ще один міні-журнал вклеїти про Реслінг, їхній ринг більш схожий на ринг боксерський! Плюс професійний реслінг значно яскравіший за ММА, подивіться хоча б на Містеріо, чи на вихід на будь-яку реслманію Андертейкера, там взагалі подих захоплює!   
Якось дивилячись хокей, НХЛ якщо точніше, йшов матч регулярного сезону між Лос Анджелесом Кінгс і Флоридою Пантерс, і у перериві я побачив рекламу якогось матчу, на відео один сухий невеликий бієць, без успішно наносить серію ударів крепкому значно важчому високому супернику. Перша думка була "і хто ж санкціонує такі поєдинки... варіантів не багато напевно UFC" так і оказалося, телеканал Fox Sports Kings рекламував черговий бій з промоушену UFC. І в цей момент мені захотілося висказати свою думку на рахунок змішаних єдиноборств. Це давно потрібно було зробити. Я взагалі люблю спорт, теніс, футбол, баскетбол(бажано НБА), хокей(виключно НХЛ), F-1 ну і звичайно бокс. А єдиноборства люблю лише в кіно.
Причина чому я вирішив сьогодні написати статтю "Бокс vs MMA(UFC)" це: щоб показати наскільки різняться ці види спорту!
Для порівняння рекомендую поглянути на вагові категорії, вони створені для забезпечення рівних умов учасникам, і що головне для здоров'я спортсменів!

В UFC використовуються вісім вагових категорій. Взято з Вікіпедії

57 кг (125 фунтів)                 Найлегша вага
57-61 кг (125–135 фунтів)   Легша вага
61-66 кг (135–145 фунтів)   Напівлегка вага
66-70 кг (145–155 фунтів)   Легка вага
70-77 кг (155–170 фунтів)   Напівсередня вага
77-84 кг (170–185 фунтів)   Середня вага
84-93 кг (185–205 фунтів)   Напівважка вага
93-120 кг (205–265 фунтів) Важка вага

Я вважаю що у UFC за велика різниця між ваговими категоріями!
Для прикладу наводжу бокс.

Професійний бокс взято з Вікіпедії

Понад 90,72 кг (200 фунтів) Важка вага
90,72 кг (200 фунтів) Перша важка вага
79,4 кг (175 фунтів) Напівважка вага
76,2 кг (168 фунтів) Друга середня вага
72,6 кг (160 фунтів) Середня вага
69,9 кг (154 фунти) Перша середня вага
66,7 кг (147 фунтів) Напівсередня вага
63,5 кг (140 фунтів) Перша напівсередня вага
61,2 кг (135 фунтів) Легка вага
59,0 кг (130 фунтів) Друга напівлегка вага
57,2 кг (126 фунтів) Напівлегка вага
55,3 кг (122 фунти) Друга легша вага
53,5 кг (118 фунтів) Легша вага
52,2 кг (115 фунтів) Друга найлегша вага
50,8 кг (112 фунтів) Найлегша вага
49,0 кг (108 фунтів) Перша найлегша вага
47,6 кг (105 фунтів) Мінімальна вага

Різниця відчутна що 8 а що 17, я чесно кажучи цього не знав, але по тому анонсу на Fox Sports Kings я зрозумів що різниця між тими бійцями більше ніж відчутна, було візуально видно що у боксі цей поєдинок не було б санкціоновано!
В принципі спортсменів потрібно поважати, незалежно від виду спорту, і я не критикую їх, чи їхній спорт, просто не потрібно його поміщати в один журнал. Це лише моя думка, але краще б Ринг оглядав такі види спорту як самбо, чи боротьбу, теквандо і т.д. Поки що я не визнаю ММА як серйозний вид спорту, чи конкуренцію для боксу, як зараз говорять, ніби змішані єдиноборства витіснять бокс! ТАКОГО НЕ МОЖЕ БУТИ!!! А якщо дати відповідь хто кого? Бокс vs MMA(UFC) на даний час перемагає бокс, аудиторія значно ширша і гонорари у боксерів значно вищі! Мир Всім!



Коментарі