Володимир КЛИЧКО нокаутував Алекса ЛЕОПАЇ

Добрий вечір, вітаю всіх з перемогою Володимира Кличко, нехай вона була прогнозованою, але це все рівно перемога, і ми повинні ній радіти. Україна не має багато талантів, "справжніх" талантів, таких щоб при слові Україна асоціювалася лише та чи інша людина, наразі таких людей лише ТРОЄ!!! брати Клички і Василь Ломаченко, про них знають у всьому світі даже ті люди які не сильно цікавляться боксом. І це стосується всього, крім боксу Україна не має чим хизуватися  перед світом! Тарас Шевченко? та про нього дальше СНГ ніхто не знає, ну можливо якісь глибокі спеціалісти в області літератури. А от Росія, це так, в найпопулярніших американських фільмах і серіалах часто цитуються і згадуються, видатні російські письменники, і тут справа не в географії, якщо людина справді талановита то це помічають у цілому світі! Я люблю читати, і прочитав багато книг світових класиків, даже Шекспіра, хоч не є його фанатом, а прочитати Шевченка чи інших українських письменників, чи поетів я не можу, мені скучно і не цікаво, я вважаю себе патріотом, але що стосується літератури тут я надаю перевагу англійським і американським авторам, французькі теж цікаві. Якщо я заговорив про літературу, хочу сказати що моїм найулюбленішим автором є Стівен Кінг, я являюся його великим шанувальником!!! 
Це все я до того ЩОБ МИ НЕ СПРИЙМАЛИ ЙОГО ПЕРЕМОГИ ЯК НАЛЕЖНЕ! Це я про Володимира Кличко. Багато людей у соц.мережах будуть шукати найменшої нагоди щоб применшити заслуги Володимира, найти недолік в його роботі і так далі в цьому ж дусі. Але я хочу нагадати що для Кличка молодшого залишилося вже не так і багато часу виступати на профі ринзі, йому 38 років, якщо я не помиляюся то Леннокс Льюїс в такому віці був на пенсії! Після того як Володимир піде на заслужений відпочинок, закінчиться ера домінування України хоч в чомусь, наскільки мені відомо Україна більше ні в яких видах спорту не домінує як в боксі. У Канади є Хокей, у Бразилії є Футбол, у США баскетбол, а в України поки що залишається бокс, але чи надовго??? Є ще Усик з Ломаченко, але вони ще на підготовчій стадії, і їм потрібно поступово підніматися, перша спроба Василя перестрибнути з 1-го класу на 3-тій успіху не принесла, він програв для Салідо, і поки що рано говорити чи будуть вони такою ж домінуючою силою у своєму дивізіоні як брати Кличко? Отже перш ніж хтось почне писати про те що Володимир переміг слабкого суперника, чи старого, чи малого, спочатку задумайтеся над словами які я привів вище. Я пам'ятаю як дивився наживо поєдинок Володимира проти Росса П'юріті в 1998 році, і я зараз пам'ятаю ті емоції. Я пам'ятаю як дивився наживо бій Віталія з Обедом Салліваном у 1999 році, і я як зараз пам'ятаю як я чекав цього поєдинку тижнями, це було наче празник, і цей празник триває досі. Я останнім часом почав задумуватися над цим. Де мені шукати празника, після завершення кар'єри останнього із Могікан Володимира Кличко я не знаю. Американці можуть і критикують Володимира за підбір суперників, в них майже в кожному виді спорту сотні домінуючих імен, а нам українцям я б порекомендував завтра робити більш стримані коментарі на рахунок цього поєдинку! Тому що не все було так погано, принаймі у перемогах Володимира не має і крихти сумнівів! А я пригадую як місцеві рефері і судді рятували поєдинки своїм місцевим улюбленцям, наприклад матч Маркуса Байєра і Денні Гріна у 2003 році, особливо часто це відбувалося в Німеччині.
Кличко і Леопаї на прес-конференції
Якщо говорити про самий поєдинок, то він був односторонній, Алекс пробував пресингувати, але без ударів, що не могло дати бажаних результатів. Володимир спокійно викидав джеби тримаючи жителя Нової Зеландії на дальній дистанції, і зрідка пострілюючи правою гарматою. Алекс робив спроби зближення за рахунок наскоків, але без успішно, швидкість була значно нижчою ніж у чемпіона. До плюсів Леопаї можна віднести хорошу роботу корпусом, він часто "качав маятника" що робило його складнішою цілью. Звичайно стоячи на місці перед Володимиром, Алексу розраховувати було нінащо, йому потрібно було частіше рухатися. Його ривки ніякого результату не принесли крім того що виснажили самого Алекса. В 5-тому раунді влучні удари Кличка молодшого зробили своє діло і як результат Алекс Леопаї лежить у нокдауні, згодом ще одни і реф. зупиняє поєдинок.
Я як і будь-який інший вболівальник боксу після кожного поєдинку щось підмічаю для себе. Я вже декілька останніх поєдинків вважаю що Володимир не так активно працює ногами, і повинен був частіше закручувати суперника в бік, але це лише моя думка. Володимир і так робить достатньо для перемоги, це не той брат що полізе в відкриту бійку, це друга копія Бернарда Хопкінса, і саме тому вони і найкращі!
Стаття вийшла досить емоційна і різноманіта, як і бокс. Дивіться завтра повтор, на цьому все Мир Всім!

Коментарі