Блог MY SWEET BOXING - МІЙ СОЛОДКИЙ БОКС. Причини і думки по створенню цього блогу

4-го квітня 2013 року я вирішив описати причини створення блогу про бокс. Для здійснення цієї ідеї я вирішив скористатися своїм старим аккаунтом livejournal. З часом я задумувався над тим, щоб цю статтю помістити в MY SWEET BOXING. Головна причина в тому, що мій ЖЖ я не афішував, тому про нього майже ніхто не знає, і не погано було б написати в Мій Солодкий Бокс, з чого все почалося. Отже я пропоную прочитати "Причини і думки по створенню цього блогу"

В неділю 10 березня 2013 року, в моєму житті відбулася подія, яка на перший погляд не кажеться важливою, но для мене ця подія дуже важлива! Подія про яку я пишу, це створення власного блогу/сайту. Лайвжорнал - теж підходить, но коли я  реєструвався на ЖивийЖурнал, я  морально не був готовий відкриватися думками для інших. Я планував закидати новини і їх коментувати, но по різним причинам я цього не робив. Більш за все тому що серце до цього не лежало. Чому для мене так важливо було створення блогу про бокс? Тому що я ним живу, без нього не було б мене такого як я є! Я завжди хочу говорити про бокс, но нажаль моїх друзів не сильно хвилюють проблеми боксу=)) Мій єдиний слухач, який найчастіше мене вислуховував(до честі мого друга, він робив вигляд ніби йому цікаво), живе в іншому місті, тож найчастіше мої думки були при мені. Через деякий час мій терпець увірвався, і я створив блог про бокс, вірніше про МОЄ БАЧЕНЯ БОКСУ!
БОКС - це солодка наука, МІЙ СОЛОДКИЙ БОКС - це моє бачення цієї науки!
одна з перших обкладинок блогу

Я ще хотів би сказати що відновлюю свій Живий Журнал, а саме, буду записувати мої враження від книг які прочитав, чи хочу прочитати. Ще може назву фільми які я вважаю вартими уваги. Одим словом це буде мій живий журнал, за адресом sugarshady55.livejournal.comДодам лише що пости будуть рідшими ніж у MY SWEET BOXING(MSB)

пишеться стаття, яку я опублікую сьогодні

Коментарі