Неймовірний Майкі Гарсія!

Чому Майкі Гарсія такий крутий? тому що має талант, дуууууже хорошу роботу ніг, класний таймінг, високу швидкість, і... над потужній удар(до нього я ще вернуся) - результат, зараз він мега перспективний, Найдежл Коллінз проголосував за нього, коли на ESPN було опитування, "Хто стане наступним королем р4р?"(з тих кого зараз там не має), варіантів було декілька, я проголосував за Канело Альвареза, як видно поспішив, коли побачив бій Гарсія-Лопес. Я раніше бачив його нарізки з кар'єри, але я ніколи не вірив у ці хайлайтс, просто не було часу, і було лінь дивитися на ще одну майбутню супер зірку. Задумавшись я помічаю що не схоже це на "дутого" чемпіона, не так багато пафосу як на боях Бронера і Гамбоа. 
Майкі Гарсія з ліва на фото
Вирішив подивитися останній поєдинок славнозвісного Майкі Гарсія, проти колись дуже перспективного нокаутера, Хуана Мануеля Лопеса з Пуерто-ріко. Перед початком бою, як завжди показують найяскравіші моменти з  останього бою кожного з суперників. Коли настала черга хайлайтса з останього бою Майкі, і після декількох секунд я подумав:"Що в нього з тими ударами, чому після легенького доторку суперники валяться в обморок!!!, вони просто відлітають від ударів Гарсії." Нагадаю що це був перший бій Майкі який я дивився. Зразу кинулися в очі такі речі(які я вже перераховував), швидкість, класна робота ніг, талант і сильний удар. На початку мені показалося що Гарсія моментами високо тримає голову, і на мою думку, особливо тоді коли сам атакує, вірніше наступає, працює першим номером, розпочинає атаку, тоді він пропускає. В цьому бою він пропускав дуже мало, по-моєму лише один-два сильних удари. Але з іншими суперниками, це може бути проблемою, я нівякому випадку не кажу що з класними боксерами в нього будуть проблеми, я кажу що, з такими суперниками є підвищиний ризик пропустити ЛАКІПАНЧ, або просто сильний удар! Помоєму це ледь не єдиний мінус. Мені здається що для Майкі краще працювати активним другим номером, в такому випадку він діє відмінно, і не пропускає. А працюючи першим номером, часто буває в такому положенні, звідки по ньому найлегше влучити, причому боковими, що є дуже серйозно. Я думаю Майкі і його тренер, теж Гарсія(старший брат) розуміють де їхні сильні сторони, не гірше за мене, і будуть їх притримуватися.   
Доречі про тренера, Роберт Гарсія, був названий "Тренер року 2012". Роберт Гарсія тренерує ще таких зірок як, Ноніто Донейр, Маркос Майдана і Брендон Ріос. Взагалі у Мігеля Анхеля Гарсія - це його ім'я("Майкі" це прізвисько), вся сім'я в боксі, батько, брати, всі тренували відомих боксерів!
Тепер закінчу свою точку зору, чому Майкі такий крутий. Коли я зацікавився в якій ваговій категорії проходить цей бій, виявилося що це featherweight(до 57,1 кг), я подумав "ОГО!" щось не подитячому ковбасить суперників Гарсії, особливо в такій ваговій категорії. Я відмотав запис до того де НВО показують офіційне зважування, що завжди відбувається за день до бою, там же і показують не офіційне зважування, що відбувається перед боєм, на вагах НВО. І там я найшов те що шукав, Майкі Гарсія за день набрав 14 фунтів, а це 6,35 кг.!!!!! зазвичай за день боксери в таких вагових категоріях набирають по 4 кг, а то і менше, а тут майже шість з половиною. Майкі Гарсія важив як боєць велтервейту, а це через ТРИ вагові категорії, на четверту!!!! А я то думаю, чому Макс Келлерман казав, що Майкі виглядає ващим на одну вагову категорію. Доречі через зайву вагу Майкі втратив свій титул на зважуванні, коли боксер не входить в ліміт, в нього забирають чемпіонський пояс. Майкі це пояснив тим що він був хворий, і не міг повноцінно тренуватися, але шоу теж не хотів скасовувати. Так от від того і удари Майкі Гарсія такі важкі, думю якщо він зможе в тиснутися в цей дивізіон, то рівних йому не буде. Думаю що у велтервейт йому не треба йти, максимум lightweight(61,2 кг), принаймі поки що. Чим вище буде підніматися тим меншої шкоди його удари будуть завдавати суперникам, і на оборот, удари суперників будуть надавати більшої шкоди для Майкі! Але гроші можуть заставити Майкі на перехід куди завгодно(в розумних мірках)! З Шейном Мозлі була така ж історія, лише для Шейна менше пощастило, йому приходилося силою, штучно, примусово, набирати вагу, щоб кинути виклик для Оскара де ла Хойя, який був через одну вагову категорію вище. І Мозлі так і зробив, і виграв у Оскара двічі, потім ще на одну перейшов, таки чином він є чемпіоном світу у ТРЬОХ вагових категоріях. В легших вагових категорія, суперники лягали штабелями, як підкошені, після ударів Мозлі!!! В загалі то Шейн був бодіпанчером до кінця кар'єри!
переможць бою Майкі Гарсія
Взагалому відмічу що Майкі Гарсія(32-0,27 КО) мені дуже сподобався, постараюся подивитися його попередні бою, хоча більш важливі є майбутні, тому що рівень з кожним суперником піднімається! Так що дуже ранні бої Гарсії дивитися великої користі не має. З НЕТЕРПІННЯМ ЧЕКАЮ наступного поєдинку Майкі ГАРСІЯ! Мир Всім!
Всі фото використанні з офіційної сторінки HBO Boxing у  facebook.com/hboboxing з альбому Fight Night Images: Garcia-Lopez & Crawford-Sanabria
Автором всіх фото є Ed Mulholland

Коментарі