Поєдинки літа: Александер-Парді

18 травня 2013 року в Атлантик-Сіті, Нью-Джерсі на BOARDWALK HALL, у андеркарті Матіссе-Пітерсон, Девон Александер повинен був відстоювати свій титул чемпіона світу за версією  IBF, у вазі welterweight(до 66,7кг), але(завжди є "але") англічанин Лі Парді не зумів влізти у вагову категорію велтервейт,  покарання за це, штраф у декілька десятків тисяч доларів(доволі не великий, буває і у декілька сотень тисяч, це якщо дуже важливий поєдинок, чи PPV - платні трансляції). Відтак поєдинок не був титульний.
Трішки про Девона Александера, на ім'я The Great - Великий. Александер на ринзі провів 26 поєдинків з який 25 переміг, 14 закінчив нокаутом, і одна поразка від Тімоті Бредлі(я б дуже хотів би побачити реванш) у 2011 році. Ріст 173 см, розмах рук 178 см. Девон лівша, що робить його ще небезпечнішим, тому що всі лівші мають невеличку перевагу над правшами. Слабка рука у лівшів(права) сильніша, ніж слабка рука у правшів(ліва). На мою думку найважливіші поєдинки у кар'єрі Девона Александера це з Котельником, Матіссе і Майданою. На думку багатьох Андрій Котельник зі Львова переміг Девона, хоч і перемогу присудили більш перспективному і зірковому Девону. А поєдинок з Лукасом Матіссе був дуже рівним, мене це дивує, Девон Александер дуже талановитий, має всі дані щоб знищувати таких суперників на раз, так би і було б, якби не одна річ. На мою думку, Девон не любить, терпіти не може, коли його пресингують, даже коли просто підходять без ударів з блоком, чи нахилами, це його зковує. Попри все Девон Александер має хороші ноги, і надзвичайно швидкі руки, словом дуже талановитий хлопець. Девону Александеру зараз 26 років(1987 р.), що дає мені надію сподіватися від нього ще на багато хороших поєдинків, до яких нажаль, цей не належить.
Поясню чому, цей поєдинок я не вніс до списку хороших поєдинків. Девон Александер в цьому не винен, справа в тому, що Парді це не той боксер з яким спочатку повинен був битися Девон, а оскільки назначений суперник майже в останній момент получив травму, то на заміну взяли Лі Парді. Боксерам дуже важко в таких випадках, тому що їм приходиться боксувати з боксером до якого вони не готувалися, я говорю про спаринг партнерів, вивчення стилів і т.д. Тим паче коли боксер вирішив що краще йому наглухо закритися блоком, і шукати рідкого шансу, коли йому пощастить влучно і сильно вдарити. В таких випадках дуже важко пробити такого  боксера!
В принципі сам поєдинок мені сподобався, мені не сподобалося те як проводив цей поєдинок Лі Парді. По першим секундам першого раунду казалося що Парді подарує нам конкурентний поєдинок, але це лише по першим секундам, пів хвилини Александер кружляв з джебом навколо Лі, і  розпочав розстріл надмірно пасивного Парді. Раз за разом Девон зривався вибухом ударів, по всіх поверхах. Удари у Александера були блискавично швидкі, потужні і різноманітні.
Але "чистих" потужніх попадань було не багато, по причині того що Лі Парді не хотів вести поєдинок. Александер найчастіше атакував із ближньої дистанції(хоча з його даними, йому було б значно зручніше на дальній). Декілька разів Лі таки влучав. Атаки Девона були на любий смак, зривні, потужні, багато ударні. Це виглядало як тренування на груші, коли суперник дозволяє тоді можна робити все, як у боксерській поговірці, боксер виглядає рівно настільки, наскільки йому дозволяє інший. Так було і в цьому поєдинку, але я хотів би відмітити, що при такому опоненті, не всі виглядають на відмінно, а Девон зміг, тимпаче з травмованою СИЛЬНОЮ лівою рукою. Його комбінації були дуже яскраві, і люті, а що головне, це те що вони були дуже різноманітні, під різними кутами і по всіх поверхах! Доречі цей поєдинок мені нагадав, бій Манні Пакьяо проти Джошуа Клотті в 2010 році, який виграв Манні за очками, Клотті був не пробивний!  
Раунди були точною копією один одного, Александер атакує, Парді обороняється. Головне питання було в тому чи вистоїть Лі Парді до фінального гонгу чи ні? Раунди минали, терпіння тренерського штабу все слабшало, і увірвалося після сьомого раунду, попри протестування самого Лі Парді. Отже перемогу технічним нокаутом(ТКО) здобуває Девон Александер. На протязі всього поєдинку, було помітно що Девон б'є в основному правою, слабкою рукою. В інтерв'ю після поєдинку Джим Грей запитав у Девона, чому він так мало використовував свою ліву руку, причина тому травма? Александер від повів що так, він травмував руку в першому раунді.
Як я вже писав, цей поєдинок був андеркартом. У головній події того вечора боксу, зійшлися Лукас Матіссе і Ламонт Пітерсон. Бій закінчився перемогою Матіссе нокаутом у 3-му раунді
Наостанок скажу що я планую ще декілька статей під назовю "Поєдинки літа". В цій серії я буду розповідати про цікаві поєдинки які відбулися цим літом, цікаві вони перш за все для мене, не для всіх ці поєдинки несуть великий інтерес, але мені байдуже, це мій блог, це МІЙ СОЛОДКИЙ БОКС, і я обираю боксерів які для мене викликають великий інтерес, за якими я слідкую, кар'єра який мене хвилює! 
mysweetboxing@ukr.net це електронна пошта блогу, vk.com/mysweetboxing це група блогу в Вконтакте, на всі питання на рахунок боксу і його оточення, обов'язково відповім! Мир Всім!

Коментарі