Кращі фільми присвячені боксу!

Мене з дитинства цікавили фільми про спорт, бейсболл, баскетболл і т.д. Но коли я почав цікавитися боксом, коли мене він зачарував, тоді і фільми про бокс я почав дивитися із ще більшою цікавісттю.
Давно хотів написати міні-список з короткою інформацією про фільми на боксерську тематику. Поясню чому, діло в тому що у боксерських фільмах самі поєдинки показують із кінометаграфічної точки зору, тобто майже у кожному боксерському поєдинку у кіно, присутьнє таке явище як, боксери б'ють один одного по черзі, причому постійно влучають одни одному прямо в щелепу(місце куди спрямовані очі боксерів), що в реальності виливалося б у нокаути не те щоб в нокдауни(інф. нокдаун-після нього піднімаються, нокаут - після нього не піднімаються). Перші роки я ніяк не міг зрозуміти, "невже вони не розуміють те що вони показують НЕ РЕАЛЬНО!!!", особливо це стосується серії кінофільмів "Роккі". Згодом я зрозумів як до цього повинен ставитися, кінографічний бокс невід'ємна частина фільму. Поясню, тривалість 12 раундів по 3 хвилини це 36 хвилин, і в більшості випадків з цих 36 хвилин лиш декілька раундів бувають яскравими, я маю на увазі декілька влучних ударів, чи обмін ударами, в залежності від боксерів і їх стилей. 
Марк Уолберг в ролі Міккі Уорда
Так от, якщо припустимо фільм йде півтори години, і певну долю цього фільму займають боксерські поєдинки, то можете уявити скільки б яскравих моментів ви побачили б у тих сценах. Оскільки головна задача при зйомці таких фільмів це, видовищність і популяризація боксу, то тут і висновок, без кінометаграфічних боксерських поєдинків ніяк!
Я це написав для того, що б попередити людей які послідюють моїм порадам і подивляться ці фільми. Тому що у всіх боксерських фільмах будуть такі сцени.   
Попереджаю зразу не всі фільми присвячені боксу, чи боксерам я бачив, тобто список може збільшитися. Ще декілька фільмів я планую подивитися, наприклад про Мохамеда Алі.
Фільм номер один, який я б рекомендував подивитися, це безперечно "Крихітка на мільйон доларів/Million Dollar Baby" 2004 року.
 Один із кращих фільмів на всі часи! Я заздрю тим хто цей фільм не дивився, цей фільм СТОВІДСОТКОВО сподобається тим хто не цікавиться боксом ВЗАГАЛІ. Фільм зняв Клінт Іствуд, він же і зіграв одну з головних ролей у фільмі. Всі актори цього фільму є дуже популярні, а це Хіларі Свонг(колись грала у серіалі "Беверлі-Хіллз 90210" школота не зрозуміє=)), і Морган Фрімен. Ще відмічу що цей фільм получив 4 нагороди Оскар, більше інформації у Вікіпедії.  Хочу порекомендувати, якщо можна, щоб ті хто буде дивитися цей фільм, спочатку подивилися, а потім Вікіпедія. Саме тому у цій моїй статті не буде описано сюжетів фільмів, на мою думку, короткі змісти, трейлери і т.д. портять все задоволення від перегляду фільму.
Постер першого фільму "Роккі"
Серію фільмів про Роккі не можна недооцінити, вклад який зробив цей фільм для популяризації боксу НЕОЦІНЕННИЙ, пітвердження цьому, те що Сільвестора Сталоне включили до Зали Слави Боксу! Перший фільм був знятий у 1976 році, і після цього Сталоне відзняв ще 5 фільмів про видуманого персонажа Роккі Бальбоа. Останній фільм мав назву "Роккі Бальбоа"(раніше фільм називався Роккі, Роккі 2 і т.д.) відзнятий у 2004 році. "Роккі" Оскар теж не оминув, перший "Роккі" має три премії. Фільм про Роккі мені приємно дивитися знову і знову, але для людей на яких не впливає магія культового фільму "Роккі", фільм може показатися за старим(зрозуміло 1976р.). Хоча на мою думку першу частину буде цікаво дивитися ВСІМ, причому і прекрасній половині людства. Більше у Вікіпедії, знову ж таки рекомндації тіж самі, спочатку фільм, а потім інформація.
Фільм "Нокдаун"(2005 рік) для мене на другому місці, у списку самих кращих фільмів про бокс. Це історія про легендарного американського боксера Джеймса Бредока, якого грає Рассел Кроу. Сюжет розповідати не буду, скажу лише що назва фільму в оригіналі звучить так, "Cinderella Man" - Чоловік Попелюшка, це було прізвисько для рингу у Бредока. На англійській Cinderella Man зустрічається часто, це означає трудяга, або "из грязи в князи". "Нокдаун" у Вікіпедії
"UNDISPUTED/АБСОЛЮТНИЙ" ("Обговоренню не підлягає" в укр-рус прокаті) Дуже хороший фільм. Сюжет фільму нагадує, певний період життя Майка Тайсона, тоді коли він сидів за гратами, за домагання до стриптизерки. Так от, була легенда ніби то Тайсон мав у тюрмі поєдинок з місцевим чемпіоном серед в'язнів. Було приємно бачити у фільмі Джимі Лемплі, аналітика з НВО, який грав самого себе. В цілому фільм дуже класний РЕКОМЕНДУЮ! 
Фільм "Ураган"(1999 рік) з Дензелем Вашінгтоном, я побачив завдяки статті в журналі "РИНГ"(весь світ боксу). Це історія на реальних подіях про нелегке життя боксера на ім'я Рубин Картер. Чим мені особливо сподобався цей фільм, так це тим що весь сюжет пролягає через книгу, яку Картер писав у тюрмі. Словом фільм дуже дуже хороший. Доречі в журналі "РИНГ" є постійна рубрика яка називається "Бокс і Кино"(якщо мені не зраджує пам'ять), там дуже класні, і класно написані статті, про відомі і не дуже кінофільми які присвячені солодкій науці боксу!
"Жива Сталь" на англійській Справжня сталь/ Real Steel 2011 року. Фільм знятий по книзі Річарда Метісона "Сталь". Жанр фільму, фантастичний бойовик, в головній ролі Хью Джекмен(Росомаха-Люди Х). Цей фільм най менше відношення має до боксу, але він попав до цього списку за оригінальність. Ідея роботів боксерів справді цікава, плюс фільм справді не поганий, мені доставив задоволення, тому і всім рекомендую.
 Ну і на останок хочу по рекомендувати фільм який дивлюся постійно, майже кожного місяця. Це фільм "Боєць/The Fighter" 2010 року, очікування цього фільму не було меж, вперше я про цей фільм прочитав у тому ж таки журналі "Ринг", там йшлося про те що знімають фільм про Мікі Уорда,  і що у головній ролі буде Марк Уолберг(один з моїх най улюбленіших акторів). Міккі Уорд прославився на весь світ, своєю трилогією з покійним Артуро Гатті 2002-2003рр. Перший поєдинок переміг Уорд на прізвисько "Ірландець/Irish", хоча по закінченню восьмого раунду перевагу мав Гатті, зміни сталися у 9-му(як казав Джим Лемплі РАУНД СТОЛІТТЯ), після удару в корпус Гатті присів на коліно-нокдаун, після затяжних обмінів ударами, точнішим був Гатті, він декілька разів влучив потужніми ударами і Уорд "поплив", як кажуть у боксі. Гатті почав добивати Мікі, але потім вже Уорд почав влучати потужніми ударами з права і з ліва, тепер уже Артуро Гатті "берега не бачив". Це сталося за 55 секунд до кінця 9-го раунду. І за ці 55 секунд Мікі Уорд постійно, раз за разом наносив потужні удари по голові Гатті, я не вірив своїм очам, як таке може витримати людина, даже у кіносценаріях боксери падають, але не Гатті. Описати це не можливло їхні обличчя були покриті синцями і в крові(це було на всіх матчах Гатті і Уорда), там був принцим Ти б'єш мене, а я тебе ще сильніше, захисту їх напевно не вчили.)) Бадді МакГірт спробував, і зліпив з Артуро технічного боксера, і це було неймовірно. А з другої сторони у Гатті для цього все було, швидкість, непогані рефлекси, хороші ноги і дуже сильний удар. От і з цього Бадді МакГірт і зліпив з рубаки Гатті технічного боксера. І не відомо як би закінчилися б ті поєдинки з Мікі якби не його новий стиль. Тому що в ті моменти коли Гатті загравався в обмінах, тоді він і пропускав, а коли він був на дистанції, і зкорочував з ударами, показував хорошу роботу ніг, тоді у Мікі Уорда не було шансів. Гатті сам подарвив для Мікі хвилину слави! І після цієї трилогії вони стали дуже хорошими друзями! Мікі часто приходив на прес конференції Артуро. Хороший фільм про хорошого боксера, рекомендую!
Ну от і все, приємного перегляду!
P.S: Як я і обіцяв стаття може доповнитися, я закинув у форум групи http://vk.com/allboxing новину-запитання "Які кращі фільми про бокс"(ваші пропозиції можна кидати туди ж, або в коментарі), і майже миттєво отримав перші пропозиції, вони були такі: "Макс Шмелінг", "Бій з тінью", "Алі", "Скажений Бик", "Рекетир"(це крім мною запропонованих фільмів).
Я подякував за запропоновані фільми, і при найпершій можливості скачав "Скажений Бик/Raging Bull"(дякую за це давньому другу vk.com/super_89, який мене часто з цим виручав). Фільм "Скажений Бик" відзняв Мартін Скорсезе у 1980 році, головні ролі виконували Роберт де Ніро, і Джо Пеши. Цей фільм про легендарного боксера Джейка Ламотту, словом фільм ще не бачив, але по першим хвилинам відчуваю що фільм хороший. Думаю потрібно сказати що фільм чорно-білий, не знаю чи міняє це щось для когось, но для мене це абсолютно не важливо!
Фільм справді дуже класний і цікавий, на мою думку де Ніро зіграв дуже класно! По фільму можна побачити як важко було тоді талановитим боксерам, зараз набагато простіше, зараз є інтернет!
всередені кожної дитини є серце чемпіона
Як я і казав ця стаття-список буде рости. Пропоную ще один фільм гідний бути у списку кращих фільмів присвячених боксу! Цей фільм називається "Knockout/Нокаут" 2011-го року. В головних ролях два актори, Деніель Мегдер, і мій улюблинець "Stone Cold" Стів Остін. "Крижана Брила" Стів Остін - легенда профі реслінгу, один з найпопулярніших реслерів на всі часи, багато разовий чемпіон світу, і чемпіон світу в парних змаганнях! Мав ф'юди з Вінсом МакМеном(Vince McMahon), Тріпл Ейчом(HHH, Triple H), і Скалою Двейном Джонсоном(The Rock). Не одноразово виступав і перемагав у головній події Реслманії! Хто не знає що таке професійний реслінг обов'язково почитайте у вікіпедії. Steve Austin завершив кар'єру профі реслера у 2003 році, є членом Зали Слави професійного реслінгу! Я можу довго говорити про Остіна, це мій улюблений реслер, і один з найулюбленіших акторів. Зазвичай я про сюжет не розповідаю, але тут трішки розповім. В цьому фільмі розповідається про нелегку історію  хлопця який покидає свій старий дім, і свою стару школу переїжджаючи в нове місто. Проте як бути новачком у школі, як наново заводити друзів ітд. Перехід виявився не вдалим, головного героя постійно доставали старші хлопці, і в цей момент наш герой вирішує піти стопами свого дідуся і стати боксером. Фільм "Нокаут" якраз про те як бути новачком у школі і на ринзі.
Боюся щоб мій короткий зміст нікого не відмовив у перегляді цього фільму, тому що фільм справді чудовий! Ринг мається на увазі любительський/олімпійський, на той час в шоломах і майках. Коли дивився фільм в черговий раз задумувався, наскільки розвинутий спорт в школах США. Про цей фільм в укр-рус вікіпедіях нічого не має, тому я кину посилання на англ. вікі
Постери з http://ru.wikipedia.org & http://en.wikipedia.org/wiki/


Коментарі